УРОК 83 Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 4. Порівняння задач на знаходження суми і на збільшення числа на кілька одиницьМета: закріпити знання таблиць додавання і віднімання числа 4; розвивати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; формувати вміння використовувати прийоми обчислень для розвитку навичок швидкої лічби; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба 2 Математичний диктант — Запишіть вирази і знайдіть їх значення. 10 мінус 2. До 3 додати 4. Знайдіть суму чисел 9 і 2; 10 плюс 3. Від 17 відняти 7. Зменшуване 12, від’ємник 3. Знайдіть різницю. Перший доданок 8, другий доданок 4. Чому дорівнює сума? Взаємоперевірка робіт. (8; 7; 11; 13; 10; 9; 12) 3 Гра «Заповни пропуски» 1 варіант 12 см = Ц дм Ц см 2 дм = |_ ' 1 дм 8 см = см см см 2 варіант 1 дм 6 см = [ 20 см = Ц дм 19 см = О дм О см III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Складання задачі за коротким записом Було — 13 горобців Полетіло — 4 горобчика Залишилося — ? — Скільки було птахів? — Скільки птахів полетіло? — Як дізнатися, скільки птахів залишилося? 13 - 4 = 9 (г.) 9 ● Фізкультхвилинка Руки в сторони та вгору — На носочки піднялись. Підніми голівку вгору — Й на долоньки подивись. Присідати ми почнемо, Добре ноги розігнемо. Раз — присіли, руки прямо. Встали — знову все так само. 2 2 Самостійна робота 9 + 2 - 4 =8 + 4 - 2 =9 + 4 - 3 = 8+ 4 - 3 = 8 - 2 - 4 =9 - 4 - 4 =6 + 4 - 1 = 9+ 4 - 4 = 3 3 Складання задач за коротким записом на дошці. Порівняння задач на знаходження суми і на збільшення числа на кілька одиниць У коробці — 6 кульок На ялинці — 4 кульки — Скільки кульок у коробці? (6) — Скільки кульок на ялинці? (4) — Скільки всього кульок? Як дізналися? 6 + 4 = 10 (кульок.) У коробці — 5 кульок і На ялинці — ?, на 2 кульки більше — Скільки кульок у коробці? (5) — Що сказано про кількість кульок на ялинці? (Їх на 2 більше.) — Як дізнатися, скільки кульок на ялинці? 5 + 2 = 7 (к.) — Яку дію використали в першій задачі для знаходження відповіді? — Яку дію використали в другій задачі для знаходження відповіді? Висновок. Якщо в питанні задачі є поняття «всього» або «на... більше», ми виконуємо дію додавання. ● Пальчикова гімнастика Дружать в нашім класі Хлопчики й дівчатка. Дружать в нас на ручках Пальчики — малятка. Раз, два, три, чотири, п’ять. Вийшли пальці погулять. Разом пальчики всі друзі — Плещуть у долоні. 4 Робота з геометричним матеріалом — Накресліть у зошиті трикутник і чотирикутник. Відступіть від задачі 1 клітинку вниз. Від краю сторінки відрахуйте вбік 5 клітинок. На перетині клітинок поставте точку. Від неї вниз відрахуйте 4 клітинки. Поставте точку. Від цієї точки праворуч і ліворуч відрахуйте 4 клітинки і поставте точки. З’єднайте точки під лінійку. Яка фігура у вас вийшла? — Відступіть від трикутника 2 клітинки праворуч і поставте точку. Від неї праворуч відрахуйте 8 клітинок і поставте другу точку. Від першої точки вгору відрахуйте 4 клітинки, а потім праворуч 4 клітинки і поставте точку. Від другої точки вгору відрахуйте 4 клітинки, а потім ліворуч 4 клітинки і поставте точку. З’єднайте точки під лінійку. Яка фігура у вас вийшла? 5 Задача на кмітливість Таня зліпила із пластиліну стільки ж іграшок, скільки і Наталка. Таня почала ліпити раніше Наталки, закінчили дівчинки одночасно. Хто ліпив швидше? (Наталка) IV. Підсумок уроку. Рефлексія — Назвіть напам’ять результати таблиць додавання і віднімання числа 4. — Молодці, ви добре попрацювали на уроці! Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1501 | |
Дитина вдома. Поведінка в небезпечних ситуаціях |
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини» |
Риби |
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к... |
Узагальнюючий урок із теми «Мова живопису й графіки». Колективна робота «Хто ... |
Всього коментарів: 0 | |