Урок 89 Тема. Застосування таблиці ділення на 2 для розв’язання задач на ділення на рівні частини і на ділення на вміщення. Порівняння задачМета: формувати вміння застосовувати дію ділення під час розв’язання простих задач на ділення; вправляти учнів у розв’язанні прикладів і задач на ділення. Обладнання: таблиці усних обчислень, картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Один учень називає довжину кожної частини відрізка № 662. 2) Другий учень зачитує відповіді прикладів № 663. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 2 · 5 – 7 10 : 2 2 · 6 + 17 12 : 2 16 : 2 + 8 14 : 2 Картка 2 Обчислити. 2 · 8 – 15 2 · 6 + 30 6 : 2 18 : 2 + 9 2 · 9 + 67 4 : 2 Картка 3 Скласти вирази й обчислити. • Добуток чисел 2 і 5 збільшити на 54. • Добуток чисел 2 і 9 зменшити на 17. 3. Усні обчислення 1) Задачі-вірші • Чотири індики Пішли до музики. Танцювали, гупали. Скільки ніжок тупало? • А сердиті 5 індиків Взули нові черевики. Рипу-рипу — походжають. Скільки всіх? Вони не знають. 2) Знайди приклади з однаковими відповідями і з’єднай їх стрілочками. 25 + 5 – 7 16 – 2 + 22 (11 – 9) · 7 92 – 60 – 9 2 · 5 – 7 48 + 5 – 50 18 : 2 + 21 2 · 7 – 0 II. Розвиток математичних умінь 1. Самостійна робота Виконання завдання № 664. 2. Перевірка роботи 3. Робота над задачами № 665 Учні вивчають задачі, розглядають записи розв’язань, відповіді. — Чим схожі ці задачі? — Чим відрізняються задачі? — Чим схожі розв’язання цих задач? — Чим вони відрізняються? — Чим відрізняються відповіді цих задач? 4. Розв’язання і порівняння задач № 666 Робота виконується колективно. 5. Фізкультхвилинка 6. Самостійна робота Виконання завдання № 667. 7. Перевірка роботи 8. Завдання для допитливих Відстань у метрах, що її проплив Юрко, виражається двоцифровим числом, сума десятків та одиниць якого дорівнює найбільшому одноцифровому числу, причому число десятків на 4 менше від цієї суми. Яку відстань проплив Юрко? 9. Цікаві задачі • Три котики — Мурчик, Барсик та Чапік — грали у футбол у формі різного кольору: жовтій, червоній та синій. Мурчик був не у жовтій формі, Барсик — не в жовтій і не в червоній. У формі якого кольору був Барсик, Чапік, Мурзик? • Скільки разом ніг у 6 індиків та одного поросяти? III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 114 № 668, № 669. | |
| |
Переглядів: 2683 | |
Ще про клавіатуру |
Марійка Підгірянка «Розмова про сонце». Загадки. Т. Коломієць «Вітрисько» |
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма... |
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос... |
Пошиття фартушка для ляльки, оздоблення його швом «уперед голку» та аплікаціє... |
Всього коментарів: 0 | |