Догляд за одягом та взуттям. Послідовність дій під час зав’язування шнурків на взутті
Урок № 26

Тема: «Догляд за одягом та взуттям. Послідовність дій під час зав’язування шнурків на взутті».

Мета: ознайомити учнів із правилами догляду за взуттям; навчати зав'язувати шнурки на черевиках; розвивати увагу, кмітливість, охайність, самостійність у роботі; виховувати бажання бути завжди чистими та охайними, працьовитість.

Обладнання: шаблони для зав'язування шнурків

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання.

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочих місць.

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:

       Сьогодні на уроці ми продовжимо навчатися доглядати за одягом та взуттям, будемо навчатися зав’язувати шнурки па черевиках.

       Спробуйте прочитати, які слова тут зашифровані. .


       Жовті, чорні і біляві,

Вони ходять завжди в парі.

       У Домівці їх взувають,

Біля ліжечка знімають.


       Захищає наші ноги,

Не поранять їх дороги!


       Як можна назвати відгадки одним словом?

ІІІ. Засвоєння нових знань:

1.    Робот над віршем:

       Послухайте вірш про «Неуважну сороконіжку» А. Костецького.

       Сороконіжка жила за містом,

У дальнім лісі, в хатинці з листя. Вставала рано, до сходу сонця,

І на роботу йшла босоніж.

Але ходити по травах росних Не дуже зручно, коли ти босий: Так можна нежить За мить схопить!

То що ж робити?

Взуття купить!

І от у Київ прийшла вона.

До магазину зайшла, сумна,

Та й каже гірко:

Нема життя!

Скоріше дайте мені взуття!

За мить продавець,

До візитів звиклий,

Сороконіжці дав черевики, \ Чоботи гарні—ходити в негоду, Туфлі чудові —на всяку погоду, Капці — для дому,

Кеди — для спорту,

ІЦе й ковзани;

Як кататись охота,

Валянки теплі - Глибокі калоші сени...

Усе придбала сороконіжка, Відразу взула на кожйу ніжку,' Розвеселилась — чи не до сліз! - І почвалала додому в; ліс...

Але бідасі не стало краще,

Бо неуважна була,

Нещасна: усе на світі Могла поплутати І геть не знала, коли що взути... Ходити в гості у туфлях треба,' Сорокрйіжка крокує в кедах!

У лузі літнім гаса вона ,

Чомусь не в кедах, а в ковзанах! А замість капців сороконіжка Важкі калоші кладе під ліжко!..

Отак ходила вона, страждала,

Та якось вранці собі сказала:.

Хай буде людям оте взуття! Сороконіжкам – це не життя!

І з тої днини, напевне, й досі Сороконіжки гуляють босі...

       Згадайте, про яке взуття йшлося у вірші? (Відповіді дітей.)

       Як треба доглядати за взуттям?

2.     Ознайомлення з правилами догляду за взуттям

       Необхідно користуватися засобами по догляду за взуттям, спе ціально призначеними для того типу матеріалів, з якого виго товлено взуття;

       Увечері ретельно протріть взуття вологою ганчірочкою.

       Щоб взуття служило довго, його треба чистити, але ке вранці – перед виходом на роботу, а ввечері.

       Використання взуття не по сезону, як і не за призначенням, призводить до втрати зовнішнього вигляду і споживчих властивостей;

       Взуття на шкіряній підошві не можна носити в дощову погоду.

       Вологе взуття необхідно сушити при кімнатній температурі; забороняється сушити взуття на сонці, біля вогню і поблизу обігрівальних приладів.

3.    Фізкультхвилинка:

       Навколо дерев весело підемо.

       Різні листочки дружно підберемо.

       Відразу вгору піднімемо,

       А потім їх підкинемо,

       Нехай собі летять!

       Руки в сторону, в кулачок.

       Розгинай — і на бочок.

       По колінах вдарим нижче, нижче, нижче.

       Руки вгору піднімемо вище, вище, вище.

ІV. Практична робота:

1.    Інструктаж:

       А зараз ми будемо навчатися зав’язувати шнурки за допомогою шаблонів з картону.

На партах у дітей — картонні шаблони з дірочками. Діти навчаються зав’язувати шнурки, допомагають одне одному. Використовують яскраві шнурки.

2.    Гра «Хто швидше?»

Шаблони з картону стоять біля дошки навпроти кожного ряду. Діти з кожного ряду по черзі вибігають до дошки і зав’язують шнурки.

3.    Виставка та оцінювання робіт:

       Давайте подивимося, у кого вийшло найкраще.

       Чия робота сподобалася вам, чому?

V.  Підсумок уроку:

       Чи сподобався вам урок?

       Чого навчалися на уроці?

       Хто з вас тепер зможе сам зав’язати шнурки на черевиках чи кросівках?

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 9238 | Рейтинг: 0.0/0
Робота з природним матеріалом. Сувеніри із насіння ясена, клена
Техніка виконання розпису пензлем. Виконання візерунків
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А...
Народні іграшки з глини
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]