💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв’язання простих і складених задач

Урок 59

Тема. Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв’язання простих і складених задач

Мета: ознайомити учнів з алгоритмом письмового віднімання двоцифрових чисел; розвивати вміння складати подібні задачі.

Обладнання: таблиця усних обчислень, схема задачі, картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Прочитати відповідь до задачі № 445. Пояснити розв’язання.

2) Пояснити, як знайти суму чисел письмово № 446.

2. Робота з індивідуальними картками

Картка 1

Обчислити.

Картка 2

Обчислити.

Картка 3

Розв’язати задачу.

У Діда Мороза було 58 подарунків. Він роздав дітям 43 подарунки,а решту віддав дорослим. На скільки більше подарунків отримали діти, ніж дорослі?

Картка 4

Розв’язати задачу.

Сніговик масою 86 кг вирішив схуднути. Він постояв на сонці і втратив 24 кг. На скільки кілограмів маса сніговика більша від тієї, що він втратив?

3. Усні обчислення

1) — На небі з’явилися темні хмари, і незабаром на землю пішов сніг.

Сніжинки були чарівні. На кожній з них записані приклади. Обчисліть їх, будь ласка.

48 – 7 34 + 34 45 + 32 79 – 70 67 + 3

61 – 50 56 – 43 56 – 5 26 + 4

2) Розв’язати магічні трикутники.

II. Робота над новим матеріалом

1. Пояснення нового матеріалу

Діти працюють у групах. Опрацьовують матеріал № 447. За бажанням кожна група може пояснити розв’язання прикладів всьому класу.

2. Первинне закріплення

Виконання завдання № 448 з коментуванням.

3. Виконання завдання № 449

Два приклади розв’язують біля дошки з коментуванням, три приклади розв’язують самостійно.

4. Перевірка роботи

Учитель на дошці записує числа. Діти повинні серед записаних чисел знайти ті, які є відповідями прикладів.

47 42 58 35 76 57

5. Фізкультхвилинка

Всі хутесенько вставайте,

До роботи приступайте.

Є у нас важлива справа —

Будемо робити вправи.

Нумо ручки піднімайте,

Хутко ними помахайте.

За голівки закладіть,

Голівками покрутіть.

Поскачіть на лівій ніжці,

А тепер — на правій.

Зараз будемо робити

Інші різні вправи.

III. Розвиток математичних умінь

1. Робота над задачами

1) Розв’язання задачі № 450 (1).

На дошці скорочений запис задачі.

Червоних — 63 к.

Зелених — ? к., на 17 к. менше від червоних

Синіх — ? к., на 29 менше від зелених

— Чи можемо одразу відповісти на головне запитання задачі?

— Чому?

— Про що спочатку треба дізнатися?

— Яку треба виконати дію?

— Якою дією відповімо на головне запитання задачі?

Після аналізу діти розв’язують задачу самостійно.

2) Робота в парах.

Діти складають подібну задачу.

3) Перевірка роботи.

Діти зачитують задачі, які склали, називають розв’язання до них.

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 80 № 451, № 452.
Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 2422 | Рейтинг: 0.0/0
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 14
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння
Гори України
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8
Дива природи. Редагування текстів
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]