УРОК 98 Ігри бувають різні. Тема. «Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співанки). Г. Бойко «Ну й охочий брат мій Ігор...». І. Січовик «Сонце»Мета: продовжити знайомити учнів з іграми, використовувати гру як засіб розваги і самовиховання, збагачувати словниковий запас, розвивати зв'язне мовлення і мовне чуття; вдосконалювати читацькі навички; виховувати інтерес до ігор і бажання гратись. Обладнання: таблиці складів (додатки 2, 4). Хід уроку I. Актуалізація опорних знань Мовна розминка. 1) Чистомовка. Ра-ра-ра — у дворі весела гра. Ру-ру-ру — ми продовжуємо гру. Ло-ло-ло — всі дороги замело. Лі-лі-лі— кури ходять по землі. 2) «Розчитування». За таблицею складів (рядки б — п) і таблицею складів колонки 2 і 3 з голосними [і], [и]. 3) Гра «Загубилась буква». ...авлять ранньої пори ... о...ренят старі ...о...ри. ...у...онить ...о..ер до ...ілки: «...о...реня ...оїться бджілки». Прочитати кожне речення скоромовки на одному подиху. II. Мотивація навчальної діяльності 1. Відгадування загадки. Всі його люблять, всі його чекають, а хто на нього подивиться — кожен скривиться. (Сонце). 2. Бесіда. — Чому сонце всі люблять? Чекають? — А що люблять діти робити сонячної теплої днини? (Гратись) — В яку пору року особливо? (Весна) III. Опрацювання нового матеріалу 1. Слово вчителя. Діти дуже люблять і чекають весну. Адже весна — це сонце і тепло, зелена травичка і чудові квіти. А головне — діткам не треба сидіти у хаті, ховаючись від морозу і холоду, а можна піти на галявину чи в лісок, погратись, повеселитись, поспівати. І в давнину був такий звичай: як тільки зійде сніг і землю пригріє сонце, діти виходили на околицю села з випеченими з тіста «жайворонками», «голубами», «перепілками» і кликали весну. 2. Робота з текстом. Ознайомлення з українською народною співанкою «Вийди, вийди, сонечко». 1) Читання пісеньки учителем. 2) Читання пісні учнями мовчки. — Чому діти звертаються саме до сонечка? — Куди запрошували сонечко прийти? — З якою інтонацією треба читати цю пісеньку? — Які є рими у співанці? 3) Читання пісеньки виразно. 4) Ознайомлення з українською народною співанкою «Ой весна, весна...». Бесіда. — Прочитайте співанку мовчки. Між ким відбувається розмова? — Що питають діти? Прочитайте. — Що принесла діткам весна? 5) Виразне читання пісні учнями. 6) Робота з ілюстраціями у підручнику. Бесіда. — Розгляньте малюнки. Якого птаха бачите на малюнку? — Як ви думаєте, звідки і куди він летить? 3. Самостійна робота. Опрацювання вірша «Ну й охочий брат мій Ігор» Г. Бойка. 1) Мовчазне читання вірша учнями. 2) Бесіда. — Які слова однаково звучать, а означають різне? — Які ще такі слова ви знаєте? — Складіть із ними речення. 4. Вправи з читання. Опрацювання вірша І. Січовика «Сонце». У ч и т е л ь . Буває, що такими самими словами Різні кажемо слова ми. А буває й так, що ми Тут перекинемо склади, Тут переставимо слова. І враз, на диво, мов з води, Вже нове слово ожива. Саме так сталось і з хлопчиком Антоном. Послухайте віршик Ігоря Січовика і скажіть, яке ж диво сталося з його словом. 1) Читання вірша учнями мовчки. Бесіда. — Які речення переважають у вірші? — З якою інтонацією їх треба читати? 2) Виразне читання вірша. Прочитати вірш вголос, передаючи голосом питально-здивовану інтонацію. IV. Домашнє завдання I група. Дібрати вірші-заклички, познайомити з ними своїх однокласників. II група. Дібрати вірші, де зустрічаються слова, однакові за звучанням, але різні за значенням, підготуватись їх виразно читати. | |
| |
Переглядів: 2808 | |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Метелик |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип... |
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги |
Всього коментарів: 0 | |