УРОК 47 Тема: Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання числа 7. Порівняння числових значень виразівМета: закріплювати обчислювальні навички додавання і віднімання в межах 7; вчити складати задачі за малюнком і коротким записом, порівнювати два вирази; розвивати увагу, мислення; виховувати старанність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 «Математичний ланцюжок» 2 Математичний диктант 7 збільшити на 1. 5 плюс 5. 9 мінус 2. 7 зменшити на 6. На узліссі росло 7 грибів. Ваня зрізав 4 гриба. Скільки грибів залишилося? Взаємоперевірка робіт. 3 Гра «Допоможи Незнайкові» 2 + 7 = 103 + 7 = 91 + 7 = 9 9 - 5 = 3 9 - 6 = 310 - 4 = 5 4 + 4 = 8 10 - 7 = 2 8 - 6 = 2 8 - 7 = 2 1 + 7 = 92 + 7 = 9 3 + 7 = 9 9 - 7 = 310 - 7 = 2 4 Робота за індивідуальними картками Картка № 1Картка № 2 а) 2 + 1 + 4 = 4 + 4 + 1 =а) 3 + 4 + 1 = 5 + 2 + 3 = 6 - 2 - 3 = 9 - 1 - 4 = 9 - 2 - 3 = 10 - 4 - 1 = б) З прикладу на додаванняб) З прикладу на додавання склади два приклади насклади два приклади на віднімання. віднімання. 7 + 1 = 8 7 + 2 = 9 III. Закріплення вивченого матеріалу 1 Складання задачі за малюнком і коротким записом Квіток — 7 Метеликів — ?, на 3 менше І І І І 1(м.) Відповідь: Ц метелика. — Скільки квіток на галявині? — Скільки метеликів? — Як дізнатися, скільки метеликів? 7 - 3 = 4 (м.) — Назвіть відповідь задачі. ● Фізкультхвилинка Ми маленькі зайчики Скакали на галявинці. Стрибали, скакали, У школу прибігли. За парти тихо скок І продовжимо наш УРОК. 2 Самостійна робота 5 - 2 =8 - 7 = 3 + 2 = 9 - 7 =6 + 3 = 2 +2 = Самоперевірка робіт. 3 Порівняння виразів 2 □ 38 □ 56 □ 6 7 □ 4 + 25 + 1 □ 8 Пояснення вчителя 5 + 2 > 8 - 2 7 > 6 ● Пальчикова гімнастика На дверях висить замок.(Руки в замку.) Хто його відкрити б зміг? (Пальці тягнемо, нерозтискаючи.) Потягнули, Покрутили, Постукали (Потягнули.) (Обертаємо руки.) (Стукаємо реберцем долонь.) (Руки розтискаються.) І — відкрили! 4 Гра «Хто швидше?» 5 + 5 10 - 7 7 - 7 2 + 7 9 - 7 8 - 7 7 + 3 6 + 0 5 + 0 Дівчата розв’язують приклади білого зайчика, хлопчики — приклади сірого зайчика. Перевірка робіт. Оля вище Віри, а Віра вище Наталі. Хто вище: Наталя чи Оля? (Оля) IV. Підсумок уроку. Рефлексія Повторення таблиць додавання і віднімання числа 7. — Що означає вираз «на ... менше?» — Оцініть свою роботу смайликом. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3010 | |
У школі детективів |
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк... |
Сонце — джерело світла і тепла |
«А вже весна, а вже красна». Урок позакласного читання |
Екскурсія у сад (парк, сквер, ліс). Правила поведінки у природі |
Всього коментарів: 0 | |