💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Фізичні вправи і здоров’я

УРОК 7

Тема: Фізичні вправи і здоров’я

Мета: продовжити формувати знання про умови; що сприяють фізичному розвитку дитини; розвивати прагнення займатися спортом, щоденно виконувати комплекс вправ ранкової зарядки; виховувати старанність, наполегливість.

Хід Уроку

1. Вступне слово вчителя

— Той, хто мало рухається, росте кволим, погано вчиться, хворобливий, має відхилення у фізичному розвитку. Фізичних вправ лише на Уроках фізкультури недостатньо. Домашній час має бути насичений рухом. Це ранкова гімнастика, прибирання кімнати, посильна робота по господарству, догляд за домашніми тваринами тощо. Це і рухливі ігри, і заняття спортом у гуртку чи всією сім’єю.

Щоб зміцнити своє здоров’я за допомогою фізичних вправ або спорту, треба мати терпіння і силу волі. Сформованих вмінь і певних результатів можна досягти лише після наполегливих тренувань і щоденних занять.

2. Робота за підручником

Учитель. Щоб бути бадьорим, треба щодня протягом 10-12 хв зранку заряджатися енергією під час ранкової зарядки.

1) Вивчення комплексу ранкової зарядки № 1 (С. 20-23).

Учитель. Рухливі ігри допомагають краще розвиватися фізично.

2) Вивчення рухливої гри «Влучити в ціль» (С. 23).

— Розгляньте малюнки на с. 18-19. Що роблять діти? Дайте їм імена. Складіть речення про те, якими фізичними вправами чи видами спорту займаються ваші однолітки.

Висновок: фізичні вправи потрібно вчитися виконувати правильно. Тільки тоді отримаєш найбільше користі для організму.

3. Робота в зошиті

1)С. 16 № 1. Розгляньте малюнки. Розкажіть, якими видами спорту займаються діти. Складіть речення. А якими видами спорту любите займатися ви?

2) С. 17 № 3. Розучування фізкультхвилинки.

Хто там, хто там вже втомився (Оплески.)

І наліво похилився?(Нахили.)

Треба всім нам разом встати — (Усі встають.) Фізкультпаузу почати.(Оплески.)

Руки вгору, руки в боки — (Далі — за текстом...) І зроби чотири кроки,

Руки вгору, руки вниз —

На сусіда подивись,

І тихесенько сідай,

Працювати починай!

3)  С. 17 № 2. Розгляньте малюнки.

Порівняйте їх. Знайдіть 6 розбіжностей.

4)  № 4. Укладіть прислів’я. Поясніть їх.

• Ходи більше — ... ...бігай,

• Якщо хочеш бути сильним — ...... й проживеш довше.

• Якщо хочеш бути красивим — ....бігай,

• Якщо хочеш бути розумним — ..дивись на здоров’я.

• Не дивись на вік, ...  .бігай.

4.  Підсумок Уроку

— Якою росте дитина, що мало рухається?

— Якими фізичними вправами можна займатися у школі?

— Якими фізичними вправами можна займатися поза школою?

— Які спортивні секції ви відвідуєте?

— Які поради щодо занять спортом ви запам’ятали?

— Чи є у вас якісь власні досягнення?

— Що вам допомогло досягти успіху? (Наполегливість, сила волі, систематичність занять, старанність тощо)



Джерело: noindex
Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (02.01.2014)
Переглядів: 3633 | Рейтинг: 0.0/0
Чеська народна казка «Собака, коти та миші». Творчий переказ за кадром фільму
Українська народна казка «Лисичка та журавель»
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми
«Вовк і кіт» (латинська народна казка). «Що ти знаєш і що вмієш?»
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]