💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Письмо великої букви С ("ес"), складів та слів із нею

Урок  58 (письмо)

Тема: Письмо великої букви С ("ес"), складів та слів із нею

Мета: вчити писати велику букву С ("ес"), поєднувати її з іншими буквами; розвивати вміння складати звуко-складові моделі; вчити списувати з друкованого шрифту; розвивати усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас, розвивати дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, ввічливе стпавлення до людей.

Обладнання: каса букв; картки з друкованими і рукописними буквами; фішки для звукових моделей; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма".

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань учнів

1 Читання вчителем вірша про букву с

2 Робота над змістом

- Який звук найчастіше повторюється у вірші?

- Назвіть слова зі звуком [с'].

- Яке ввічливе слово звучало?

- Коли ми його вживаємо?

- Які ще ввічливі слова ви знаєте?

- Як звали старого?

- Який звук ми чуємо на початку слова?

- Якою буквою він позначається на письмі?

- З якої літери пишеться це слово? Чому?

- Як ви гадаєте, яку букву ми будемо писати сьогодні на уроці?

III. Повідомлення теми і завдань уроку

- Сьогодні на уроці ви будете вчитися писати велику букву С ("ес"), поєднувати її з іншими літерами, грамотно, каліграфічно писати слова, списувати речення. А також пригадаємо, які чарівні слова потрібно використовувати у своєму мовленні, звертаючись одне до одного.

IV. Вивчення нового матеріалу

1 Демонстрування зразка букви

2 Порівняння друкованої й рукописної великої букви С ("ес")

3 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма

o Правила сидіння за партою

o Розміщення зошита на парті

o Вправи для розвитку м'язів руки

o Як тримати ручку під час письма

4 Пояснення принципів написання великої букви С ("ео")

- Велика буква С ("ес") складається з одного елемента - лівого півовала, у якого верхнє заокруглення слід писати вужче, ніж нижнє.

Алгоритм написання великої букви С ("ес")

- Пишемо під рахунок і-раз-і. 5 "Письмо" букви в повітрі

6 Письмо першого рядка букви в зошиті

Гра "Назви ім'я".

7 Письмо другого рядка букви

 Фізкультпауза (пальчикова гімнастика)

8 Письмо речення Сині сливи

- Чому слово Сині написано з великої літери?

9 Письмо слова Слава

- Побудуйте звуко-складову модель цього слова.

10 Письмо слова Сава

- Складіть речення з цим словом.

 Фізкультхвилинка

V. Узагальнення вивченого матеріалу

Списування друкованих речень.

1 Списування речення Славаулісі

- Доповніть речення іншими словами.

2 Списування речення У лісі сосни

- Прочитайте речення, уявивши замість крапки знак питання.

3 Списування речення На сосні сова

- Яка з графічних моделей підходить до цього речення?

VI. Підсумок уроку

- Пригадайте, про кого йшлося у вірші на початку уроку?

- Яке слово ввічливості сказав Семен синам?

- Пригадайте слова ввічливості.

- Поміркуйте, чи потрібно вживати в мовленні ці слова. Чому? Коли?



Джерело: noindex
Категорія: Навчання грамоти | Додав: SYLER (27.12.2013)
Переглядів: 2477 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп...
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи?
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]