У категорії матеріалів: 38
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 »»


Тема: Диференціація с-ш. Зима
Мета: закріпити знання дітей про зиму, зимові явища.
Завдання: 
- вчити узгоджувати мова з рухами;
- розвивати спритність, швидкість реакції, координацію рухів, просторові уявлення; 
- розвивати виразність мовлення і виразність рухів;
- розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, уяву, схове сприймання
Демонстраційний матеріал: Ілюстрації «Зимові явища», сніжинка,сонечко, пришіпки з картинками, презентація «Атикуляційна гімнастика» ,відео «Фіхвилинка для очей»
2 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 1411 | Додав: SYLER

Урок 17

Тема: Незабаром літо. Побудова розповіді за зразком і запитаннями

Мета:вчити школярів складати розповідь за зразком і запитаннями, розвивати образне мовлення учнів, збагачувати словниковий запас; виховувати любов до природи рідного краю, спостережливість.

2 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 5362 | Додав: SYLER

Урок 16

Тема: 9 Травня – День Перемоги. Складання тексту для вітальної листівки

Мета: навчити складати текст для вітальної листівки; ознайомити учнів з героїчними вчинками дорослих і дітей в боях в роки Великої Вітчизняної війни; розвивати зв’язне мовлення, уяву, збагачувати словниковий запас; виховувати у дітей гордість і вдячність воїнам-визволителям за перемогу над фашистами.

2 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 4672 | Додав: SYLER

Урок 15

Тема: Посади своє дерево. Складання розповіді за малюнком і опорними словами

Мета: вчити дітей складати розповідь за малюнком і опорними совами; розвивати спостережливість, вміння будувати зв’язні висловлювання; викликати бажання в дітей робити добрі справи; виховуватилюбов і бережливе ставлення до природи.

2 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 7239 | Додав: SYLER

Урок 14

Тема: Сонечко, сонечко, заглянь у віконечко. Робота над  виражальними засобами мови (без уживання термінів). Складання закличок

 Мета: формувати поняття про закличку як вид усної народної творчості, вчити складати заклички, будувати діалогічне висловлювання; розвивати образність мовлення; виховуватилюбов до природи.

2 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 6465 | Додав: SYLER

Урок 13 (варіант ІІ)

Тема: Птахи - наші пернаті друзі. Побудова речень на задану тему

Мета: вчити дітей будувати речення, висловлювання, об’єднуючи їх однією темою, удосконалювати навички інтонування речень, збагатити активний словник; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до птахів.

2 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 11143 | Додав: SYLER

Урок 13 (варіант І)

Тема: Птахи – наші пернаті друзі. Колективне складання тексту про жайворонка

Мета: вчити висловлювати свої думки в логічній послідовності; розвивати зв’язне мовлення учнів; збагачувати активний словник, творчі здібності; виховувати любов до природи.

2 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 6735 | Додав: SYLER

Урок 12 (варіант ІІ)

Тема: Перші весняні квіти. Складання опису предмета

Мета: вчити дітей спостерігати за предметами, явищами; відчувати прекрасне, активізувати словник учнів; виховувати любов і бережливе ставлення до природи.

2 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 14296 | Додав: SYLER

Урок 12 (варіант І)

Тема: Перші весняні квіти. Підсніжник. Складання розповіді з елементами опису

Мета: вчити спостерігати і бачити красу навколишньої природи, описувати весняну квітку, послідовно формувати думки і поєднувати їх у зв’язному мовленні, збагачувати словниковий запас; розвивати образність мислення, уяву, фантазію; виховувати любов і бережне ставлення до природи.

2 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 29625 | Додав: SYLER

Урок 11 (варіант ІІ)

Тема: Струмочки нам співають про весну. Робота над добором влучних слів для висловлення думки

Мета: вчити дітей поширювати речення словами, що підходять за змістом, вдосконалювати уміння слухати і розуміти художній текст, виразно і зрозуміло формулювати думку, розвивати творчу уяву учнів, активізувати і поповнити словниковий запас; виховувати прагнення до естетичного сприйняття навколишнього світу.

2 Клас | Розвиток зв’язного мовлення | Переглядів: 5260 | Додав: SYLER