УРОК № 10 Тема: Рідна мова і споріднені мови. Спостереження над звучанням, написанням і значенням слів у споріднених мовахМета: Дати дітям уявлення про рідну мову, значення мови в житті українського народу; поглиблювати знання про мови братніх народів; розвивати зв'язне мовлення та каліграфічні навички письма; виховувати любов до рідної мови. |
УРОК № 9 Тема: Уявлення про мову як засіб людського спілкування. Знакова природа мови. Мова знаківМета: Формувати в учнів уявлення про роль мови в житті людини; розкрити деякі способи передачі інформації знаками; учити «читати» найпростіші умовні знаки; закріплювати каліграфічні навички письма; розвивати зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас; виховувати спостережливість у сприйнятті навколишньої інформації. |
УРОК № 8 Тема: Підсумковий урок на повторення вивченого в 1 класі. Розповідь на тему «Домашні заготівлі на зиму». Вимова і написання слів ведмідь, завданняМета: Узагальнити та перевірити знання учнів про звуки та букви, склади, речення; вчити складати слова за складами, речення за словами та схемами; розвивати зв'язне мовлення учнів; виховувати любов до природи. |
УРОК № 7 Тема: Слово. Речення. Окреме написання слів у реченніМета: Ознайомити з поняттям «слово», «речення»; учити складати речення зі слів, за малюнками; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до природи, до праці. |
УРОК № 6 Тема: Правило переносу слів з буквами й та ь. Закріплення правил переносу слів з рядка в рядокМета: Закріпити вивчені правила переносу слів з рядка в рядок; навчати правильно переносити слова з буквами й та ь; розвивати зв'язне мовлення; виховувати почуття взаємодопомоги. |
УРОК № 5 Тема: Правило переносу слів зі збігом приголосних звуківМета: Закріплювати вміння ділити слова для переносу; учити правильно переносити слова зі збігом приголосних звуків; розвивати усне мовлення, пам'ять, увагу; виховувати любов до природи, почуття взаємодопомоги. |
УРОК № 4. Тема: Склад. Перенос слів з рядка в рядок складамиМета: Повторити правило поділу слів на склади, формувати вміння переносити слова з рядка в рядок складами; розвивати пізнавальні інтереси, вміння робити висновки; виховувати уважність, почуття взаємодопомоги. |
УРОК № 3. Тема: Великі літери української абетки. Вимова і написання слова ґанок. Спостереження за смислорозрізнювальною роллю звуківМета: Закріплювати і поглиблювати знання учнів про звуковий склад слів, учити спостерігати за смислорозрізнювальною роллю звуків; закріпити правильну вимову і написання слова ґанок. Розвивати мовлення; виховувати любов до рідної землі. |
УРОК № 2 Тема: Алфавітні назви літер. Голосні і приголосні звуки. Тверді і м’які приголосні. Розповідь на тему «Наші літні канікули»Мета: Закріпити та поглибити знання про звуки і букви, алфавіт; розвивати вміння розпізнавати голосні і приголосні, тверді і м’які звуки; вправляти учнів у каліграфічному письмі; складанні звукових моделей слів; розвивати мовлення, вміння складати розповідь за малюнками та планом; виховувати любов до мови. |
УРОК № 1 Тема: Рідна мова. Мова державна. Звуки мовлення, букви, якими вони позначаються. Вимова і написання слова вересеньМета: Дати поняття «рідна мова», «державна мова»; відтворити знання, набуті учнями в 1 класі про звуки мовлення і букви, якими вони позначаються; засвоїти вимову і написання слова вересень', вправляти дітей в каліграфічному письмі; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до рідної мови. |