Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Мета. Вчити учнів розрізняти поняття “ім’я”, “по батькові”, “прізвище”, писати з великої букви імена, по батькові, прізвища людей; дослідити, як утворюються прізвища , по батькові та імена,закріпити навички правильного письма слів, правопис яких потрібно запам’ятати; розвивати мовлення учнів, образне мислення; виховувати бережне відношення до природи. |
Мета. Закріплювати знання учнів про іменник як частину мови, вчити розрізняти іменники за питаннями хто? що?; розвивати мовлення учнів; збагачувати словниковий запас; прививати любов до народних символів України. |
Мета: Навчальна: повторити і поглибити знання учнів про слова, які є назвами предметів; удосконалювати вміння розпізнавати ці слова серед інших слів: закріплювати навички написання слів з великої букви. Розвивальна: розвивати вміння вживати у мовленні слова, що є назвами предметів. Виховна: виховувати почуття гордості за героїчне минуле і славне сьогодення української держави, виховувати любов до свого міста і вулиці. |
Мета: дати учням уявлення про питальні речення, сформувати навички інтонування питальних речень, формувати вміння ставити запитання і давати відповіді, розвивати пізнавальні інтереси, розширювати кругозір. Виховувати бережливе ставлення до тварин. |
Мета уроку: повторити, систематизувати й узагальнити знання учнів про апостроф, удосконалити навички правильної вимови й написання слів з апострофом; розвивати логічне мислення, уяву, мовлення; виховувати доброту, чуйність до чужої біди, бажання допомогти, розвивати мовлення, вміння порівнювати, робити висновки; виховувати уважність, працьовитість, старанність, уміння працювати у групах, висловлювати власну думку, виконувати аплікацію. |
Тема. Самостійні частини мови. Узагальнення. Мета: узагальнити знання про іменник, прикметник, дієслово; розвива¬ти вміння відрізняти частини мови за їх лексичним і граматичним значен¬ням; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до навчання; викликати бажання і далі працювати над вивченням частин мови. Обладнання: гонг, картки з назвами частин мови, програвач, платівки із за¬писами веселої музики для фізкультурних та музичних пауз, таблиця-словник, ребуси. |
Тема. Орфограма слабкої позиції голосних звуків Мета: формувати поняття «орфограма»; повторити відомі орфограми (орфограма «Велика літера»); конкретизувати поняття орфограми, формуючи поняття «орфограми слабкої позиції звука»; формувати контрольно-оцінювальні дії під час розв’язання завдань на знаходження орфограми слабкої позиції звука в словах; виховувати уміння навчального співробітництва та розуміння необхідності колективних зусиль для досягнення певної мети. |
Тема. Формування вміння виділяти орфограми слабких позицій. Звуків безпосередньо в процесі письма(письмо з пропуском. Орфограм на позначення орфограми проміжного звука) Мета: продовжувати формувати поняття «орфограма слабкої позиції звука»; учитися моделювати буквами записи слів з пропусками на місці орфограм слабких позицій голосних звуків; сприяти розвиткові каліграфії, охайності письма; розвивати комунікативну компетентність. |
Тема. Формування вміння виділяти орфограми слабких позицій Звуків безпосередньо в процесі письма(письмо з пропуском орфограм на позначення орфограми проміжного звука). Мета: закріпити навички знаходження орфограми еи; учитися моделювати буквами запис окремих слів з пропуском орфограми слабкої позиції без опори на транскрипцію; почати складати алгоритм запису слів (письмо з пропуском орфограм слабкої позиції; сприяти розвиткові каліграфії, охайності письма; формувати вміння роботи в групі за умови наявності в кожного члена групи певної функції. |
Тема. Формування вміння виділяти орфограми слабких позицій звуків безпосередньо в процесі письма (письмо з пропуском орфограм на позначення орфограми проміжного звука). Мета: закріпити навички знаходження орфограми еи; учитися моделювати буквами запис слова з пропуском орфограми слабкої позиції голосних звуків, спираючись на транскрипцію слова під час запису речення; формувати в учнів найважливіші дії контролю та оцінки; виховувати уміння навчального співробітництва. |