Урок 10 Тема: Справжній друг. Складання казки за серією малюнківМета: вчити учнів складати казку за серією малюнків, будувати речення і текст; розвивати усне і писемне мовлення, збагачувати словниковий запас; виховувати охайність при письмі; любов до природи, дбайливе ставлення до тварин, бажання їм допомагати. |
Урок 11 (варіант І) Тема: Струмочки нам співають про весну. Робота над добором влучних слів для висловлення думкиМета: вчити добирати влучні слова для висловлення власної думки; розвивати зв’язне мовлення учнів, збагачувати словниковий запас; розвивати уяву, фантазію, творче мислення; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї. |
Урок 9 Тема: Турбота зігріває в холодну пору. Побудова тексту за даним початкомМета: вчити учнів будувати текст-міркування і текст–розповідь за даним початком, розвивати вміння слухати і поповнювати словникову скарбничку новими словами; виховувати чуйність, дбайливе ставлення до птахів,вправляти дітей у добрих справах: навчити виготовляти годівничку. |
Урок 8 Тема: Весело взимку на гірці. Складання розповіді за запитаннямиМета: вчити дітей складати розповідь за запитаннями, поповнювати словник новими образними висловами, використовуючи художні твори; розвивати увагу, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, вміння цікаво проводити дозвілля. |
Урок 7 (варіант ІІ) Тема: За вікном летить сніжок. Складання речень з використанням допоміжного матеріалуМета: за допомогою художніх засобів вчити дітей складати речення на задану тему, сприймати івідчувати емоційне забарвлення слова, розвивати фантазію, спостережливість, вміння доцільно вживати образні вирази; виховувати любов до природи. |
Урок 7 (варіант І) Тема: За вікном летить сніжок. Складання речень з використанням допоміжного матеріалуМета: вчити школярів зв’язно та послідовно висловлювати свої думки на основі власних спостережень, складати речення з використанням допоміжного матеріалу, збагачувати словниковий запас; розвивати образне мовлення, творчість, фантазію; виховувати спостережливість, любов до природи. |
Урок 6 Тема: Звірі готуються до зими. Робота над деформованими реченнямиМета: вчити дітей будувати речення,правильновисловлювати свої думки, поглибити знання дітей про тварин, розвивати пізнавальний інтерес, допитливість, спостережливість; виховувати любов до живої природи. |
Урок 5 Тема: Встановлення межі речень у тексті, записаному без розділових знаків. Краса людських стосунківМета: вчити дітей виділяти речення із тексту, позначати його межі, збагачувати словниковий запас; розвивати увагу, мовлення, вміння бачити красу в людських стосунках; виховуватичуйне ставлення один до одного, до старших. |
Урок 4 Тема: Дружба – найдорожчий скарб. Робота над деформованим текстомМета: повторити з учнямибудову тексту, вчитискладові частини тексту викладати у правильній послідовності, вправляти у висловлюванні власної думки про міжособистісні стосунки; формувати уявлення про дружбу; виховуватичуйне ставлення один до одного. |
Урок 3 Тема: Тваринка в моєму домі. Редагування тексту шляхом заміни повторів того самого словаблизькими за значенням словамиМета: формувати вміння помічати й усувати недоліки в тексті шляхом заміни повторів того самого слова близькими за значенням словами; розвивати зв’язне мовлення, увагу, вміння слухати й розуміти зміст текстів; виховувати любов і відповідальне ставленнядо тварин. |