Урок 49 (письмо) Тема: Письмо великої букви В ("ве") у поєднанні з іншими буквами. Розвиток зв'язного мовлення. Складання розповіді за малюнкомМета: вчити учнів писати велику букву В (ве), буквосполучення та склади з нею; закріплювати вміння учнів писати малу букву в і поєднувати її у словах з іншими буквами, списувати з друкованого шрифту, складати розповідь за малюнком; повторити вживання великої букви; розвивати в дітей зв'язне мовлення, фонематичний слух, спостережливість, дрібну моторику руки; виховувати охайність, старанність, любов та бережливе ставлення до природи. Обладнання: фішки для звукового аналізу; предметні малюнки (ворона, виноград, вареник, вулик, вінок); загадки; малюнок для розвитку зв'язного мовлення "На лісовій галявині"; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма"; малюнки до загадок; картки з друкованими та рукописними буквами. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Гра "Знайди пару" (друковані та рукописні букви) - Яка буква залишилася без пари? - Напишіть на дошці пару для цієї букви. 2 Робота за предметними малюнками Ворона, виноград, вареник, вулик, вінок. Учні називають предмет, зображений на малюнку, слово ділять на склади, на дошці записують склад з буквою в. III. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку 1 Слухання вірша Віра вишень накупила, Вареників наварила. Запросила в гості Вітю, Васю, Костю. 2 Робота над змістом вірша - Про кого цей вірш? - Скільки хлопчиків згадується у вірші? - Назвіть ім'я дівчинки. - Який перший звук ми чуємо в слові Віра? - Якою буквою він позначається на письмі? Великою чи малою? - Чому це слово ми повинні писати з великої літери? - Яку букву ми будемо вчитися писати на уроці? 3 Оголошення теми і завдань уроку - Сьогодні ви будете вчитися писати велику букву В ("ве"), буквосполучення та склади з нею, списувати з друкованого шрифту; складати розповідь за малюнком. А для цього вам доведеться здійснити уявну подорож в один із куточків природи. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування зразка букви 2 Порівняння друкованої й рукописної великої букви В 3 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку, розташовувати зошит під час письма. o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті o Вправи для розвитку м'язів руки o Як тримати ручку під час письма 4 Письмо великої букви В ("ве") - Велика буква В ("ве") складається з двох елементів: довгої прямої лінії із заокругленням внизу вліво і двох правих півовалів. Алгоритм написання великої букви В ("ве") 1. Починаємо писати букву від верхньої міжрядкової лінії -? 2. Ведемо вниз довгу пряму на себе до нижньої рядкової лінії і, торкнувшись її, заокруглюємо вліво -? 3. Другий елемент починаємо писати зліва від першого елемента нижче верхньої міжрядкової лінії -? 4. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка -? 5. Ведемо вгору і заокруглюємо під верхньою міжрядковою лінією праворуч на півовал, що закінчується вище верхньої рядкової невеличким заокругленням ліворуч -? 6. Не відриваючи руки, рухом праворуч і вниз до себе пишемо більший нижній правий півовал, що закінчується заокругленням уліво близько першого елемента, вище нижньої лінії робочого рядка - Пишемо під рахунок раз і, і-деа, і-три-і. 5 Письмо елементів букви в повітрі, в зошиті 6 Письмо букви в повітрі, в зошиті Фізкультхвилинка (пальчикова гімнастика) 7 Написання складів, буквосполучень V. Узагальнення вивченого матеріалу 1. Робота з анаграмами 2. Списування з друкованого шрифту 3. Робота в парах (побудова звукових моделей записаних слів) Фізкультхвилинка VI. Розвиток зв'язного мовлення 1 Розглядання малюнка "На лісовій галявині" - Що ви бачите на малюнку? - Чи всі дерева зеленого кольору? Чому? - Які дерева не змінили свого вбрання? - Кого ви бачите на малюнку? - Що вони роблять? - Як потрібно поводитись у лісі, щоб не порушити спокій лісових мешканців? - Давайте разом за цим малюнком складемо розповідь. 2 Складання розповіді за допомогою питань - Яка пора року настала? - У яке вбрання одяглися дерева? - Якими стоять ялинки та сосни? - До чого готуються звірі? Настала осінь. Дерева одягнулися в жовте вбрання. Зеленими стоять лише ялинки та сосни. Звірі готуються до зими. VII. Підсумок уроку Бесіда - Яку букву ви вчилися сьогодні писати? - Назвіть слова, в яких завжди вживається велика літера В ("ве"). - Давайте пригадаємо лісових мешканців, з якими сьогодні зустрічалися. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2759 | |
Твоя квартира. Будь обережним |
Птахи |
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни... |
Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст м... |
Значення гарного й веселого настрою для збереження здоров'я |
Всього коментарів: 0 | |