Урок 59 Тема. Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв’язання простих і складених задачМета: ознайомити учнів з алгоритмом письмового віднімання двоцифрових чисел; розвивати вміння складати подібні задачі. Обладнання: таблиця усних обчислень, схема задачі, картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Прочитати відповідь до задачі № 445. Пояснити розв’язання. 2) Пояснити, як знайти суму чисел письмово № 446. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. Картка 2 Обчислити. Картка 3 Розв’язати задачу. У Діда Мороза було 58 подарунків. Він роздав дітям 43 подарунки,а решту віддав дорослим. На скільки більше подарунків отримали діти, ніж дорослі? Картка 4 Розв’язати задачу. Сніговик масою 86 кг вирішив схуднути. Він постояв на сонці і втратив 24 кг. На скільки кілограмів маса сніговика більша від тієї, що він втратив? 3. Усні обчислення 1) — На небі з’явилися темні хмари, і незабаром на землю пішов сніг. Сніжинки були чарівні. На кожній з них записані приклади. Обчисліть їх, будь ласка. 48 – 7 34 + 34 45 + 32 79 – 70 67 + 3 61 – 50 56 – 43 56 – 5 26 + 4 2) Розв’язати магічні трикутники. II. Робота над новим матеріалом 1. Пояснення нового матеріалу Діти працюють у групах. Опрацьовують матеріал № 447. За бажанням кожна група може пояснити розв’язання прикладів всьому класу. 2. Первинне закріплення Виконання завдання № 448 з коментуванням. 3. Виконання завдання № 449 Два приклади розв’язують біля дошки з коментуванням, три приклади розв’язують самостійно. 4. Перевірка роботи Учитель на дошці записує числа. Діти повинні серед записаних чисел знайти ті, які є відповідями прикладів. 47 42 58 35 76 57 5. Фізкультхвилинка Всі хутесенько вставайте, До роботи приступайте. Є у нас важлива справа — Будемо робити вправи. Нумо ручки піднімайте, Хутко ними помахайте. За голівки закладіть, Голівками покрутіть. Поскачіть на лівій ніжці, А тепер — на правій. Зараз будемо робити Інші різні вправи. III. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 450 (1). На дошці скорочений запис задачі. Червоних — 63 к. Зелених — ? к., на 17 к. менше від червоних Синіх — ? к., на 29 менше від зелених — Чи можемо одразу відповісти на головне запитання задачі? — Чому? — Про що спочатку треба дізнатися? — Яку треба виконати дію? — Якою дією відповімо на головне запитання задачі? Після аналізу діти розв’язують задачу самостійно. 2) Робота в парах. Діти складають подібну задачу. 3) Перевірка роботи. Діти зачитують задачі, які склали, називають розв’язання до них. IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 80 № 451, № 452. | |
| |
Переглядів: 2422 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 14 |
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння |
Гори України |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 8 |
Дива природи. Редагування текстів |
Всього коментарів: 0 | |