Урок 10 Тема: Справжній друг. Складання казки за серією малюнківМета: вчити учнів складати казку за серією малюнків, будувати речення і текст; розвивати усне і писемне мовлення, збагачувати словниковий запас; виховувати охайність при письмі; любов до природи, дбайливе ставлення до тварин, бажання їм допомагати. Обладнання: таблиця №7 (Будна Н.О., Головко З.Л., Рябова С.І. Українська мова в таблицях. Розвиток зв’язного мовлення. 2 клас – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2006.), ілюстрації із зображеннями їжачка, зайчика. Хід Уроку 1. Організація класу 2. Психологічний настрій учнів на урок 3. Актуалізація опорних знань 3.1. "Мозковий штурм” - Що таке текст? - Як у тексті розміщені речення? - З чого складається текст? - Які вимоги до усного мовлення? (виразне, зрозуміле). - Яким має бути писемне мовлення? (каліграфічним,розбірливим, охайним, без помилок). 4. Оголошення теми та очікуваних результатів – Будьте уважні, спостережливі – і успіх вам гарантований. 4.1. Робота над мовним матеріалом 4.1.1. – Хто ж головні герої сьогоднішнього уроку? • Що то за звірок маленький, Що влітку сіренький, Зимою біленький? По лісу стриб-стриб. /Заєць/ • Довгі вуха, куций хвіст – моркву і капусту їсть. В сніжну зиму залюбки Обгризає яблуньки. /Заєць/ • Некравець, а все життя з голками ходить? /Їжак/ • Котиться клубочок, зовсім без ниточок. Замість ниточок – 300 голочок. /Їжак/ 4.1.2. – Поділітьслово заєць на склади. – Назвіть звуки в ненаголошеному складі. – Запам’ятайте написання цього слова. – Яке слово-відгадку не можна поділити для переносу? (Їжак) 4.2. Складання тематичних "павутинок”. Заєць. Їжак. (Фронтальна робота). 4.3. Для вас, "чомучки” Чи знаєте ви, що... Їжак – корисна тварина. Він знищує велику кількість шкідливих комах, гризунів, чим приносить користь сільському господарству. Ці лісові мешканці поширені на всій території України. З книги рекордів України. Заєць – найшвидша тварина суші. 4.4. Робота за таблицею. –Уважнорозгляньте серію малюнків. – Хто головні герої казки? – Куди йшли друзі? – Яка перешкода була на їх шляху? – Що трапилось із зайчиком? – Хто витяг з трясовини вуханя? – Як зайчик подякував за порятунок? 4.5. Складання казки. (Замалюнками та опорними словами і словосполученнями складіть казку) 4.6. Словник Зачин: зайчик, їжачок, болото. Основна частина: палиця, уважно перевіряв, перестрибував з купини на купину, провалився, невдаха, витяг з трясовини. Кінцівка: потупив очі, подякував за порятунок. 4.7.Добір до казки заголовка Заєць-невдаха Паличка-виручалочка Справжній друг 5. Самостійна робота учнів 5.1. Зачитування дитячих творів 6. Підсумок 6.1. – Уявіть, що ви розмовляєте по телефону з молодшим братиком. Розкажіть йому, що сподобалось вам у поведінці їжачка. 6.2. Усміхнись На уроці вчителька запитала: - Якого кольору їжачок? - Колючого, - тихо відповіла Оксанка. | |
| |
Переглядів: 6435 | |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми |
Різання паперу. виготовлення з цупкого паперу геометричних фігур |
П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші» |
Птахи |
Всього коментарів: 0 | |