УРОК 7 Тема: Фізичні вправи і здоров’яМета: продовжити формувати знання про умови; що сприяють фізичному розвитку дитини; розвивати прагнення займатися спортом, щоденно виконувати комплекс вправ ранкової зарядки; виховувати старанність, наполегливість. Хід Уроку 1. Вступне слово вчителя — Той, хто мало рухається, росте кволим, погано вчиться, хворобливий, має відхилення у фізичному розвитку. Фізичних вправ лише на Уроках фізкультури недостатньо. Домашній час має бути насичений рухом. Це ранкова гімнастика, прибирання кімнати, посильна робота по господарству, догляд за домашніми тваринами тощо. Це і рухливі ігри, і заняття спортом у гуртку чи всією сім’єю. Щоб зміцнити своє здоров’я за допомогою фізичних вправ або спорту, треба мати терпіння і силу волі. Сформованих вмінь і певних результатів можна досягти лише після наполегливих тренувань і щоденних занять. 2. Робота за підручником Учитель. Щоб бути бадьорим, треба щодня протягом 10-12 хв зранку заряджатися енергією під час ранкової зарядки. 1) Вивчення комплексу ранкової зарядки № 1 (С. 20-23). Учитель. Рухливі ігри допомагають краще розвиватися фізично. 2) Вивчення рухливої гри «Влучити в ціль» (С. 23). — Розгляньте малюнки на с. 18-19. Що роблять діти? Дайте їм імена. Складіть речення про те, якими фізичними вправами чи видами спорту займаються ваші однолітки. Висновок: фізичні вправи потрібно вчитися виконувати правильно. Тільки тоді отримаєш найбільше користі для організму. 3. Робота в зошиті 1)С. 16 № 1. Розгляньте малюнки. Розкажіть, якими видами спорту займаються діти. Складіть речення. А якими видами спорту любите займатися ви? 2) С. 17 № 3. Розучування фізкультхвилинки. Хто там, хто там вже втомився (Оплески.) І наліво похилився?(Нахили.) Треба всім нам разом встати — (Усі встають.) Фізкультпаузу почати.(Оплески.) Руки вгору, руки в боки — (Далі — за текстом...) І зроби чотири кроки, Руки вгору, руки вниз — На сусіда подивись, І тихесенько сідай, Працювати починай! 3) С. 17 № 2. Розгляньте малюнки. Порівняйте їх. Знайдіть 6 розбіжностей. 4) № 4. Укладіть прислів’я. Поясніть їх. • Ходи більше — ... ...бігай, • Якщо хочеш бути сильним — ...... й проживеш довше. • Якщо хочеш бути красивим — ....бігай, • Якщо хочеш бути розумним — ..дивись на здоров’я. • Не дивись на вік, ... .бігай. 4. Підсумок Уроку — Якою росте дитина, що мало рухається? — Якими фізичними вправами можна займатися у школі? — Якими фізичними вправами можна займатися поза школою? — Які спортивні секції ви відвідуєте? — Які поради щодо занять спортом ви запам’ятали? — Чи є у вас якісь власні досягнення? — Що вам допомогло досягти успіху? (Наполегливість, сила волі, систематичність занять, старанність тощо) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3633 | |
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму |
Українська народна казка «Лисичка та журавель» |
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми |
«Вовк і кіт» (латинська народна казка). «Що ти знаєш і що вмієш?» |
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд |
Всього коментарів: 0 | |