УРОК 25 Тема. Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні квіти»Мета: 1. Перевірити й закріпити знання з основ кольорознавства, удосконалювати техніку роботи фарбами, уміння надавати предметам декоративності. 2. Розвивати колірну чутливість, акуратність. 3. Виховувати дбайливе ставлення до інструментів і матеріалів, інтерес до образотворчої діяльності, уміння працювати над колективним пан- но, почуття відповідальності. Обладнання: матеріали: фарби, пензлі, ножиці, клей, альбом із шаблонами (с. 46). Хід уроку I. Організація класу II. Мотивація навчальної діяльності Слово вчителя з елементами бесіди. — Діти, чи подобається вам одержувати подарунки? — У яких випадках їх дарують? Для багатьох день народження — одне з найулюбленіших свят. Приємно в цей день одержувати подарунки, квіти, листівки з побажаннями. Давайте зробимо велику листівку, якою можна привітати всіх людей нашої великої планети. На ній будуть квіти, зігріті променями сонця. Вона буде єдиною й неповторною, а тому дуже цінною. Колір листівки відіграє досить важливу роль. III. Актуалізація опорних знань Виконання тренувальних вправ. Давайте пригадаємо, що ми знаємо про колір. (Діти виконують завдання в альбомі, якщо альбомів немає, то на окремому аркуші паперу.) Завдання 1. Складіть поєднання кольорів і заповніть таблиці. 1) Поєднання теплих і холодних кольорів. 2) Поєднання яскравих і блідих кольорів. 3) Поєднання темних кольорів. Висновок: різні поєднання колірних плям сприймаються нами по-різному, справляють на глядача певне враження. Завдання 2. Перед вами квітка, з якої стерті фарби. Щоб довідатися, якою вона була, необхідно пелюстки, обведені суцільною лінією, розфарбувати в основні кольори, а пелюстки, які позначені пунктирною лінією, — похідними. IV. Оголошення теми уроку Сьогодні на уроці ми складемо вітальну листівку, яку ви зможете подарувати друзям або близьким. V. Практична робота Виготовлення вітальної листівки. Після того як ми провели «експеримент» із кольорами, можемо починати виконання вітальної листівки. Кожен із вас виконає одну сонячну квітку, яка наприкінці уроку займе своє місце на великій листівці. Оскільки наші квіти сонячні, ми оберемо гаму теплих кольорів: червоний, жовтий, жовтогарячий і їхні похідні відтінки. Етапи виконання роботи. 1) На аркуші паперу зробіть викрашення. Оберіть колір і виконайте не менше трьох плям (10 × 10 см) різного ступеня насиченості: темний, середній, світлий. Це буде ваша квітка. 2) З отриманих викрашень виріжте прості загальні форми квітів, які послідовно зменшуються за розмірами. 3) Надайте листівці об’ємності. Для цього квітки приклейте одну на одну з попереднім підклеюванням картону певної товщини. Якщо такого товстого картону немає, то роботу виконайте зі смужки паперу, складеного «гармошкою»; склейте — отримаєте товщину, необхідну для підклеювання між шарами квітки. 4) Квітку прикрасьте візерунками, виконаними фломастерами теплих кольорів, що надасть квітці певної декоративності. 5) Квітка готова, її можна приклеювати на основу листівки. VI. Завершення уроку Підбиття підсумків, загальна оцінка діяльності учнів. Завдання на наступний урок: принести графічні матеріали (кольорові олівці, фломастери), фарби, аркуш паперу. | |
| |
Переглядів: 2357 | |
Живі організми, їх ознаки та умови, необхідні для життя, різноманітність |
Прикраси для ялинки |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Підсумковий урок за І семестр |
А. М'ястківський «Казка про яблуню». В. Коломієць «Не лови метелика». |
Всього коментарів: 0 | |