Урок 38 Тема. Випадки додавання й віднімання, пов’язані з нумерацією чисел. Вправляння у роботі з лінійкою. Елементи трикутника. Творча робота над задачеюМета: вправляти учнів у знаходженні значень виразів; розвивати вміння творчо працювати над задачею; розвивати логічне мислення, кмітливість. Обладнання: картки для індивідуальної роботи, схеми задач, предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) № 288. — Зачитайте вирази, в яких ви поставили знак «менше». — Зачитайте вирази, в яких поставили знак «більше». — Чи довелось вам використати знак «дорівнює»? 2) № 289. Один учень зачитує питання, яке додав до задачі, а інший учень зачитує розв’язання задачі. Змініть питання, щоб задача розв’язувалася дією додавання. 2. Індивідуальна робота з картками Картка 1 1) Розв’язати приклади. 2) Скласти задачу за коротким записом і розв’язати її. Картка 2 1) Розв’язати приклади. 2) Розв’язати задачу за скороченим записом. I. — 5 грн. II. — ? грн, на 8 грн більше 3. Усна лічба 1) Гра «Допоможи дракончикові розв’язати приклади» 2) Назви «сусідів». 56 , 21 , 99 , 40 . 3) Яких чисел не вистачає? 80 82 83 85 88 90 4. Перевірка роботи за картками II. Вивчення нового матеріалу 1. Підготовча робота Розв’язати приклади. 2. Пояснення нового матеріалу — Коли ми з вами розв’язували приклад 10 + 3, то міркували так: 10 — це 1 дес., 1 дес. та 3 од. становлять 13. Розв’яжемо приклад 20 + 4. — Скільки десятків у числі 20? (2 десятки) 20 = 2 дес., отже, 2 дес. і 4 од. — це 24, 20 + 4 = 24. — Розглянемо приклад 24 – 20. Якщо від 24 віднімемо 20, то отримаємо 4, бо 24 без 20 (тобто без 2 десятків) — це 4 одиниці або просто 4. 3. Первинне закріплення 4. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Робота з геометричним матеріалом Діти розглядають кути у № 297. Оперують поняттями: вершина, сторона. — Як називається багатокутник, в якому 5 сторін? 6 сторін? Діти креслять кути в зошитах. Позначають вершини кутів. 2. Креслення відрізків Виконання завдання 296. — Накреслити відрізок, довжина якого на 8 см менша за перший. 3. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 290. На дошці — скорочений запис задачі. Було — 10 н. і 3 н. Подарував — 3 н. Залишилось — ? н. Після аналізу діти записують задачу самостійно. — Як по-іншому можна розв’язати цю задачу? 10 – 3 + 3 10 + (3 – 3) 2) Творча робота над задачею № 293. Учні уважно читають задачу. Роздивляються записані вирази, пояснюють, про що можна дізнатися, обчисливши кожний з виразів. 3) Розв’язання задачі № 294 самостійно. На дошці скорочений запис задачі. Білої — 4 м Червоної — 5 м Синьої — 3 м }? 4) Задача з логічним навантаженням. Посадили 7 берізок, між ними поставили по лавочці. Скільки було лавочок? 4. Самостійна робота № 291, № 292. 5. Перевірка роботи 6. Скільки трикутників у фігурі? IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 58 № 298, № 299. | |
| |
Переглядів: 1786 | |
Тварини «живого куточка», хатні улюбленці |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур |
Прикраси для ялинки |
Всього коментарів: 0 | |