Тема. Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очейМета: ознайомити учнів із правилами догляду за носом, вухами та очима; вчити учнів наводити приклади шкідливих звичок, які створюють небезпеку для очей, вух, носа; розвивати мислення, мовлення; виховувати звичку дотримуватись правил догляду за носом, вухами й очима. На уроці можна використати наочні посібники та демонстрацій- ні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Правила гігієни для малюків». Як ви вважаєте, чи слід доглядати за очима, вухами і носом, щоб зберегти своє здоров'я? Було собі два брати І обидва Кіндрати, Через доріжку живуть, А один одного не бачать. (Очі) Маленьке, кругленьке, А весь світ бачить. (Око) Ой на горі гай, Під гаєм — мигай, Під мигаєм — сапай, Під сапаєм — хапай. (Волосся, вії, ніс,рот) Робота за підручником (С. 26-27) Розгляньте малюнки. Поміркуйте, що для очей корисно, а що — шкідливо. Складіть речення-поради. Орієнтовні відповіді • У сонячний день носи сонцезахисні окуляри. Щоранку вмивайся. Не три очі брудними руками. Захищай очі маскою під час гри у хокей. Не сиди близько біля телевізора. Висновок: Правило 1. Бережи очі! Правило 2. Не три їх брудними руками! Правило 3. Негайно звернися по допомогу, якщо в очі щось по- трапило! ДЕРЕВЦЕ Віє вітер нам в лице, Захиталось деревце. Вітерець все тихше, тихше, Деревце все вище, вище. (Діти імітують рухи за змістом вірша.) Щодня робіть гімнастику для очей: періодично давайте очам відпочинок — легенько заплющуй- те очі, розплющуйте їх; подивиться вправо, вліво, вгору, вниз; подивиться у вікно, а потім — на кінчик носа. Повторюйте кожну вправу 5-7 разів. (Практичні вправляння учнів.) Продовження роботи за підручником Розгляньте малюнки на с. 27. Що роблять діти? Складіть ре- чення. Орієнтовні відповіді Наталка чеше у вусі олівцем. Надійка кричить на вухо Маринці. Грицько тягне Павлика за вухо. Михайлик лізе у ніс олівцем. Тарасик нахиляється низько над вогнем. Поміркуйте, чи правильно чинять діти. Чим небезпечна їхня поведінка? Висновок Правило 1 . Бережи вуха і ніс! Правило 2. Стеж, щоб вуха і ніс були чистими. Масаж треба проводити на чистій і здоровій шкірі чистими сухими руками. Самомасаж вух поліпшує пам'ять, розвиває слух та інтелект. Узявшись за середину вушних раковин, відтягніть вуха вперед, а потім — назад. Рахуйте повільно до 10. (Практичні вправляння учнів.) Самомасаж носа запобігає нежитю, зігріває вдихуване по- вітря. Зігрійте долоні та пальці енергійним розтиранням, як ви це ро- бите, коли змерзли руки. Тильною стороною великих пальців розтирайте крила носа і щоки до тих пір, поки не відчуєте тепло. (Практичні вправляння учнів.) Розгляньте малюнки. Що роблять діти? Складіть речення.
Орієнтовні відповіді Петрик працює за комп'ютером. Дмитрик читає і близько тримає книгу біля очей. Марина Іванівна куточком носовичка видаляє Івасику смі- тинку з ока. Тарасик чистить вуха вушними паличками. Сергійко слухає гучну музику. Сашко легко вдягнувся і змерз. Галинка витирає ніс носовичком. Юрко копирсається у носі. Мама закапує Оксанці краплі в ніс. Позначте червоним кольором малюнок, де зображено небез- печну поведінку. Дайте поради дітям. Поясніть зміст прислів'я. Хвороба нікому не пасує. Які правила догляду за вухами ви запам'ятали? Яких правил догляду за носом слід дотримуватися? А які ви знаєте правила догляду за очима? Яких правил ви дотримуєтесь щодня? Що корисно для очей? Як робити самомасаж вух? Як робити самомасаж носа? Як робити гімнастику для очей? Які шкідливі звички створюють небезпеку для очей, вух, носа? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2488 | |
Т. Шевченко «Тече вода з-під явора...» І. Франко «Дрімають села...» П. Тичина... |
«Грамотний-видющий і на все тямущий» |
Тварини |
Вітальна листівка до Дня перемоги |
У колі рідної сім'ї. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |