Урок 15 Тема. Конструювання. Курочка Ряба Мета: удосконалювати вміння конструювати із геометричних фігур; закріпити навички користування ножицями; розвивати увагу, вміння аналізувати та систематизувати, зорову пам’ять, образне мислення; виховувати акуратність, охайність. Обладнання: демонстраційний матеріал для креслення — гра «Колумбові яйце»; книга-казка «Курочка Ряба»; для індивідуального користування — конверти, гра «Колумбове яйце»; роздатковий матеріал «Зберіть яєчко». Хід уроку І. Організація класу ІІ . Повідомлення теми та мети уроку — Сьогодні ми будемо конструювати. А допоможе нам у цьому казка. Яка, ви зрозумієте пізніше. ІІІ . Робота над темою уроку — Я б хотіла прочитати вам казочку, але в моїй книжці стерлися майже всі букви. Мені доведеться розповідати казку, промовляючи лише склади. Ви повинні відгадати цю казку. Слухайте та допомагайте — додавайте склади або букви, яких не вистачає. — Жи… бу… ді… та ба…. І бу… у ни… Ку… Ря…. Зне… Ку… яє… не про…, а зо…. Ді… би…-би…— не роз…. Ба… би…-би…— не роз…. Ми… бі…, хво… ма…, яє… впа… і роз…. Ді… пла…, ба… пла…, а Ку… куд…: — Не пла…, ді…, не пла…, ба…. Я зне… ва… яє… не зо…, а про…. Так, це казка «Курочка Ряба». Жалкую, адже таке гарне було яєчко. Давайте спробуємо його скласти. У кожного із вас є осколки від яєчка. Подивіться на креслення та складіть таке саме яєчко (Рис. 18). (У кожного на парті — гра «Колумбове яйце» у конверті. Діти конструюють — складають яйце.) Рис. 18 — Вам хочеться познайомитися із Курочкою Рябою, яка знесла золоте яєчко? Яйце у нас чарівне, за допомогою ваших пальчиків воно перетвориться на Курочку Рябу. (Рис. 19) Рис. 19 — Стомилися? Тепер ми підемо на пташиний двір. Роздивимось, які свійські птахи гуляють по подвір’ю. Скажіть, яких свійських птахів ви знаєте? (Учні називають: гуска, качка, індичка.) — Складіть гуску, качку або індичку. (Учні за власним вибором конструюють свійських птахів.) — Втомилися? Ставайте, як курчата. Вийшла курочка на грядку: — Куд-куди — на доріжку! Починаємо пробіжку! З фізкультурою ми дружим, Різні вправи любим дуже! — Зробимо вправу «Екологічний ланцюжок». • Була курочка. А далі? Яйце — курчатко — курочка — яйце. • Спочатку було яйце. А далі? Яйце — курчатко — курочка — яйце. — Ми — на пташиному дворі, тому зараз мімікою та жестами зобразимо свійських птахів. (Учні показують свійських птахів.) — Ось і хвилинка-цікавинка. Послухайте казку у новій обробці. Виправте помилки. (Учитель читає казку.) Жили собі онук та онучка. І була у них качечка біла. Знесла курочка помідорчик. Дід їв, їв — не з’їв. Баба їла, їла — не з’їла. Коли це кішка бігла, молоточком ударила, яєчко покотилося і не розбилося… Дід регоче, баба регоче, а курочка мукає: — Не плач, діду, не плач, бабо, куплю вам яйце не просте, а залізне. — Сконструюйте мишку. (Учні конструюють мишку.) На партах — малюнки. — Поміркуйте, які дві частини шкаралупи необхідно скласти. (Рис. 20) ІV. Підсумок уроку — Молодці, діти! Ви гарно працювали. З якою грою ви познайомилися? — Вона вам сподобалася? V. Прибирання робочих місць Діти складають частини гри «Колумбове яйце» у конверти. — На наступний урок ви повинні принести кольоровий папір, лінійку, ножиці, клей. | |
| |
Переглядів: 2877 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9 |
Два уроки поспіль. У царстві рослин |
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє... |
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів та ж... |
Тварини |
Всього коментарів: 0 | |