💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Повторення вивченого. Творча робота над задачею

Урок 98

Тема. Повторення вивченого. Творча робота над задачею

Мета: формувати в учнів уміння застосовувати знання таблиць множення і ділення для знаходження виразів та розв’язання задач; підготувати учнів до контрольної роботи.

Обладнання: таблиці усних обчислень, картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Зачитати розв’язання задачі № 736.

2) Зачитати розв’язання задачі № 737.

2. Робота з індивідуальними картками

Картка 1

Обчислити.

Картка 2

Розв’язати задачу.

Учень розв’язав 2 стовпчики прикладів, по 3 приклади в кожному, і ще 5 прикладів. Скільки всього прикладів розв’язав учень?

Картка 3

Розв’язати задачу.

У саду 4 ряди яблунь, по 3 в кожному, і 8 груш. Скільки всього дерев у саду?

Картка 4

Обчислити.

3. Усні обчислення

1) Задачі-вірші.

• 4 полички ми змайстрували,

По 3 книжки на них поклали.

Нас похвалили мама і тато

Й просили книжки порахувати.

• В гаю 6 зайчиків сиділи,

З апетитом моркву їли.

Всі по 3, як один.

Скільки з’їли всіх морквин?

• В нашім класі 3 Катрусі,

3 Тетянки, 3 Ганнусі,

3 Оленки — оце клас!

Скільки дівчаток у нас?

2) Гра «Встанови маршрут корабля».

: 2 = · 8 =

– 12 =

: 2 =

: 2 = + 8 =

+ 5 =

12 : 2 =

II. Розвиток математичних умінь

1. Робота над задачами

1) Розв’язання задач № 741 (усно).

2) Розв’язання задачі № 742.

Учні вивчають задачу, читають подані у підручнику вирази і пояснюють, про що можна дізнатися, обчисливши кожен із виразів.

3) Розв’язання задачі № 743.

На дошці — скорочений запис задачі.

З I гр. — 10 к. }

З II гр. — 8 к.

розклали в 2 к. по ? к.

— Про що дізнаємося спочатку?

— Яку дію треба виконати?

— Про що дізнаємося потім?

— Яку дію треба виконати?

Після аналізу діти розв’язують задачу самостійно.

2. Фізкультхвилинка

3. Виконання завдання № 738

4. Взаємоперевірка роботи

5. Виконання завдання № 739 (з коментуванням)

6. Самостійна робота

1 варіант

• Виконання завдання № 740 (верхній рядок).

• Виконання завдання № 744.

2 варіант

• Виконання завдання № 740 (нижній рядок).

• Виконання завдання № 744.

7. Перевірка роботи

III. Підсумок уроку

IV. Домашнє завдання

С. 125 № 745, № 746.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 1892 | Рейтинг: 0.0/0
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі»
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча...
Прикраси для ялинки
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]