💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Склад числа 9. Порівняння чисел. Читання нерівностей. Складання і розв'язування прикладів на додавання

УРОК 24

Тема: Склад числа 9. Порівняння чисел. Читання нерівностей. Складання і розв'язування прикладів на додавання

Мета: розглянути всі варіанти складу числа 9; вчити читати нерівності двома способами, розпізнавати багатокутники в конфігурації декількох фігур; формувати вміння складати приклади на додавання; розвивати навички каліграфічного письма; виховувати уважність.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

Встало сонечко давно,

Зазирнуло у вікно.

На урок час поспішати Математику вивчати.

II. Повторення вивченого матеріалу

 1 Робота з числовим рядом

— Яка зараз пора року? (Осінь)

— Назвіть осінні місяці. (Вересень, жовтень, листопад)

— Дуже гарний ліс у цю пору року! Кого тільки не зустрінеш у ньому! Усі лісові мешканці готуються до зими.

— Здогадайтеся, про кого йдеться в загадці.

 • Колючий клубочок Прибіг у садочок. (Їжак)

— Їжачок, готуючись до зими, зібрав багато грибів.

— Порахуйте, скільки тут грибів. (8)

— Давайте допоможемо йому розкласти їх по одному. Кожний грибок має свій номер. Відновіть числовий ряд у порядку зростання.

 2 Робота з числовим віялом

— Біля лісового озера можна зустріти ще одного мешканця тваринного світу.

 • По дорозі стрибає,

А у воді плаває. (Жаба)

— Жаба буде стрибати із листка на листок, на яких написані числа.

 • Покажіть число, попереднє до числа 5;

 • покажіть число, яке наступне до числа 2;

 • покажіть сусідів числа 7;

 • покажіть наступне число, до числа 6;

 • покажіть число, попереднє до числа 3.

 3 Повторення складу чисел

— На веселій лісовій галявині можна побачити... Здогадайтеся, кого?

 • Що то за гість?

Ніжок має шість,

Аж чотири крильця має,

По квітках собі літає.

Ні бджола, ні джмелик —

Зветься (метелик).

— Цей метелик допоможе згадати нам склад числа 8. Він сідатиме на квітку із числом, а ви повинні показати число другої пелюстки.

 4 Гра «Знак загубився»

— А це про кого загадка?

 • Сама мала, шубка пухка,

З гілки на гілку стрибає,

Шишки, горішки збирає. (Білка)

— Подивіться, яке цікаве намисто зробила білка з ягід горобини.

Із різних цифр зробила нам намисто,

А в тих кружечках, де числа нема,

Розставте мінуси і плюси,

Щоб вірна відповідь була.

5 О 2 = 78 О 4 = 46О 1 = 5 2О 2 = 4

III. Ознайомлення з новим матеріалом

 1 Гра «Чарівні фігурки» (роботаз індивідуальним матеріалом)

— Покладіть 9 квадратиків. Відсуньте 1 квадратик убік.

— Скільки квадратиків ліворуч? А скільки — праворуч? Як можна дістати число 9?

Діти, відкладаючи по 1 квадратику вбік, називають усі випадки складу числа 9. Учитель записує приклади на дошці, а діти — у зошиті.

9 = 8 + 1 9= 6 + 3

9 = 7 + 2 9= 5 + 4

 2 Складання прикладів на додавання (за предметними малюнками)

● Фізкультхвилинка

 3 Читання нерівностей, записаних на дошці

5 < 63 і 28 і 9 9 і7

Підсумок підбиваєвчитель. Кожний зі знаків «>», «<»можна читати

двома способами, залежно від того, справа наліво чи зліва направо порівнюємо числа.

IV. Закріплення вивченого матеріалу

 1 Гра «Яке число загубилося?»

1 □ □ 4 □ 6 □ □ 9 □ 10 □ □ 7 6 □ 4 □ □ 1

 2 Каліграфічна хвилинка

— Напишіть по 1 рядку цифр 8; 6; 9.

Проводиться «Конкурс красунь».

 ● Пальчикова гімнастика «Пташки»

 • Великі пальці з’єднати в замок, долоні повернути до себе.

 • Пальці, що залишилися, зімкнути й синхронно рухати ними, зображуючи крила птахів.

 3 Геометричний матеріал

— Розгляньте чотирикутники. На які фігури поділений відрізком кожний чотирикутник?

 4 Гра «Знайди цифру»

 Залетіли в клас синиці, подзьобали одиниці. Залетіли сойки й склювали двійки.

 Залетіли горобці, і не стало цифри 3. Повідомити вас прошу, де стояли цифри ці?

6 + □ = 7 □ + 4 = 6 8- □ = 5

— До якої групи тварин належать синиці, сойки, горобці? (Птахи)

— Хто такі птахи? (Це тварини, тіло яких укрито пір’ям.)

 5 Весела лічба

• Сім зайчиків сидять І траву вони їдять.

От іще два прискакали.

Скільки зайців, порахували?

 • Під дубочком п’ять грибочків,

Під сосною їх чотири.

Скільки разом, полічили?

 • Ось до класу на урок,

 Прилетіло 6 сорок.

Три пізніше прибуло.

Скільки всіх сорок було?

V. Підсумок уроку. Рефлексія

— Скільки чисел ми вивчили?

— Назвіть їх у порядку зростання.

— Яке число найменше? Яке число найбільше?

— Які геометричні фігури ви знаєте?

— Чим виміряється довжина відрізка?

— Як дістати число 9?

— Що сподобалося на уроці?

— Оцініть свою роботу.

— Намалюйте червоне сонечко, якщо вважаєте, що ви добре працювали й можете тепер допомогти іншим.

— Намалюйте синє сонечко, якщо вважаєте, що вам потрібна допомога й ви щось не зрозуміли.

— Намалюйте жовте сонечко, якщо вважаєте, що вам було важко на уроці.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (22.12.2013)
Переглядів: 3155 | Рейтинг: 0.0/0
Екскурсія в природу
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П...
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле...
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 22
Природні та рукотворні об'єкти (тіла)
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]