УРОК 19 Тема. З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання.Мета: поглибити знання учнів із теми; розвивати уяву, логічне мислення, образну пам'ять; виховувати інтерес до усної народної творчості. Обладнання: тематична виставка книг, ілюстрацій, малюнків, збірників творів; «Позакласне читання-2», зображення сонечка з промінчиками-смужками. Хід уроку І. Мотивація навчальної діяльності 1. Слово вчителя. Демонстрування на дошці сонечка з промінцями. — Як ви гадаєте, що принесли нам сонячні промінчики? (Діти розглядають смужки-промінці і читають: скоромовки, забавлянки, дитячі народні пісеньки, казки, жарти, ігри. 2. Робота з виставкою книг. Бесіда. — Хто познайомить зі своєю книжкою? — Які книжки на виставці вам знайомі? — В яких найкращі ілюстрації'? — Хто знає прізвище художників, які підготували ці книжки? — Хто автор тих творів, які сьогодні ми розглядатимемо? II. Опрацювання нового матеріалу 1. Артикуляційна вправа. Вивчення скоромовки, «щоб ротик був слухняний». Старий качур крекче качці: — Ти чудо бачила чи ні? До річки човен мчав на тачці. По річці — тачка на човні. 2. Робота у групах. Обговорення прочитаних творів. Клас ділиться на 2 команди. 1) Конкурси. а) «Хто краще заспіває колискову для ляльки»? (За збірником «Позакласне читання-2», самостійно підготовлені твори); б) «Хто заклички промовляє»? в) «Я примовки примовляю г) «Скоро мовлю скоромовку»; д) «Я загадки загадаю»; 2) Підбиття підсумків змагання. 3. Робота з текстом. Читання та обговорення нових творів. 1) Казка «Чарівне горнятко». Учні з'ясовують, що означає слово «чарівне». 2) Читання казки вчителем. Бесіда за змістом прочитаного. — Що приснилось чоловікові і жінці? — Що вони зробили після цього? — Яку плату взяв дідусь за лікування хворих? — Як поділив золото дідусь? — Які слова чути було здалеку? 4. Вправи з читання. 1) Читання казки учнями (парами). 2) Читання мовчки уривка від слів «Чоловік пішов і тільки копнув...» до кінця казки. Знайти слова, в яких «сховалась» головна думка казки. 5. Фізкультхвилинка. Дощик (народна пісня) Дощик, дощик (потрусити кистями піднятих рук). Капає дрібненько (присідання). Я думала-гадала — (поворот тулуба вліво, вправо з напівприсідом) Запорожець, ненько (зробити 2 кроки вліво, вправо зі сплеском у долоні). 6. Робота у групах. Смішинки-веселинки (с. 72-76). I група. Виразно прочитати І частину «Небилиці». II група. Виразно прочитати II частину «Небилиці». III група. Підготуватись читати в особах смішинку «По щирості» (с. 72-73). IV група. Підготуватись і прочитати в особах смішинку «Розумний Нась» (с. 73). V група. Прочитати і розучити гру «Пень» (с. 76). III. Підбиття підсумків уроку Бесіда за вивченими на уроці творами. IV. Домашнє завдання Читати твори по темі: «У світі казки чарівної». | |
| |
Переглядів: 6340 | |
Правила користування громадським транспортом |
Робота з тканиною. Ручні шви. Шов «уперед голку». Шов «ручна строчка» |
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П... |
Жива і нежива природа. Що належить до природи |
Підсумковий урок за І семестр |
Всього коментарів: 0 | |