УРОК 39 Тема: Складання задачі, яка містить поняття «стільки ж». Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 3. Вимірювання довжини відрізківМета: учити складати задачі, які містять поняття «стільки ж»; закріплювати вміння додавати й віднімати число 3 шляхом складання й розв'язування задач і прикладів; продовжити роботу над складанням задач на знаходження суми, остачі, вчити користуватися лінійкою для вимірювання довжини відрізків; розвивати математичне мовлення; виховувати культуру оформлення письмових робіт, інтерес до навчання. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Гра «Мовчанка» 2 Робота із числовим віялом У білочки 4 грибочка, а в їжачка — на 3 більше. Скільки грибочків у їжачка? У Маші 8 яблук, а в Петрика — на 3 менше. Скільки яблук у Петрика? У першому акваріумі 7 рибок, а в другому — 3. Скільки рибок в обох акваріумах? 3 Гра «Допоможи Незнайкові» 4 + 1 = 52 + 2 = 4 6 - 1 = 4 5 + 3 = 9 9 - 2 = 6 8 - 3 = 4 7 - 2 = 5 8 + 2 = 9 4 Математичний диктант •6 збільшити на 3. •8 зменшити на 2. •7 плюс 1. •10 мінус 3. • Перший доданок — 2, другий доданок — 3, запишіть суму. III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Запис у зошиті числових рівностей, які містять поняття «стільки ж» •У їжачка було 7 грибів, у білочки стільки ж. (7 = 7) •На клумбах розцвіло3 тюльпани і стільки ж ромашок. (3= 3) • На годівницю сіло 4 горобця й стільки ж синичок. (4 = 4) 2 Гра «Чарівні фігурки». Складання задач — Було 3 червоних квадратики й 2 жовтих. Скільки всього квадратиків? — Було 3 червоних квадратики, а жовтих — на 2 більше. Скільки було жовтих квадратиків? — Запишіть розв’язання задач у зошит і порівняйте їх. — Чому вийшли однакові приклади? (Тому що, щоб до 3 додати 2 і 3 збільшити на 2, треба виконати одну й ту саму дію.) — Чому відрізняються відповіді задач? (У першій задачі 5 квадратиків — червоних і жовтих, а в другій — 5 жовтих.) ● Фізкультхвилинка гриша йшов-ішов-ішов, Білий гриб знайшов. Раз — грибок, Два — грибок, Три — грибок, Поклав їх у кузовок. IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Робота над задачами У Сергійка — 4 машинки У Сашка — ?, на 3 більше. — Скільки машинок у Сергійка? Скільки у Сашка? Поставте запитання до задачі. — Як дізнатися, скільки машинок у Сашка? (4 + 3 = 7) — Чому виконали дію додавання? — Назвіть відповідь задачі. ● Творча робота над задачею — Змініть умову задачі так, щоб її можна було розв’язати відніманням. Аналогічно проводиться робота над задачею на знаходження остачі. У Марійки — 5 олівців В Олі — ?, на 3 менше. 2 Вимірювання довжини відрізків Запис у зошиті: 5 см, 6 см, 8 см ● Фізкультхвилинка Ми сьогодні малювали, Наші пальчики втомились. Наші пальчики струснемо, І писати знов почнемо. 3 Самостійна робота Вставте потрібне число. □ - 1 = 4 7= 9 - □ 4 + 1+ □ = 6 □ + 1 = 8 3= 6 - □ 6 - 1- □ = 4 10 - □ = 9 5= 6 - □4 + 2 + □= 7 4 Задача на кмітливість У батька 6 синів. Кожний має сестру. Скільки всього дітей у батька? (7) 5 Робота з геометричним матеріалом — З яких геометричних фігур складається сніговик? V. Підсумок уроку. Рефлексія Повторення таблиць додавання і віднімання числа 3 напам’ять, «ланцюжком». — Що означає на 3 більше; на 3 менше? — У Каті 7 квіточок, а в Олі — стільки ж. Скільки квіточок в Олі? — Ми гралися? — А Незнайкові допомагали? — А відрізки вимірювали? — Сніговика збирали? — Отже, ми — молодці! Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2532 | |
Червона книга. Червонокнижні рослини рідного краю |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика». |
Всього коментарів: 0 | |