Урок 58 (письмо) Тема: Письмо великої букви С ("ес"), складів та слів із неюМета: вчити писати велику букву С ("ес"), поєднувати її з іншими буквами; розвивати вміння складати звуко-складові моделі; вчити списувати з друкованого шрифту; розвивати усне зв'язне мовлення, збагачувати словниковий запас, розвивати дрібну моторику руки; виховувати у дітей охайність, старанність, ввічливе стпавлення до людей. Обладнання: каса букв; картки з друкованими і рукописними буквами; фішки для звукових моделей; робочий зошит; плакат "Правильно сиди під час письма". ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань учнів 1 Читання вчителем вірша про букву с 2 Робота над змістом - Який звук найчастіше повторюється у вірші? - Назвіть слова зі звуком [с']. - Яке ввічливе слово звучало? - Коли ми його вживаємо? - Які ще ввічливі слова ви знаєте? - Як звали старого? - Який звук ми чуємо на початку слова? - Якою буквою він позначається на письмі? - З якої літери пишеться це слово? Чому? - Як ви гадаєте, яку букву ми будемо писати сьогодні на уроці? III. Повідомлення теми і завдань уроку - Сьогодні на уроці ви будете вчитися писати велику букву С ("ес"), поєднувати її з іншими літерами, грамотно, каліграфічно писати слова, списувати речення. А також пригадаємо, які чарівні слова потрібно використовувати у своєму мовленні, звертаючись одне до одного. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Демонстрування зразка букви 2 Порівняння друкованої й рукописної великої букви С ("ес") 3 Повторення правил сидіння за партою, вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма o Правила сидіння за партою o Розміщення зошита на парті o Вправи для розвитку м'язів руки o Як тримати ручку під час письма 4 Пояснення принципів написання великої букви С ("ео") - Велика буква С ("ес") складається з одного елемента - лівого півовала, у якого верхнє заокруглення слід писати вужче, ніж нижнє. Алгоритм написання великої букви С ("ес") - Пишемо під рахунок і-раз-і. 5 "Письмо" букви в повітрі 6 Письмо першого рядка букви в зошиті Гра "Назви ім'я". 7 Письмо другого рядка букви Фізкультпауза (пальчикова гімнастика) 8 Письмо речення Сині сливи - Чому слово Сині написано з великої літери? 9 Письмо слова Слава - Побудуйте звуко-складову модель цього слова. 10 Письмо слова Сава - Складіть речення з цим словом. Фізкультхвилинка V. Узагальнення вивченого матеріалу Списування друкованих речень. 1 Списування речення Славаулісі - Доповніть речення іншими словами. 2 Списування речення У лісі сосни - Прочитайте речення, уявивши замість крапки знак питання. 3 Списування речення На сосні сова - Яка з графічних моделей підходить до цього речення? VI. Підсумок уроку - Пригадайте, про кого йшлося у вірші на початку уроку? - Яке слово ввічливості сказав Семен синам? - Пригадайте слова ввічливості. - Поміркуйте, чи потрібно вживати в мовленні ці слова. Чому? Коли? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2477 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8 |
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп... |
Дослідницький практикум. Як живуть мурахи? |
Незабаром літо. Спостереження за природою влітку |
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря |
Всього коментарів: 0 | |