УРОК 24 Тема: Склад числа 9. Порівняння чисел. Читання нерівностей. Складання і розв'язування прикладів на додаванняМета: розглянути всі варіанти складу числа 9; вчити читати нерівності двома способами, розпізнавати багатокутники в конфігурації декількох фігур; формувати вміння складати приклади на додавання; розвивати навички каліграфічного письма; виховувати уважність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Встало сонечко давно, Зазирнуло у вікно. На урок час поспішати Математику вивчати. II. Повторення вивченого матеріалу 1 Робота з числовим рядом — Яка зараз пора року? (Осінь) — Назвіть осінні місяці. (Вересень, жовтень, листопад) — Дуже гарний ліс у цю пору року! Кого тільки не зустрінеш у ньому! Усі лісові мешканці готуються до зими. — Здогадайтеся, про кого йдеться в загадці. • Колючий клубочок Прибіг у садочок. (Їжак) — Їжачок, готуючись до зими, зібрав багато грибів. — Порахуйте, скільки тут грибів. (8) — Давайте допоможемо йому розкласти їх по одному. Кожний грибок має свій номер. Відновіть числовий ряд у порядку зростання. 2 Робота з числовим віялом — Біля лісового озера можна зустріти ще одного мешканця тваринного світу. • По дорозі стрибає, А у воді плаває. (Жаба) — Жаба буде стрибати із листка на листок, на яких написані числа. • Покажіть число, попереднє до числа 5; • покажіть число, яке наступне до числа 2; • покажіть сусідів числа 7; • покажіть наступне число, до числа 6; • покажіть число, попереднє до числа 3. 3 Повторення складу чисел — На веселій лісовій галявині можна побачити... Здогадайтеся, кого? • Що то за гість? Ніжок має шість, Аж чотири крильця має, По квітках собі літає. Ні бджола, ні джмелик — Зветься (метелик). — Цей метелик допоможе згадати нам склад числа 8. Він сідатиме на квітку із числом, а ви повинні показати число другої пелюстки. 4 Гра «Знак загубився» — А це про кого загадка? • Сама мала, шубка пухка, З гілки на гілку стрибає, Шишки, горішки збирає. (Білка) — Подивіться, яке цікаве намисто зробила білка з ягід горобини. Із різних цифр зробила нам намисто, А в тих кружечках, де числа нема, Розставте мінуси і плюси, Щоб вірна відповідь була. 5 О 2 = 78 О 4 = 46О 1 = 5 2О 2 = 4 III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Гра «Чарівні фігурки» (роботаз індивідуальним матеріалом) — Покладіть 9 квадратиків. Відсуньте 1 квадратик убік. — Скільки квадратиків ліворуч? А скільки — праворуч? Як можна дістати число 9? Діти, відкладаючи по 1 квадратику вбік, називають усі випадки складу числа 9. Учитель записує приклади на дошці, а діти — у зошиті. 9 = 8 + 1 9= 6 + 3 9 = 7 + 2 9= 5 + 4 2 Складання прикладів на додавання (за предметними малюнками) ● Фізкультхвилинка 3 Читання нерівностей, записаних на дошці 5 < 63 і 28 і 9 9 і7 Підсумок підбиваєвчитель. Кожний зі знаків «>», «<»можна читати двома способами, залежно від того, справа наліво чи зліва направо порівнюємо числа. IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Гра «Яке число загубилося?» 1 □ □ 4 □ 6 □ □ 9 □ 10 □ □ 7 6 □ 4 □ □ 1 2 Каліграфічна хвилинка — Напишіть по 1 рядку цифр 8; 6; 9. Проводиться «Конкурс красунь». ● Пальчикова гімнастика «Пташки» • Великі пальці з’єднати в замок, долоні повернути до себе. • Пальці, що залишилися, зімкнути й синхронно рухати ними, зображуючи крила птахів. 3 Геометричний матеріал — Розгляньте чотирикутники. На які фігури поділений відрізком кожний чотирикутник? 4 Гра «Знайди цифру» Залетіли в клас синиці, подзьобали одиниці. Залетіли сойки й склювали двійки. Залетіли горобці, і не стало цифри 3. Повідомити вас прошу, де стояли цифри ці? 6 + □ = 7 □ + 4 = 6 8- □ = 5 — До якої групи тварин належать синиці, сойки, горобці? (Птахи) — Хто такі птахи? (Це тварини, тіло яких укрито пір’ям.) 5 Весела лічба • Сім зайчиків сидять І траву вони їдять. От іще два прискакали. Скільки зайців, порахували? • Під дубочком п’ять грибочків, Під сосною їх чотири. Скільки разом, полічили? • Ось до класу на урок, Прилетіло 6 сорок. Три пізніше прибуло. Скільки всіх сорок було? V. Підсумок уроку. Рефлексія — Скільки чисел ми вивчили? — Назвіть їх у порядку зростання. — Яке число найменше? Яке число найбільше? — Які геометричні фігури ви знаєте? — Чим виміряється довжина відрізка? — Як дістати число 9? — Що сподобалося на уроці? — Оцініть свою роботу. — Намалюйте червоне сонечко, якщо вважаєте, що ви добре працювали й можете тепер допомогти іншим. — Намалюйте синє сонечко, якщо вважаєте, що вам потрібна допомога й ви щось не зрозуміли. — Намалюйте жовте сонечко, якщо вважаєте, що вам було важко на уроці. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3155 | |
Екскурсія в природу |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22 |
Природні та рукотворні об'єкти (тіла) |
Всього коментарів: 0 | |