Урок 98 Тема. Повторення вивченого. Творча робота над задачеюМета: формувати в учнів уміння застосовувати знання таблиць множення і ділення для знаходження виразів та розв’язання задач; підготувати учнів до контрольної роботи. Обладнання: таблиці усних обчислень, картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Зачитати розв’язання задачі № 736. 2) Зачитати розв’язання задачі № 737. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. Картка 2 Розв’язати задачу. Учень розв’язав 2 стовпчики прикладів, по 3 приклади в кожному, і ще 5 прикладів. Скільки всього прикладів розв’язав учень? Картка 3 Розв’язати задачу. У саду 4 ряди яблунь, по 3 в кожному, і 8 груш. Скільки всього дерев у саду? Картка 4 Обчислити. 3. Усні обчислення 1) Задачі-вірші. • 4 полички ми змайстрували, По 3 книжки на них поклали. Нас похвалили мама і тато Й просили книжки порахувати. • В гаю 6 зайчиків сиділи, З апетитом моркву їли. Всі по 3, як один. Скільки з’їли всіх морквин? • В нашім класі 3 Катрусі, 3 Тетянки, 3 Ганнусі, 3 Оленки — оце клас! Скільки дівчаток у нас? 2) Гра «Встанови маршрут корабля». : 2 = · 8 = – 12 = : 2 = : 2 = + 8 = + 5 = 12 : 2 = II. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Розв’язання задач № 741 (усно). 2) Розв’язання задачі № 742. Учні вивчають задачу, читають подані у підручнику вирази і пояснюють, про що можна дізнатися, обчисливши кожен із виразів. 3) Розв’язання задачі № 743. На дошці — скорочений запис задачі. З I гр. — 10 к. } З II гр. — 8 к. розклали в 2 к. по ? к. — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Про що дізнаємося потім? — Яку дію треба виконати? Після аналізу діти розв’язують задачу самостійно. 2. Фізкультхвилинка 3. Виконання завдання № 738 4. Взаємоперевірка роботи 5. Виконання завдання № 739 (з коментуванням) 6. Самостійна робота 1 варіант • Виконання завдання № 740 (верхній рядок). • Виконання завдання № 744. 2 варіант • Виконання завдання № 740 (нижній рядок). • Виконання завдання № 744. 7. Перевірка роботи III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 125 № 745, № 746. | |
| |
Переглядів: 1892 | |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Прикраси для ялинки |
Зустріч із дитячими журналами. Урок позакласного читання |
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к... |
Всього коментарів: 0 | |