Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 7. Порівняння числових значень виразів

УРОК 47

Тема: Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 7. Порівняння числових значень виразів

Мета: закріплювати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 7; вчити складати задачі за малюнком і коротким записом, порівнювати два вирази; розвивати увагу, мислення; виховувати старанність.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 «Математичний ланцюжок»

 2 Математичний диктант

7 збільшити на 1.

5 плюс 5.

9 мінус 2.

7 зменшити на 6.

На узліссі росло 7 грибів. Ваня зрізав 4 гриба. Скільки грибів залишилося?

Взаємоперевірка робіт.

 3 Гра «Допоможи Незнайкові»

2 + 7 = 103 + 7 = 91 + 7 = 9

9 - 5 = 3 9 - 6 = 310 - 4 = 5

4 + 4 = 8 10 - 7 = 2 8 - 6 = 2

8 - 7 = 2 1 + 7 = 92 + 7 = 9

3 + 7 = 9 9 - 7 = 310 - 7 = 2

4 Робота за індивідуальними картками

Картка № 1Картка № 2

а) 2 + 1 + 4 = 4 + 4 + 1 =а) 3 + 4 + 1 = 5 + 2 + 3 =

6 - 2 - 3 = 9 - 1 - 4 = 9 - 2 - 3 = 10 - 4 - 1 =

б) З прикладу на додаванняб) З прикладу на додавання

склади два приклади насклади два приклади на

віднімання. віднімання.

7 + 1 = 8 7 + 2 = 9

III. Закріплення вивченого матеріалу

 1 Складання задачі за малюнком і коротким записом

Квіток — 7 Метеликів — ?, на 3 менше

І І І І 1(м.)

Відповідь: Ц метелика.

— Скільки квіток на галявині?

— Скільки метеликів?

— Як дізнатися, скільки метеликів?

7 - 3 = 4 (м.)

— Назвіть відповідь задачі.

● Фізкультхвилинка

 Ми маленькі зайчики Скакали на галявинці.

 Стрибали, скакали,

 У школу прибігли.

 За парти тихо скок І продовжимо наш УРОК.

 2 Самостійна робота

5 - 2 =8 - 7 = 3 + 2 = 9 - 7 =6 + 3 = 2 +2 =

Самоперевірка робіт.

 3 Порівняння виразів

2 □ 38 □ 56 □ 6

7 □ 4 + 25 + 1 □ 8

Пояснення вчителя 5 + 2 > 8 - 2 7 > 6

 ● Пальчикова гімнастика

На дверях висить замок.(Руки в замку.)

Хто його відкрити б зміг? (Пальці тягнемо, нерозтискаючи.)

Потягнули,

Покрутили,

Постукали

(Потягнули.)

(Обертаємо руки.) (Стукаємо реберцем долонь.) (Руки розтискаються.)

І — відкрили!

4 Гра «Хто швидше?»

5 + 5

10 - 7

 7 - 7

2 + 7

 9 - 7

8 - 7

7 + 3

6 + 0

5 + 0

Дівчата розв’язують приклади білого зайчика, хлопчики — приклади сірого зайчика.

Перевірка робіт.

Оля вище Віри, а Віра вище Наталі. Хто вище: Наталя чи Оля? (Оля)

IV. Підсумок уроку. Рефлексія

Повторення таблиць додавання і віднімання числа 7.

— Що означає вираз «на ... менше?»

— Оцініть свою роботу смайликом.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 3059 | Рейтинг: 5.0/1
Письмове приладдя. Правила сидіння за партою. Ознайомлення із зошитом для пис...
Товариш, приятель, друг. Хто мої друзі? Чим вони мені подобаються? Як необхід...
Сонце
Т. Коломієць «На роботу». О. Буцень «Помічниці». Б. Вовк «З кого песик прикла...
Ознайомлення з поняттям «задача». Складання і розв'язування задач на знах...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]