Урок № 4
Тема: «Різання паперу ножицями по прямій лінії. Способи нанесення зображення на папір. Поняття шаблону. Правила безпечного користування ножицями».Мета: ознайомити учнів із словами «розрізати», «відрізати», «вирізати», «надрізати»; вчити різати папір по прямій лінії; розвивати вміння складати з геометричних фігур силуетний будиночок; розвивати уяву, мислення, творчість; виховувати любов до людей різних професій, економне ставлення до використання паперу. Обладнання: предметні малюнки, технологічна картка, зразок виконаної роботи, різні види ножиць. Тип уроку: комбінований. Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, робота з підручником, практична робота, інструктаж. Хід уроку І. Організаційний момент. 1. Привітання: 2. Перевірка готовності до уроку. 3. Упорядкування робочих місць. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності: – Сьогодні на уроці ми вчитимемося працювати з ножицями, різати папір та вирізати фігури, розмічені за допомогою шаблону. ІІІ. Засвоєння нових знань: 1. Відгадування загадки. – Майстер викував уміло Два однакових ножі, Дуже зустрічі зраділи, Два однакових ножі. Обнялись, і роз’єднати Їх уже ніхто не зміг. Підкажіть, як називати Почали відтоді їх? (Ножиці) 2. Розповідь учителя про види ножиць. 1) Демонстрування зразків: • кравецькі; • канцелярські; • господарські; • перукарські; • манікюрні. 2) Будова ножиць: • леза; • ручки з кільцями; • гвинтик. 3. Правила безпеки роботи з ножицями. • Працювати ножицями з тупими кінцями. • Передавати ножиці закритими і кільцями вперед. • Не класти пальці лівої руки на лінію різання. IV. Планування наступних трудових дій: 1. Бесіда про різання паперу ножицями з елементами практичної діяльності. 2. Ознайомлення з термінами: «шаблон», «розрізати», «відрізати», «вирізати», «надрізати». 3. Демонстрація послідовності роботи з шаблоном та трафаретом. · Обведи шаблон круга. Виріж круг сам або з допомогою вчителя. Наклей на основу. Домалюй рот, очі, ніс і вуха. · Намалюй за допомогою трафарету кораблик. Виріж та наклей його на основу. · Розфарбуй кораблик. Домалюй хвилі. 4. Фізкультхвилинка. V. Практична робота. 1. Поточний інструктаж. 2. Індивідуальна допомога. 3. Аналіз та виправлення помилок. VІ. Підсумок уроку: 1. Виставка дитячих робіт. 2. Підсумок уроку: – Що нового навчилися на уроці? – Що найбільше сподобалося? – Що здалося найскладнішим? 3. Прибирання робочого місця. | |
| |
Переглядів: 4917 | |
У колі рідної сім'ї. Урок позакласного читання |
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни... |
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми |
Елементарні уявлення про духовну складову здоров'я. Різні вияви краси пов... |
Ми і природа. Поняття про навколишнє природне середовище. Взаємодія людини і ... |
Всього коментарів: 0 | |