УРОК 46 Тема: Складання таблиць додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми й остачіМета: розкрити принцип побудови таблиць додавання і віднімання числа 7; формувати вміння учнів розв'язувати задачі на знаходження суми й остачі; розвивати самостійність під час роботи, математичне мовлення; виховувати акуратність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Гра «Засели будиночки» 2 Розв'язування віршованих задач • 7 маленьких кошенят, Що дають їм, все їдять. А один сметани просить. Скільки ж кошенят? (5) • Мама донечці і сину Роздавала апельсини. 5 — Андрію й Олі — 5. Тож давайте рахувать. Скільки ж то апельсинів Дала мама дочці й сину? (10) • Валя десять яблук купила, По дорозі одне загубила, Скільки принесе до хати, Щоб гостей почастувати? (9) • 5 ворон на дах сіли, 2 ще до них прилетіли. Відповідайте швидко, сміливо, Скільки всіх їх прилетіло? (7) — Розставте числа-відповіді в порядку зростання. — яке число найбільше? яке найменше? — назвіть сусідів числа 8. — Назвіть число попереднє числу 10. — Назвіть число, наступне числу 7 3 Гра «Рибалки» — Хто швидше наловить риби й прив’яже до зазначеної відповіді? 10 - 5 (•) 8 - 1 9 - 3 •) [Хл+1> III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Повторення складу числа 7 — З яких чисел складається число 7? 2 Каліграфічна хвилинка Письмо цифри 7. 3 Складання таблиць додавання і віднімання числа 7. Запис таблиць у зошиті — Прочитайте відповіді кожної таблиці. — Затуліть лінійкою відповіді першого стовпчика. Прочитайте приклади від початку до кінця, називаючи відповідь. — Затуліть лінійкою відповіді другого стовпчика. Прочитайте приклади з кінця до початку, називаючи відповідь. ● Фізкультхвилинка А тепер всі тихо встали, Дружно руки вгору підняли, В сторони, вперед, назад, Повернулись вправо, вліво І за парти тихо сіли. 4 Розв'язування прикладів з коментуванням 7 + 2 + 18 - 7 + 4 6+ 4 - 7 10 - 2 - 1 10 - 7 + 73 +6 - 7 IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Робота над текстовою задачею на знаходження остачі. Запис у зошиті Було —О Поїхало — Ц Залишилось — ? — Скільки тракторів було? — Скільки поїхало? — Повторіть запитання задачі. — як дізнатися, скільки тракторів залишилося? — яку дію використовували? чому? 2 Робота над текстовою задачею на знаходження суми Проводиться аналогічно. Запис у зошиті. ● Пальчикова гімнастика Ми писали, ми писали, наші пальчики втомились. наші пальчики струснемо, І писати знову почнемо. 3 Розв'язування прикладів 10 - 2 = □ 8+ 2 = □9- 1 = □ 10 - 3 = □ 8- 2 = □9- 2 = □ 4 Задачі на кмітливість • У клітці перебувало 3 кролики. Три дівчинки попросили дати їм по одному кролику. Коли кожна дівчинка одержала кролика, у клітці залишився один кролик. Як це трапилося? (Одній дівчинці дістався кролик разом із кліткою.) • Стовбур у дуба товще, ніж стовбур у сосни, а стовбур у сосни товще, ніж стовбур у берези. Що товще: стовбур дуба чи стовбур берези? (Стовбур дуба) V. Підсумок уроку. Рефлексія Повторення таблиць додавання і віднімання числа 7. — Яку дію виконаємо, якщо в задачі стоїть питання «Скільки залишилося?»? — Якщо вам було легко на уроці, намалюйте сонечко. — Якщо вам було складно, намалюйте хмаринку. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2770 | |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
Робота з картоном. Настінні сувеніри |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
Світ за вікном. Побудова і записування речень, що передають, описують вид із ... |
В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар» |
Всього коментарів: 0 | |