💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Справжній друг. Складання казки за серією малюнків

Урок 10

Тема: Справжній друг. Складання казки за серією малюнків

Мета: вчити учнів складати казку за серією малюнків, будувати речення і текст; розвивати усне і писемне мовлення, збагачувати словниковий запас; виховувати охайність при письмі; любов до природи, дбайливе ставлення до тварин, бажання їм допомагати.

Обладнання: таблиця №7 (Будна Н.О., Головко З.Л., Рябова С.І. Українська мова в таблицях. Розвиток зв’язного мовлення. 2 клас – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2006.), ілюстрації із зображеннями їжачка, зайчика.

Хід Уроку

1. Організація класу

2. Психологічний настрій учнів на урок

3. Актуалізація опорних знань

3.1. "Мозковий штурм”

- Що таке текст?

- Як у тексті розміщені речення?

- З чого складається текст?

- Які вимоги до усного мовлення? (виразне, зрозуміле).

- Яким має бути писемне мовлення? (каліграфічним,розбірливим, охайним, без помилок).

4. Оголошення теми та очікуваних результатів

 – Будьте уважні, спостережливі – і успіх вам гарантований.

4.1. Робота над мовним матеріалом

4.1.1. – Хто ж головні герої сьогоднішнього уроку?

• Що то за звірок маленький,

Що влітку сіренький,

Зимою біленький?

По лісу стриб-стриб. /Заєць/

• Довгі вуха, куций хвіст –

моркву і капусту їсть.

В сніжну зиму залюбки

Обгризає яблуньки. /Заєць/

• Некравець, а все життя з голками ходить? /Їжак/

• Котиться клубочок, зовсім без ниточок.

Замість ниточок – 300 голочок. /Їжак/

4.1.2. – Поділітьслово заєць на склади.

– Назвіть звуки в ненаголошеному складі.

– Запам’ятайте написання цього слова.

– Яке слово-відгадку не можна поділити для переносу? (Їжак)

4.2. Складання тематичних "павутинок”. Заєць. Їжак. (Фронтальна робота).

4.3. Для вас, "чомучки”

Чи знаєте ви, що...

Їжак – корисна тварина. Він знищує велику кількість шкідливих комах, гризунів, чим приносить користь сільському господарству. Ці лісові мешканці поширені на всій території України.

З книги рекордів України.

Заєць – найшвидша тварина суші.

4.4. Робота за таблицею.

 –Уважнорозгляньте серію малюнків.

– Хто головні герої казки?

– Куди йшли друзі?

– Яка перешкода була на їх шляху?

– Що трапилось із зайчиком?

– Хто витяг з трясовини вуханя?

– Як зайчик подякував за порятунок?

4.5. Складання казки. (Замалюнками та опорними словами і словосполученнями складіть казку)

4.6. Словник

Зачин: зайчик, їжачок, болото.

Основна частина: палиця, уважно перевіряв, перестрибував з купини на купину, провалився, невдаха, витяг з трясовини.

Кінцівка: потупив очі, подякував за порятунок.

4.7.Добір до казки заголовка

Заєць-невдаха

Паличка-виручалочка

Справжній друг

5. Самостійна робота учнів

5.1. Зачитування дитячих творів

6. Підсумок

6.1. – Уявіть, що ви розмовляєте по телефону з молодшим братиком. Розкажіть йому, що сподобалось вам у поведінці їжачка.

6.2. Усміхнись

 На уроці вчителька запитала:

- Якого кольору їжачок?

- Колючого, - тихо відповіла Оксанка.

Категорія: Розвиток зв’язного мовлення | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 6491 | Рейтинг: 2.0/1
Пам’ятки старовини рідного краю. Народні майстри. Хто живе поруч із тобою
П. Воронько «Липка». В. Сухомлинський «Покинуте кошеня». Г. Могильницька «Баб...
Вправи та задачі на засвоєння таблиці ділення на 3. Знаходження периметра ква...
Цінність життя і здоров'я людини. Повага до себе та інших людей. Особливо...
Здоров'я і хвороби. Інфекційні та застудні хвороби. Їх профілактика, щепл...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]