Урок 112 Тема. «Половина», «третина», «чверть». Дії з величинами. Складання простих і складених задачМета: формувати в учнів уявлення про дріб (частину числа); формувати вміння виконувати арифметичні дії з величинами. Обладнання: таблиця усних обчислень, картки для індивідуальної роботи, геометричні фігури, смужки різної довжини, предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Пояснити розв’язання задачі № 841. 2) Змінити запитання задачі так, щоб вона розв’язувалася виразом: 20 : 4 + 3 3) Зачитати відповіді прикладів без дужок із № 842. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Підібрати потрібні числа. : 4 = 5 : 4 = 2 : 4 = 6 : 4 = 9 · 3 = 18 · 7 = 21 Картка 2 Підібрати потрібні числа. · 3 = 12 · 6 = 24 : 3 = 5 : 2 = 9 · 8 = 16 · 3 = 9 Картка 3 Обчислити. 36 : 4 – 7 32 : 4 + 9 3 · 4 + 16 2 · 5 + 10 (12 – 6) : 2 (4 + 5) : 3 Картка 4 Обчислити. 2 · 9 + 13 (2 + 1) · 8 (11 – 3) : 2 20 : 4 + 34 8 : 4 + 18 28 : 4 + 7 Картка 5 Розв’язати задачу. У банки розлили 16 л молока по 4 л в кожну. Дві банки молока витратили. Скільки банок молока залишилося? 3. Усні обчислення 1) Гра «Хто швидше?» 2) Гра «Чиї восьминоги?» Допоможіть мамам відшукати своїх малят. 3 · 5 – 3 2 · 3 + 10 4 · 7 – 12 3 · 3 + 3 16 12 2 · 4 + 8 4 · 4 – 4 4 · 5 – 4 II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовча робота — Розділіть 16 олівців між двома учнями. Що для цього треба зробити? Чи можна сказати, що кожен учень отримав половину всіх олівців? 2. Пояснення нового матеріалу 1) Учитель розрізає яблуко на 2 рівні частини. Це — половина яблука. Половина — це одна з двох рівних частин цілого. 2) Практична робота. У кожного учня на парті лежить смужка паперу. — Перегніть смужку паперу навпіл. Діти доходять висновку, що половини смужки паперу рівні між собою. 3) Виконання завдання № 844. Діти опрацьовують матеріал у парах. 3. Робота з таблицею Показати на малюнках третю і четверту частини круга. 4. Первинне закріплення 1) Виконання завдання № 845. 2) Виконання завдання № 846. 5. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Самостійне виконання завдання № 847 2. Перевірка роботи 3. Колективне розв’язання прикладів № 848 4. Розв’язання прикладів № 849 (з коментуванням) 5. Виконання завдання № 850 Складання задачі за схемою виразу. 6. Перевірка роботи Діти за бажанням зачитують складені задачі та їх розв’язання. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 140 № 851, № 852. | |
| |
Переглядів: 2678 | |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка) |
В гостях у Ганнусі |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
Уроки чемності |
Олена Пчілка «Безконечна пісенька». В. Лучук «Послухайте, люди». І Світличний... |
Всього коментарів: 0 | |