УРОК 10 Тема: Вибір друзів, уміння товаришувати й спілкуватися. Практична робота: моделювання дружніх стосунків дівчаток і хлопчиківМета: з’ясувати зміст поняття «справжній друг»; вчити дітей називати ознаки справжнього друга; розширити уявлення дітей про дружні взаємини; розвивати уміння вибирати друзів, товаришувати й спілкуватися; формувати навички культури спілкування, комунікативні вміння; вчити дітей цінувати дружбу та заохочувати бути справжнім другом. |
УРОК 9 Тема: Поведінка з рідними, товаришами, друзями, знайомими, незнайомимиМета: поглибити знання учнів про правила поведінки з рідними, товаришами, друзями, знайомими, незнайомими; показати дітям важливість ставлення до інших з повагою, виконання вивчених правил культурної і безпечної поведінки; виховувати бажання дотримуватись правил етикету та безпечної поведінки. |
УРОК 8 Тема: Правила загартування, їх дотримання в різних умовахМета: поглибити знання учнів про вплив загартовування на здоров’я; дати дітям поради щодо загартування; виховувати прагнення систематично займатися загартовуванням, аби зміцнити власне здоров’я. |
УРОК 7 Тема: Фізичні вправи і здоров’яМета: продовжити формувати знання про умови; що сприяють фізичному розвитку дитини; розвивати прагнення займатися спортом, щоденно виконувати комплекс вправ ранкової зарядки; виховувати старанність, наполегливість. |
УРОК 6 Тема: Їжа, корисна для здоров’я. Народні традиції харчування. Практична робота: вибір корисної для здоров’я їжіМета: пояснити учням необхідність вибору корисних для здоров’я продуктів і шкідливість переїдання; познайомити із традиційними національними стравами; навчити вибирати корисну для здоров’я їжу; виховувати естетичні смаки. |
УРОК 5 Тема: Охайність та особиста гігієнаМета: розповісти учням про правила догляду за тілом, поглибити знання про значення гігієнічних навичок; вчити дбати про свою зовнішність; виховувати бажання використовувати набуті гігієнічні навички у повсякденному житті за різних умов. |
УРОК 4 Тема: Режим дня. Ознаки втоми. Вчимося й відпочиваємо. Практична робота: організація куточка відпочинку в класі та вдомаМета: вчити учнів розуміти роль розпорядку дня для збереження і зміцнення свого здоров’я; навчити дітей самостійно визначати в себе ознаки втоми; прищеплювати вміння організовувати свою працю і відпочинок, правильно облаштовувати куточок відпочинку в класі та вдома. |
УРОК 3 Тема: Індивідуальні особливості росту й розвитку учнівМета: формувати уявлення учнів про особливості росту й розвитку; закріпити навички вимірювання свого зросту і маси тіла; виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я. |
Урок 2 Тема: Здоров’я і хвороби. Практична робота: моделювання поведінки з інфекційними хворимиМета: дати учням уявлення про те, що таке інфекційні хвороби; пояснити правила поведінки з інфекційними хворими; вчити запобігати хворобам; виховувати обережність, бажання бути охайним. |
Урок 1 Тема: Значення здоров’я для людиниМета: формувати уявлення учнів про значення здоров’я для навчання, спілкування, праці та шляхи його збереження й зміцнення; навчати обґрунтовувати необхідність дбайливого і бережливого ставлення до свого здоров’я; сприяти формуванню навичок здорового способу життя. |