Мета: Поглибити знання учнів про правила пішохідного руху, з правил переходу проїзної частини дороги; вчити уникати небезпеки на дорозі, розпізнавати дорожню розмітку, оцінювати ризик під час переходу дороги; виховувати дисциплінованість пішохода, уважність, обережність. |
Практична робота: створення пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп’ютером і мобільним телефоном” Мета: формувати уявлення про вплив сучасної техніки на здоров’я дітей; ознайомити з нормами перегляду телепередач, правилами безпечного користування приладами; розвивати вміння і навички безпечного користування комп’ютером, телефоном, телевізором; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я; мотивувати учнів до виконання вправ для очей; вдосконалювати вміння малювати за задумом; розвивати фантазію, абстрактне мислення; виховувати естетичний смак, старанність, наполегли -вість. |
Мета: розширити уявлення учнів про культуру мовлення і спілкування; вчити володіти словами ввічливості; розвивати навички етичних норм поведінки під час спілкування; сприяти розвитку пам’яті, активізації словника; показати важливість ставлення з повагою до інших; виховувати увагу до слова, повагу до людей і самих себе. |
Тема 34. Алкоголь і здоров’яМета: розповісти учням про негативний вплив алкоголю на здоров'я людини; вдосконалювати навички безпечної поведінки; розвивати вольові якості; виховувати свідоме ставлення дітей до власного здоров'я і здоров'я оточуючих. |
Тема 33. Як прийняти рішенняМета: ознайомити учнів із різними варіантами розв'язання проблемних ситуацій і їх наслідками із впливом реклами на здоров'я; вдосконалювати навички безпечної поведінки; виховувати свідоме ставлення дітей до власного здоров'я і здоров'я оточуючих. |
Тема 32. Будь людянимМета: розширити уявлення учнів про добрі вчинки; довести учням необхідність гуманного ставлення до хворих і людей з особливими потребами; вчити висловлювати співчуття, надавати допомогу людям, які цього потребують; виховувати співчутливість, людяність, повагу до тих, хто обділений долею, доброту. |
Тема 31. Твої друзіМета: розширити уявлення учнів про дружні взаємини; розвивати вміння обирати друзів, товаришувати й спілкуватися, знаходити спільні інтереси з іншими людьми; формувати навички культури спілкування, комунікативні вміння; вчити цінувати дружбу та заохочувати бути справжнім другом. |
Тема 30. Смаки і захопленняМета: пояснити учням вплив смаків і захоплень на здоров'я людини; вчити обирати заняття і захоплення, що позитивно впливають на здоров'я; розвивати вміння співвідносити свої наміри і здібності; виховувати потребу в творчій самореалізації на основі захоплень і інтересів. |
Тема 29. Перша допомога при травмахМета: формувати в учнів поняття про першу медичну допомогу при незначних травмах; вчити надавати самодопомогу та допомогу при порізах, подряпинах, забиттях, укусах комах; виховувати самостійність, дисциплінованість, бажання допомагати одне одному. |
Тема 28. Як поводитися з тваринамиМета: розповісти учням про небезпеку контактів з дикими та бездомними тваринами; ознайомити із правилами поводження у разі зустрічі з бродячими і дикими тваринами; виховувати обачливість, розуміння необхідності мити руки після контактів з тваринами. |