УРОК 9 Тема: Поведінка з рідними, товаришами, друзями, знайомими, незнайомимиМета: поглибити знання учнів про правила поведінки з рідними, товаришами, друзями, знайомими, незнайомими; показати дітям важливість ставлення до інших з повагою, виконання вивчених правил культурної і безпечної поведінки; виховувати бажання дотримуватись правил етикету та безпечної поведінки. Хід Уроку 1. Гра «Всі ми різні» Учитель розкладає у різних місцях кімнати чотири кольорові кубики (червоний, зелений, жовтий, синій); звертається до дітей: — За моєю командою (плеск долонями) ви будете виконувати такі завдання: 1) До червоного кубика підійдуть хлопчики, а до зеленого — дівчатка. 2) До жовтого кубика підходять діти, які народилися влітку; до червоного — ті, хто восени; до синього — хто народився взимку, до зеленого — ті, що народилися навесні. Можливі інші варіанти об’єднання дітей: за кольором очей та волосся. 3) Шикуйтесь у колону за зростом — від найнижчого до найвищого. 4) Біля синього кубика хай зберуться ті діти, які вважають себе спокійними і врівноваженими, біля жовтого — рухливі та жваві. 5) Біля червоного кубика мають стати ті діти, які люблять танцювати; біля синього — співати; біля жовтого — ті, що полюбляють декламувати вірші; біля зеленого — грати на музичних інструментах. Висновок: є багато ознак, за якими люди подібні чи відрізняються. Незаперечним є той факт, що не існує цілковито однакових людей. 2. Робота за підручником (С. 24) Читання тексту. — Чим всі діти при народженні схожі? — Чому кожна дитина не така, як інша? — Які особливі риси має кожна дитина? — Що людині треба про себе знати, щоб описати себе? (Ім’я, вік, зріст, колір волосся, очей тощо) Учитель. Це все є зовнішні риси (ті, що описують нашу зовнішність), а ще є внутрішні якості (риси нашого характеру). Під час гри ви себе описували як спокійних і жвавих. Якими ще бувають люди, які внутрішні якості людей ви знаєте? (Добрий, веселий, лагідний, уважний, чемний, ввічливий, розумний, відповідальний, працелюбний, небайдужий тощо) 3. Робота в зошиті (С. 20) 1) № 1. Допишіть. • Як тебе звуть? (Прізвище, ім’я, по батькові) • Як тебе звуть рідні? • Як тебе звуть друзі? • Як тебе називали, коли ти був зовсім маленьким? • Як тебе зватимуть, коли ти виростеш? • Як ти хочеш, щоб тебе називали? 2) № 2. Прочитайте назви внутрішніх якостей людини. Закресліть слова, які, на вашу думку, вас жодним чином не стосуються. Розумний, чуйний, дурний, жадібний, злий, доброзичливий, добрий, добросердний, брехун, насмішник, ласкавий, непосида, грубий, працелюбний, ябеда, правдивий. Учитель. У кожного з вас є свої уподобання, улюблені справи. Кожна людина має свій власний характер — не такий, як у тата чи мами. Проте в родині всі намагаються зрозуміти одне одного. — Як люди мають ставитися одне до одного, щоб жити у мирі та злагоді, без сварок, образ і принижень? (Доброзичливо, із розумінням та повагою) — Що означає «поважати інших»? (Цінувати думку, дорожити дружбою, уважно слухати, не втручатись у розмову, бути ввічливим: вітатися, поздоровляти, дякувати, казати приємні слова тощо) Висновок: всі люди мають ставитися з повагою одне до одного, бути толерантними, доброзичливими, ввічливими у спілкуванні та стосунках з іншими людьми. 4. Фізкультхвилинка Промовляння вірша «Допоможемо мамі» з імітацією рухів. Дружно вправними руками Допоможемо ми мамі. Посуд гарно перемиєм, Витрем насухо, складем І при цьому не поб’єм. Пил зітремо й підметем — Скрізь порядок наведем. 5. Робота за підручником (С. 25-26) Читання тексту. — Які люди вас оточують? — Чому з рідними вам найкраще і безпечно? — Кого ви можете назвати своїми знайомими? — Хто вас з ними познайомив? — Як ви з ними поводитесь? — Яких людей більше серед незнайомих? — Які серед них трапляються? — Як називають недобрих та злих незнайомців? — Чому їх важко відрізнити від звичайних людей? — Яких правил ви повинні дотримуватися, щоб вас не змогли образити, перелякати або зашкодити вашому здоров’ю? Висновок: ваша безпека залежить від вашої поведінки. 6. Робота в зошиті (С. 21 № 1) — Розгляньте малюнки. Складіть речення за змістом малюнків. — Чому семеро козенят опинилися в небезпеці? — Яка небезпека чекає дівчинку на вулиці? — Що робити, якщо ти загубився на незнайомій вулиці? 7. Підсумок уроку — Як ви можете довести, що кожен з вас — особливий? — Які риси характеру ви цінуєте в оточуючих? — Від чого залежить душевний стан людини? — Як уникати сварок і конфліктів? — Як ви поводитесь, коли зустрічаєте по дорозі зі школи знайомих? — Хто такі зловмисники і злочинці? — Яких правил слід дотримуватися під час зустрічі з незнайомцями? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1636 | |
Купання у водоймах. Правила поведінки на воді |
А. М'ястківський «Неня». Д. Білоус «Звертання» |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
А. Григорук «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим». М. Коцюбинський «Артист».... |
«Приховала». О. Орач «Вчуся у мами». П. Осадчук «Я навчаюся у тата». «Наш Анд... |
Всього коментарів: 0 | |