Тема. Свято Букваря! Мета: Узагальнити, уточнити знання учнів про літери українського алфавіту. Розвивати уміння виразно читати вірші, складати із букв слова. Виховувати живий інтерес до казки та казкових героїв, втілюватись в їхні образи; гордість за красу української мови. ХІД ЗАХОДУ Учень 1:На веснянім Усі - Свято Букваря! Учень 2. В першім класі – урочистий «День прощання з Букварем», Пригадаймо, як колись ти Був маленьким школярем. (Пісня « Вчать у школі») Вчитель: - Дорогі діти, шановні батьки, гості! Сьогодні у нас надзвичайно радісний і щасливий день. Ми закінчили вчити першу книжку – Буквар! Але мені хочеться, щоб ви зараз пригадали той прекрасний вересневий день, коли наші діти стали школярами. І зараз, радісно повідомити, що всі наші учні читають, грамотно пишуть, рахують. Приємно відзначити, деякі слова для них стали близькими, рідними. А що це за слова, діти назвуть їх, відгадуючи загадки. 1. Вчить читати й рахувати 2. Цю найпершу в школі книжку І писати, і співати Знає будь – який школяр. Всіх дітей довкола До усіх книжок доріжку Наша люба…(школа).Прокладає наш …(Буквар). 3. Є чарівний в школі у нас, 4. Ось до класу всіх скликає Ану впізнайте, хто він? Голосистий наш дзвінок. Озветься – тиша йде у клас, І ми радо поспішаєм Озветься ще раз – гомін. Не в садок, а на …(урок). Щоб не спізнитись на урок, Нам голос подає…(дзвінок). - Молодці! Тож вітаю вас зі святом, бажаю щасливих шкільних днів і надалі. Учень 1. Любі гості, мами й тата! У нас букварикове свято. Спасибі, що прийшли до нас, У нас найкращий перший клас. Учень 2: Ми всіх гостей вітаємоі дуже вам радіємо. Бо всі ми букви знаємо, бо ми читати вміємо. (Слово для привітання надається директору школи) Учень 1: У школі учать нас читать Писать, співать і малювать. І рідний край любити, В потребі боронити. Учень 2: Школо наша, школо, Приголуб нас мила, Пригорни усіх нас, Як голуб під крила. Учень 3: Ти нас всіх научиш, Як на світі жити, Як зло обминати, А добро чинити. Учень 4: В житті все починається з малого, З зернинки - хліб, з промінчика - зоря. І вчитель сам свою важку дорогу Також почав з малого Букваря. (Слово для привітання надається завучу молодших класів. Входять діти з підручником Буквар.) Учень 1: Є книг багато – радісних, печальних, Товстих, тонких, барвистих, наче жар, Але одна - усім книжкам начальник, І звуть по простому - Буквар. Учень 2: Букви старанно вивчали Знаєм їх від А до Я. І сторіночку останню Прочитали з Букваря. Учень 3: Хай кожен гість перевіря Чи знають учні Букваря Чи можна нам школярикам, Прощатися з Буквариком. Вчитель: Які ви гарні вірші знаєте про Букварика! Але ми не можемо почати свято без нього. Учень 1: Давайте пошлемо йому телеграму! Учень 2: Давайте йому зателефонуємо! Учень 4 (вибігає на сцену): Ой бачу, бачу, до шкільного порогу Під’їхав потяг. Мабуть це до нас приїхав Букварик. (Звучить весела музика, до залу входить Букварик). Буквар: Добрий день любі друзі; Добрий день шановні гості, вчителі; Я мандрую по країнах, Я з абеткою дружу. І малечу, як зустріну, Грамоти одразу вчу. (Діти аплодують) Кожен рік мене листають, Ніжні пальчики нові. Хай же розум розвивають Любі дітоньки малі! - Ой, ой, ой! Яка біда! Букв нема. Оце ж так да! (Шукає букви) Учень: Ти не хвилюйся, ми знайдемо твої букви. Вони мабуть залишилися у алфавіті? (В зал вбігають букви). Буква: Сюди, сюди, скоріше! Подивіться, які гарні діти, як себе гарно ведуть. Мабуть, це та школа, яку ми шукаємо? Добрий день, любі діти, гості, вчителі! Ви не бачили нашого Букварика? Буква: Ми запізнилися, і на свято він поїхав без нас. Що нам тепер робити? Де його шукати? Діти, а ви не впізнали, хто ми? Усі: Букви! Вчитель: Милі букви! Ми чекаємо на вас! Букварик прибув до нас на свято! Буква: Галаслива буква А Наш Букварик відкриває! Буква: Нас 33, нас 33 У нас міцна сім’я! Складаємо слова нові Усі -Від А до Я, від А до Я! Буква: Ми мрію любимо й книжки, Життя у нас буя, Вчимося в школі залюбки Усі - Від А до Я, від А до Я! Буква: Знай рідну мову і вивчай, Вона твоя й моя, Та, перш за все, абетку знай Усі - Від А до Я, від А до Я! Буква: Аж 33 зорі нам світять не вгорі На білім, білім полі збирали їх поволі. Ці 33 зорі у нашім Букварі! Буква: Всі букви добре вивчені Читає й пише наш чудово перший клас. Буквар: А чи всі діти у вас гарно читають? Вчитель: Наші діти дуже добре вміють читати і складати з літер нові слова. Так, давайте пограємо у гру. Прошу вийти вперед такі букви: К Ш О А Л(школа); У Д Ж Б Р А (дружба) ;Ї К Р АУ А Н (Україна). Це найголовніші слова для кожного з нас. Буквар: Так, так! Слова утворювати вмієте, а чи впізнаєте ви, з якої казки цей герой. (Під музику з мультфільму « Простоквашино » заходять Поштар Пєчкін, Буратіно, Червона Шапочка, Незнайко. Несуть велику телеграму. Розгортають, Поштар Пєчкін голосно читає):
Учень: Ми вам дуже дякуємо! Залишайтесь у нас на святі, любі гості. Учениця: А я вам пропоную послухати чудову музику. (Учень грає на флейті мелодію « Блакитний вагон») Вчитель: Протягом навчального року ми намагалися розколоти міцний горішок знань. ой не легко нам було, але допомагало в цьому бажання всіх: Усі разом: Все хочу знати! (Стук у двері й до залу заходять Барвінок та Ромашка) Барвінок: Вибачте це перший клас? Можна, ми зайдем до вас? Тут такі хороші діти, Рідну мову люблять вчити. Вчитель: Заходьте, будь ласка, ми любимо гостей. Ромашка: До вас ми довго добирались, Запізнитися боялись. По проспекту Перемоги Мчали швидко, до знемоги. Вчитель: А ви хто такі? Барвінок: Я – Барвіночок веселий, Із Ромашкою дружу. Ромашка: А я - Ромашечка мала, Здалеку до вас прийшла. У білесенькій хустинці Принесла я вам гостинці. (Розкриває хустинку і дістає квітку – ромашку, на ній гра « Так чи Ні»). Передає вчителю. ГРА « ТАК ЧИ НІ» Зіграти хочеться мені З тобою, друже, в « Так чи Ні». Тобі питання задаю, Готуй же відповідь свою. Відповідай, коли мастак, Єдиним словом «Ні» чи «Так». 1. Скажи, співає сом пісні? Не гайся з відповіддю! (Ні) 2. Чи вміє плавати гусак? Ну що на це ти скажеш! (Так) 3. Скажи мені, червоний мак в січневу пору квітне? (Ні)4. А крокодили на сосні свої будують гнізда? (Ні) 5.Чи може вище гір літак у вишину злетіти? (Так) 6. Узори пишні на вікні мороз малює взимку? (Так)7.Чи достигають навесні пшениця й жито в полі? (Ні) 8.Ріка біжить у далині. Чи є у неї ноги? (Ні)9.Чи правда це, що вовк усмак наївся груш та яблук? (Ні)10. А під кінець скажи мені: « Цікава гра у Так чи Ні»? (Так) Вчитель: Спасибі тобі Ромашко та Барвінок за цікаву гру. Але нам пора прощатися з Буквариком. Буквар: Читанко добра, прийми естафету, Веди школярів по дорогах планети. Хай відкривають їх розум і руки Незнані шляхи на планеті Науки. Хай не погасне бажання малят Творити добро на планеті Земля! Читанка: Я – Читанка нечитана. Навчатиму ваш клас. Я з вами говоритиму І вислухаю вас. Букварику, мій братику, Розумна голова, Твої веселі літери Складуть мої слова. А ти спочинь до вересня, Іди! Відпочивай! Букварику, мій братику, Спасибі, прощавай! (Виходять учні. У першого Буквар, передаючи говорять) Учень 1: Любий Букварику! Перша книжко! Навіть заплакати хочеться трішки… Разом з тобою ми підростали, Слово найперше ми тут прочитали. Учень 2: Книжечку першу беру в свої руки. Перший мій друже, перша науко! Кожна дитина, кожен школярик Любить і дуже шанує Букварик! Учень 3: Я сторіночку останню В Букварі перегорну, Свого друга на прощання Я до серця пригорну! Учень 4:Ти перша книжечка моя, Тепер читати вмію я. Багато в світі є книжок, А ти найперший мій дружок! Учень 5:Прощавай, Букварику! Наш найперший друже! Ми тобі, Букварику, Усі -Дякуємо дуже! (Виконання пісні «Прощавай, Букварику» на мелодію пісні про Московську Олімпіаду) ПІСНЯ « ПРОЩАВАЙ, БУКВАРИКУ» І. Ще недавно, Букварику любий, Розгорнули тебе в перший раз. Ти був нашим друкованим другом, Ти учив і виховував нас. Приспів: Прощавай, прощавай! Прощавай, наш любий друже. Вчи так добре, як нас, Свій новий, свій новий перший клас. ІІ. Я востаннє візьму тебе а руки І до серця свого пригорну. Вдячні всі ми тобі за науку, Нашу першу науку шкільну. Приспів. Буквар: Дякую вам, діти, Ви такі привітні! Мені так добре серед вас, Але настав прощання час. А на згадку про це свято Хочу вам подарувати Літні зошити цікаві! (Читає підпис у зошиті) Учись старанно, залюбки, Читати полюби книжки, Бо книжка так багато вміє: Вона печаль твою розвіє, В чарівний світ казок умчить. І думати тебе навчить, І мріяти, і співчувати, І стільки зможе розказати! Рости, як навесні трава, І пам’ятай мої слова! Діти: Дякуємо, Букварику! Прощавай! Вчитель: А на згадку про це свято Буквар з буквами хоче затанцювати. (Виконується танок « Букв і Букваря») Джерело: noindex | ||
| ||
Переглядів: 5322 | |
Мистецтво оригамі |
Як людина пізнає світ |
Значення праці в житті людини. Правила організації робочого місця. Загальні п... |
Передавання просторового явища способом загороджування в зображенні архітекту... |
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип... |
Всього коментарів: 0 | |