💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

«Половина», «третина», «чверть». Дії з величинами. Складання простих і складених задач

Урок 112

Тема. «Половина», «третина», «чверть». Дії з величинами. Складання простих і складених задач

Мета: формувати в учнів уявлення про дріб (частину числа); формувати вміння виконувати арифметичні дії з величинами.

Обладнання: таблиця усних обчислень, картки для індивідуальної роботи, геометричні фігури, смужки різної довжини, предметні малюнки.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Пояснити розв’язання задачі № 841.

2) Змінити запитання задачі так, щоб вона розв’язувалася виразом:

20 : 4 + 3

3) Зачитати відповіді прикладів без дужок із № 842.

2. Робота з індивідуальними картками

Картка 1

Підібрати потрібні числа.

: 4 = 5

: 4 = 2

: 4 = 6

: 4 = 9

· 3 = 18

· 7 = 21

Картка 2

Підібрати потрібні числа.

· 3 = 12

· 6 = 24

: 3 = 5

: 2 = 9

· 8 = 16

· 3 = 9

Картка 3

Обчислити.

36 : 4 – 7

32 : 4 + 9

3 · 4 + 16

2 · 5 + 10

(12 – 6) : 2

(4 + 5) : 3

Картка 4

Обчислити.

2 · 9 + 13

(2 + 1) · 8

(11 – 3) : 2

20 : 4 + 34

8 : 4 + 18

28 : 4 + 7

Картка 5

Розв’язати задачу.

У банки розлили 16 л молока по 4 л в кожну. Дві банки молока витратили.

Скільки банок молока залишилося?

3. Усні обчислення

1) Гра «Хто швидше?»

2) Гра «Чиї восьминоги?»

Допоможіть мамам відшукати своїх малят.

3 · 5 – 3 2 · 3 + 10 4 · 7 – 12 3 · 3 + 3

16 12

2 · 4 + 8 4 · 4 – 4 4 · 5 – 4

II. Робота над новим матеріалом

1. Підготовча робота

— Розділіть 16 олівців між двома учнями.

Що для цього треба зробити?

Чи можна сказати, що кожен учень отримав половину всіх олівців?

2. Пояснення нового матеріалу

1) Учитель розрізає яблуко на 2 рівні частини.

Це — половина яблука.

Половина — це одна з двох рівних частин цілого.

2) Практична робота.

У кожного учня на парті лежить смужка паперу.

— Перегніть смужку паперу навпіл.

Діти доходять висновку, що половини смужки паперу рівні між собою.

3) Виконання завдання № 844.

Діти опрацьовують матеріал у парах.

3. Робота з таблицею

Показати на малюнках третю і четверту частини круга.

4. Первинне закріплення

1) Виконання завдання № 845.

2) Виконання завдання № 846.

5. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь

1. Самостійне виконання завдання № 847

2. Перевірка роботи

3. Колективне розв’язання прикладів № 848

4. Розв’язання прикладів № 849 (з коментуванням)

5. Виконання завдання № 850

Складання задачі за схемою виразу.

6. Перевірка роботи

Діти за бажанням зачитують складені задачі та їх розв’язання.

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 140 № 851, № 852.
Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 2678 | Рейтинг: 0.0/0
«Бременські музиканти» (німецька народна казка)
В гостях у Ганнусі
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини
Уроки чемності
Олена Пчілка «Безконечна пісенька». В. Лучук «Послухайте, люди». І Світличний...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]