УРОК № 6 Тема: Правило переносу слів з буквами й та ь. Закріплення правил переносу слів з рядка в рядокМета: Закріпити вивчені правила переносу слів з рядка в рядок; навчати правильно переносити слова з буквами й та ь; розвивати зв'язне мовлення; виховувати почуття взаємодопомоги. Хід Уроку І. Організація класу до уроку II. Перевірка домашнього завдання — Чи відгадали ви загадку? Яке слово є відгадкою? — Що допомогло вам про це дізнатися? — Скільки складів у слові осіньї Чому? — Чи можна поділити його для переносу? Пригадайте правила, які ви вивчили. — А зараз давайте послухаємо твори про осінь, які склали ваші однокласники. — Послухайте, як пише про осінь Павло Тичина. Осінь така мила, Осінь славна. Осінь матусі їсти несе: борщик у горщику, кашка у жменьці, скибка у пазусі, грушки в хвартушку. Осінь така мила, осінь славна. — З чого приготовані страви, які несла Осінь матусі? III. Актуалізація опорних знань. Каліграфічна хвилинка ІЇОЮН Юрій Ірина Ольга Запишіть каліграфічно великі букви. Які слова в нашій мові пишуться з великої букви? — Що означають слова, записані в другому рядочку? — Подумайте, якими зменшувальними іменами називали цих людей в дитинстві. Запишіть ці слова. (Юра, Іра, О ля). — Які з цих імен не можна поділити для переносу? Чому? — А як би ви перенесли слово Ольга? IV. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви довідаєтесь, як правильно переносити слова з ь та й. V. Вивчення нового матеріалу 1. Читання правила на с. 15. — Що треба пам'ятати при переносі слів з й та ь? 2. Виконання вправи 31, с. 15. — Прочитайте і відгадайте загадку. — Користуючись правилом, усно поділіть подані слова для переносу. — А чи знаєте ви, в якому порядку розташовані кольори веселки? Назвіть їх. 3. Робота в парах. Виконання вправи 32, с. 16. (Перевірка виконання). VI. Фізкультхвилинка Гра «Веселі зайчики». VII. Закріплення вивченого матеріалу 1. Самостійна робота. Вправа 33, с. 16. Перевірка виконання. 2. Розвиток зв 'язного мовлення. — Яка зараз пора року? — Погляньте у вікно. Якими стали дерева восени? — Як змінилась погода? — Який місяць є початком осені? — Прочитайте самостійно текст «Рання осінь». (Вправа 34, с. 16). — Чи схожа наша осінь на ту, що описується в тексті? —Про які ознаки ранньої осені тут говориться? — Доберіть слова, близькі за значенням до слів по-гожий,визирали,чисте. VIII. Підсумок уроку — З яким правилом переносу ви сьогодні ознайомилися? — Запишіть слова-відгадки, поділяючи їх для переносу. Пара довгих вушок, Сіренький кожушок. Скорий побігайчик, А зоветься... ( Зайчик ). Стала на галяві В жовтім сарафані, Підросте — всміхнеться, Для вітрів вбереться В платтячко біленьке, Пишне та легеньке. (Кульбаба ). Що росте догори ногами? (Бурулька ). Що у курки є, а у півня немає? (Яйце ). IX. Домашнє завдання Вправа 34, с. 16—17, завдання 4. | |
| |
Переглядів: 3075 | |
Запитання до природи. З чого виготовляють папір? Чому малює твій олівець? |
Фантастичні герої, виліплені з пластиліну |
Природа Кримських гір |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення новорічних прикрас. Сіточки |
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи? |
Всього коментарів: 0 | |