УРОК 63 Тема: Письмова нумерація чисел 11 - 20, їх порівняння. Задача на знаходження невідомого доданкаМета: учити записувати й порівнювати числа другого десятка; розвивати увагу, уміння аналізувати й зіставляти; сприяти вихованню ініціативності, допитливості й інтересу до предмета. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Гра «Допоможи Незнайкові» 7 □ 7 = 0 4□ 3 = 7 6□ 3 = 3 2 □ 5 = 7 8 □ 7 = 1 4□ 2= 6 6 □ 2 = 4 3 □ 6 = 9 7□ 6 =1 2 Математичний диктант • Запишіть числа 12; 19; 17. • Запишіть число, у якому 1 десяток 8 одиниць; 1 десяток 3 одиниці; 1 десяток 5 одиниць. • Запишіть число, яке на 1 більше, ніж 15; на 1 менше, ніж 12. • Запишіть число, наступне числу 15; попереднє числу 13. • Запишіть число, що стоїть між числом 16 і 18. Взаємоперевірка робіт. III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Запис чисел у нумераційній таблиці 12; 14; 16; 17; 19. 17 = 10 + Ц 2 Складання, запис і розв'язування прикладів 15 = 1 дес. 5 од. 17 = 1 дес. Ц од. 14 = □ дес. □ од. ● Фізкульхвилинка Щось не хочеться сидіти, Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз, На сусіда подивись. Руки вгору, руки в боки І зроби чотири кроки. Вище руки підніміть І спокійно опустіть. Плесніть, діти, кілька раз. За роботу — все гаразд! 13 = 10 + □ 18 = □ + 8 (Встати і вийти з-за парти.) (Потягування.) (Ходьба на місці.) (Підняти руки, прогнути спину назад.) (Поплескати у долоні.) 3 : 3 Запис чисел під диктовку вчителя (самостійно) 11; 13; 15; 18; 20. 4 Порівняння чисел другого десятка Звернути увагу дітей на те, що в числах, наприклад 16 і 17, кількість десятків однакова, а одиниць у числі 17 більше, тому 17 > 16. Стало 10 IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Робота над задачею на знаходження невідомого доданка Було— 7 машинок Подарували — ? Звернути увагу дітей на те, що відомі перший доданок і сума. — Як знайти невідомий доданок? — Тоді, як дізнатися, скільки машинок подарували? 10 - 7 = 3 (маш.) ● Пальчикова гімнастика ДОЛОНІ — Де ваші долоні? — Тут-тут-тут! А в долонях пальчики живуть. Працювали пальчики — Не лінувалися: Ліпили, ліпили, малювали, Будували, будували — Зупинилися. А потім, а потім, а потім Стомилися. (Діти показують руки, складають в кулачки.) (Розкривають кулачки і показують пальчики в русі.) (Імітують ліплення, будівництво.) (Повільно опускають руки на стіл.) 2 Порівняння виразу і числа. Самостійна робота 10 - 6 □ 5 9 + 1 □ 8 4- 2 □ 3 6 + 4 □ 85 - 3 □ 4 7+ 2 □ 9 3 Завдання на кмітливість — Назвіть зайві слова. Понеділок, середа, вчора, сьогодні, вівторок, субота, тиждень, неділя, четвер, місяць. 4 Робота з геометричним матеріалом — Розгляньте малюнки. — На першому малюнку знайдіть 4 трикутники, а на другому — 5 чотирикутників. V. Підсумок уроку. Рефлексія — Ми сьогодні вчилися записувати числа другого десятка. — Вчилися порівнювати числа другого десятка. — Повторили знаходження невідомого доданка. — За активність на уроці, за гарну роботу кожний з вас одержує приз. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 4956 | |
З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
Слова, слова... Удосконалення тексту із часто повторюваними словами |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
Твоя квартира. Будь обережним |
Всього коментарів: 0 | |