💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання

УРОК 19

Тема. З чистого джерела народної мудрості. Урок позакласного читання.

Мета: поглибити знання учнів із теми; розвивати уяву, логічне мислення, образну пам'ять; виховувати інтерес до усної народної творчості.

Обладнання: тематична виставка книг, ілюстрацій, малюнків, збірників творів; «Позакласне читання-2», зображення сонечка з промінчиками-смужками.

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності

1. Слово вчителя.

Демонстрування на дошці сонечка з промінцями.

— Як ви гадаєте, що принесли нам сонячні промінчики?

(Діти розглядають смужки-промінці і читають: скоромовки, забавлянки, дитячі народні пісеньки, казки, жарти, ігри.

2. Робота з виставкою книг. Бесіда.

— Хто познайомить зі своєю книжкою?

— Які книжки на виставці вам знайомі?

— В яких найкращі ілюстрації'?

— Хто знає прізвище художників, які підготували ці книжки?

— Хто автор тих творів, які сьогодні ми розглядатимемо?

II. Опрацювання нового матеріалу

1. Артикуляційна вправа.

Вивчення скоромовки, «щоб ротик був слухняний».

Старий качур крекче качці:

— Ти чудо бачила чи ні?

До річки човен мчав на тачці.

По річці — тачка на човні.

2. Робота у групах.

Обговорення прочитаних творів. Клас ділиться на 2 команди.

1) Конкурси.

а) «Хто краще заспіває колискову для ляльки»? (За збірником «Позакласне читання-2», самостійно підготовлені твори);

б) «Хто заклички промовляє»?

в) «Я примовки примовляю

г) «Скоро мовлю скоромовку»;

д) «Я загадки загадаю»;

2) Підбиття підсумків змагання.

3. Робота з текстом.

Читання та обговорення нових творів.

1) Казка «Чарівне горнятко». Учні з'ясовують, що означає слово «чарівне».

2) Читання казки вчителем. Бесіда за змістом прочитаного.

— Що приснилось чоловікові і жінці?

— Що вони зробили після цього?

— Яку плату взяв дідусь за лікування хворих?

— Як поділив золото дідусь?

— Які слова чути було здалеку?

4. Вправи з читання.

1) Читання казки учнями (парами).

2) Читання мовчки уривка від слів «Чоловік пішов і тільки копнув...» до кінця казки. Знайти слова, в яких «сховалась» головна думка казки.

5. Фізкультхвилинка.

Дощик

(народна пісня)

Дощик, дощик (потрусити кистями піднятих рук).

Капає дрібненько (присідання).

Я думала-гадала —

(поворот тулуба вліво, вправо з напівприсідом)

Запорожець, ненько

(зробити 2 кроки вліво, вправо зі сплеском у долоні).

6. Робота у групах.

Смішинки-веселинки (с. 72-76).

I група. Виразно прочитати І частину «Небилиці».

II група. Виразно прочитати II частину «Небилиці».

III група. Підготуватись читати в особах смішинку «По щирості» (с. 72-73).

IV група. Підготуватись і прочитати в особах смішинку «Розумний Нась» (с. 73).

V група. Прочитати і розучити гру «Пень»

(с. 76).

III. Підбиття підсумків уроку

Бесіда за вивченими на уроці творами.

IV. Домашнє завдання

Читати твори по темі: «У світі казки чарівної».

Категорія: Читання | Додав: SYLER (28.09.2013)
Переглядів: 6370 | Рейтинг: 0.0/0
Формування художньо-конструктивних навичок роботи в техніці паперопластики. П...
Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка»
П. Глазовий «Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші»
Лукаві "є" та "и"
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]