Урок 24 Тема. Таблиці додавання й віднімання числа 9. Периметр чотирикутника. Задачі на дві діїМета: опрацювати таблиці додавання й віднімання числа 9; ознайомити учнів з поняттям периметр многокутника; розвивати вміння пояснювати розв’язання задачі. Обладнання: геометричні фігури, предметні малюнки, таблиця усних обчислень. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів Усні обчислення 1. Поставити у квадратах такі числа, щоб в сумі у всіх клітинках за всіма напрямками було 9. 2. Скласти колові приклади за схемою. 3 + 5 = – = – = 3 – = + = – = 3. Куди приземлиться повітряна кулька? 12 – 5 10 – 5 12 – 4 6 – 2 8 + 3 11 – 2 9 + 3 7 + 7 8 + 5 14 – 8 11 7 13 12 5 9 6 14 8 4 II. Р обота над новим матеріалом 1. Підготовчі вправи Записати склад числа 9. 9 = + 9 = + 9 = + 9 = + 9 = + Розв’язати приклади, використовуючи переставну властивість дії додавання. 3 + 9 4 + 9 5 + 9 6 + 9 7 + 9 8 + 9 Розглядання випадку 9 + 9. 9 + 9 = 9 + 1 + 8 = 10 + 8 = 18 2. Різні способи віднімання числа 9 18 – 9 = 18 – 8 – 1 = 9 18 – 9 = ?; 10 – 9 = 1; 1 + 8 = 9 18 — це 9 і 9, отже, 18 – 9 = 9 3. Первинне закріплення Виконання № 171. (Робота в парах.) 4. Самостійна робота Виконання № 173. 5. Перевірка роботи 6. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Ознайомлення з периметром чотирикутника На дошці — чотирикутник. 3 см 5 см 4 см 4 см — Як називається фігура? — Назвіть довжину кожної сторони. — Знайдіть суму довжин. 5 + 4 + 4 + 3 = 16 см — Периметр чотирикутника — це сума довжин усіх сторін чотирикутника. 2. Первинне закріплення Виконання завдання № 172. Діти ще раз читають правило в підручнику. Перевіряють, чи правильно знайдений периметр чотирикутника. Самостійно знаходять периметр трикутника. — Який периметр трикутника? 3. Практична робота. Робота в групах Учитель роздає дітям кожної групи чотирикутники різної довжини. Діти повинні знайти периметр даних чотирикутників і розв’язання записати в зошитах. 4. Перевірка роботи 5. Робота над задачами 1) Задача з логічним навантаженням. • Червоний олівець довший за зелений, зелений довший від блакитного. Який олівець найкоротший? • Гена сказав, що у нього 10 горіхів. Олег сказав, що у нього горіхів менше, ніж у Гени. Скільки горіхів може бути у Гени? 2) Виконання завдання № 174. Діти уважно читають задачу. Аналізують. Роздивляються таблицю і скорочений запис задачі. Пояснюють розв’язання задачі. Записують задачу в зошити. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 35 № 175, № 176. | |
| |
Переглядів: 2267 | |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Способи згинання паперу |
Охорона тварин. Турбота людей про тварин |
Дорога від дому до школи |
Сюжетна композиція. Послідовність дій під час виготовлення сюжетної композиці... |
Всього коментарів: 0 | |