Конструювання. Курочка Ряба

Урок 15

Тема. Конструювання. Курочка Ряба

Мета: удосконалювати вміння конструювати із геометричних фігур; закріпити навички користування ножицями; розвивати увагу, вміння аналізувати та систематизувати, зорову пам’ять, образне мислення; виховувати акуратність, охайність.

Обладнання: демонстраційний матеріал для креслення — гра «Колумбові яйце»; книга-казка «Курочка Ряба»; для індивідуального користування — конверти, гра «Колумбове яйце»; роздатковий матеріал «Зберіть яєчко».

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ . Повідомлення теми та мети уроку

— Сьогодні ми будемо конструювати. А допоможе нам у цьому казка.

Яка, ви зрозумієте пізніше.

ІІІ . Робота над темою уроку

— Я б хотіла прочитати вам казочку, але в моїй книжці стерлися майже всі букви. Мені доведеться розповідати казку, промовляючи лише склади.

Ви повинні відгадати цю казку. Слухайте та допомагайте — додавайте склади або букви, яких не вистачає.

— Жи… бу… ді… та ба…. І бу… у ни… Ку… Ря…. Зне… Ку… яє… не про…,

а зо…. Ді… би…-би…— не роз…. Ба… би…-би…— не роз…. Ми… бі…, хво…

ма…, яє… впа… і роз…. Ді… пла…, ба… пла…, а Ку… куд…:

— Не пла…, ді…, не пла…, ба…. Я зне… ва… яє… не зо…, а про….

Так, це казка «Курочка Ряба». Жалкую, адже таке гарне було яєчко. Давайте спробуємо його скласти. У кожного із вас є осколки від яєчка. Подивіться на креслення та складіть таке саме яєчко (Рис. 18). (У кожного на парті — гра «Колумбове яйце» у конверті. Діти конструюють — складають яйце.)

Рис. 18

— Вам хочеться познайомитися із Курочкою Рябою, яка знесла золоте яєчко? Яйце у нас чарівне, за допомогою ваших пальчиків воно перетвориться на Курочку Рябу. (Рис. 19)

Рис. 19

— Стомилися? Тепер ми підемо на пташиний двір. Роздивимось, які свійські птахи гуляють по подвір’ю.

Скажіть, яких свійських птахів ви знаєте? (Учні називають: гуска, качка, індичка.)

— Складіть гуску, качку або індичку. (Учні за власним вибором конструюють свійських птахів.)

— Втомилися? Ставайте, як курчата.

Вийшла курочка на грядку:

— Куд-куди — на доріжку!

Починаємо пробіжку!

З фізкультурою ми дружим,

Різні вправи любим дуже!

— Зробимо вправу «Екологічний ланцюжок».

• Була курочка. А далі?

Яйце — курчатко — курочка — яйце.

• Спочатку було яйце. А далі?

Яйце — курчатко — курочка — яйце.

— Ми — на пташиному дворі, тому зараз мімікою та жестами зобразимо свійських птахів.

(Учні показують свійських птахів.)

— Ось і хвилинка-цікавинка.

Послухайте казку у новій обробці. Виправте помилки.

(Учитель читає казку.)

Жили собі онук та онучка.

І була у них качечка біла.

Знесла курочка помідорчик.

Дід їв, їв — не з’їв.

Баба їла, їла — не з’їла.

Коли це кішка бігла, молоточком ударила, яєчко покотилося і не розбилося…

Дід регоче, баба регоче, а курочка мукає:

— Не плач, діду, не плач, бабо, куплю вам яйце не просте, а залізне.

— Сконструюйте мишку.

(Учні конструюють мишку.)

На партах — малюнки.

— Поміркуйте, які дві частини шкаралупи необхідно скласти. (Рис. 20)

ІV. Підсумок уроку

— Молодці, діти! Ви гарно працювали. З якою грою ви познайомилися?

— Вона вам сподобалася?

V. Прибирання робочих місць

Діти складають частини гри «Колумбове яйце» у конверти.

— На наступний урок ви повинні принести кольоровий папір, лінійку, ножиці, клей.

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (21.09.2013)
Переглядів: 2821 | Рейтинг: 0.0/0
Новорічні гірлянди. З’єднання елементів гірлянди. Виготовлення новорічної гір...
Щоденне піклування про своє здоров'я
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький»
«Золотаосінь»
Ми вивчаємо клавіатуру
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]