Урок № 26
Тема: «Догляд за одягом та взуттям. Послідовність дій під час зав’язування шнурків на взутті».Мета: ознайомити учнів із правилами догляду за взуттям; навчати зав'язувати шнурки на черевиках; розвивати увагу, кмітливість, охайність, самостійність у роботі; виховувати бажання бути завжди чистими та охайними, працьовитість. Обладнання: шаблони для зав'язування шнурків Тип уроку: комбінований. Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж. Хід уроку І. Організаційний момент. 1. Привітання. 2. Перевірка готовності до уроку. 3. Упорядкування робочих місць. ІІ. Повідомлення теми, мети уроку. Мотивація навчальної діяльності: – Сьогодні на уроці ми продовжимо навчатися доглядати за одягом та взуттям, будемо навчатися зав’язувати шнурки па черевиках. – Спробуйте прочитати, які слова тут зашифровані. . – Жовті, чорні і біляві, Вони ходять завжди в парі. – У Домівці їх взувають, Біля ліжечка знімають. – Захищає наші ноги, Не поранять їх дороги! – Як можна назвати відгадки одним словом? ІІІ. Засвоєння нових знань: 1. Робот над віршем: – Послухайте вірш про «Неуважну сороконіжку» А. Костецького. – Сороконіжка жила за містом, У дальнім лісі, в хатинці з листя. Вставала рано, до сходу сонця, І на роботу йшла босоніж. Але ходити по травах росних Не дуже зручно, коли ти босий: Так можна нежить За мить схопить! То що ж робити? Взуття купить! І от у Київ прийшла вона. До магазину зайшла, сумна, Та й каже гірко: Нема життя! Скоріше дайте мені взуття! За мить продавець, До візитів звиклий, Сороконіжці дав черевики, \ Чоботи гарні—ходити в негоду, Туфлі чудові —на всяку погоду, Капці — для дому, Кеди — для спорту, ІЦе й ковзани; Як кататись охота, Валянки теплі - Глибокі калоші сени... Усе придбала сороконіжка, Відразу взула на кожйу ніжку,' Розвеселилась — чи не до сліз! - І почвалала додому в; ліс... Але бідасі не стало краще, Бо неуважна була, Нещасна: усе на світі Могла поплутати І геть не знала, коли що взути... Ходити в гості у туфлях треба,' Сорокрйіжка крокує в кедах! У лузі літнім гаса вона , Чомусь не в кедах, а в ковзанах! А замість капців сороконіжка Важкі калоші кладе під ліжко!.. Отак ходила вона, страждала, Та якось вранці собі сказала:. Хай буде людям оте взуття! Сороконіжкам – це не життя! І з тої днини, напевне, й досі Сороконіжки гуляють босі... – Згадайте, про яке взуття йшлося у вірші? (Відповіді дітей.) – Як треба доглядати за взуттям? 2. Ознайомлення з правилами догляду за взуттям – Необхідно користуватися засобами по догляду за взуттям, спе ціально призначеними для того типу матеріалів, з якого виго товлено взуття; – Увечері ретельно протріть взуття вологою ганчірочкою. – Щоб взуття служило довго, його треба чистити, але ке вранці – перед виходом на роботу, а ввечері. – Використання взуття не по сезону, як і не за призначенням, призводить до втрати зовнішнього вигляду і споживчих властивостей; – Взуття на шкіряній підошві не можна носити в дощову погоду. – Вологе взуття необхідно сушити при кімнатній температурі; забороняється сушити взуття на сонці, біля вогню і поблизу обігрівальних приладів. 3. Фізкультхвилинка: – Навколо дерев весело підемо. – Різні листочки дружно підберемо. – Відразу вгору піднімемо, – А потім їх підкинемо, – Нехай собі летять! – Руки в сторону, в кулачок. – Розгинай — і на бочок. – По колінах вдарим нижче, нижче, нижче. – Руки вгору піднімемо вище, вище, вище. ІV. Практична робота: 1. Інструктаж: – А зараз ми будемо навчатися зав’язувати шнурки за допомогою шаблонів з картону. На партах у дітей — картонні шаблони з дірочками. Діти навчаються зав’язувати шнурки, допомагають одне одному. Використовують яскраві шнурки. 2. Гра «Хто швидше?» Шаблони з картону стоять біля дошки навпроти кожного ряду. Діти з кожного ряду по черзі вибігають до дошки і зав’язують шнурки. 3. Виставка та оцінювання робіт: – Давайте подивимося, у кого вийшло найкраще. – Чия робота сподобалася вам, чому? V. Підсумок уроку: – Чи сподобався вам урок? – Чого навчалися на уроці? – Хто з вас тепер зможе сам зав’язати шнурки на черевиках чи кросівках? | |
| |
Переглядів: 9326 | |
Л. Костенко «Ліс на світанку», «Березовий листочок», «Берізка по коліна у вод... |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
Кімнатні рослини. Практична робота. Догляд за кімнатними рослинами |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Чим ми бачимо |
Всього коментарів: 0 | |