Урок 123 Тема. Повторення таблиць додавання й віднімання. Складання виразів за текстовим формулюванням. Розпізнавання геометричних фігурМета: систематизувати знання про прийоми складання таблиць додавання й віднімання; вправляти учнів у вживанні математичних термінів під час виконання дій першого ступеня. Обладнання: таблиці усних обчислень, предметні малюнки, картки для індивідуальної роботи, сигнальні картки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання Учні зачитують складені приклади і називають відповіді. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 86 – 54 32 + 47 19 – 13 70 + 15 – 4 87 – 15 – 2 44 + 31 + 5 Картка 2 Порівняти вирази. 70 + 15 __ 70 + 18 14 + 46 __ 12 + 46 30 – 6 __ 30 – 9 87 – 15 __ 97 – 15 Картка 3 Розв’язати задачу. На клумбі розквітли 15 червоних троянд і 12 розових, а білих стільки, скільки червоних і розових разом. Скільки всього троянд розквітло на клумбі? Картка 4 Розв’язати задачу. На ставку плавало 14 гусей, стільки ж качок, а лебедів — на 8 менше, ніж гусей і качок разом. На скільки менше плавало гусей, ніж лебедів? 3. Усні обчислення 1) Математичний диктант. • Суму чисел 34 і 25 зменшити на 23; • суму чисел 60 і 40 зменшити на 20; • різницю чисел 55 і 22 збільшити на 34; • число 48 зменшити на суму чисел 12 і 12; • число 12 збільшити на різницю чисел 56 і 44. 2) Гра «Що долетить швидше — літак чи гелікоптер?». Змагаються учні двох рядків. 49 + 11 31 + 55 27 + 40 100 – 70 87 – 40 12 + 12 25 + 43 40 – 30 50 + 21 19 + 31 18 + 30 58 – 44 96 – 43 23 + 17 II. Розвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 927 (усно) 2. Виконання завдання № 931 (ланцюжком) 3. Фізкультхвилинка 4. Розв’язання задачі № 929 1) На дошці — скорочений запис задачі. }? Дорослі — 32 Старші — ? уч., на 18 більше Середні — 29 уч. — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Про що дізнаємося потім? — Яку дію треба виконати? 2) Творча робота над задачею. Змініть запитання задачі так, щоб вона розв’язувалася за допомогою виразу: 32 + (32 + 18) – 29 5. Порівняння чисел. Робота в парах Діти виконують завдання № 930. 6. Перевірка роботи Діти працюють із сигнальними картками. 7. Самостійна робота Виконання завдання № 929. 8. Перевірка роботи 9. Завдання для допитливих У колесі велосипедиста 8 спиць. Скільки проміжків між спицями? 10. Гра «Гостре око» Скільки трикутників на малюнку? III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 152 № 932. | |
| |
Переглядів: 1144 | |
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей |
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Практична робота «Місто... |
Оздоблення серветки ручним швом «уперед голку» |
Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і ... |
Силуетне зображення будинків. Практична робота «Чарівні куполи соборів» |
Всього коментарів: 0 | |