💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Додавання й віднімання виду 27 + 3, 90 – 2. Складання задачі на знаходження третього доданка

Урок 124

Тема. Додавання й віднімання виду 27 + 3, 90 – 2. Складання задачі на знаходження третього доданка

Мета: повторити окремі випадки дій додавання й віднімання в межах 100; вправляти учнів у знаходженні невідомих компонентів дій першого ступеня.

Обладнання: предметні малюнки, таблиця усних обчислень, скорочений запис задачі, картки для індивідуальної роботи.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

Один учень називає довжину другого відрізка із № 932.

2. Робота з індивідуальними картками

Картка 1

Обчислити.

70 + 30 – 50

60 – (10 + 40)

80 – 60 + 10

40 + (60 – 20)

80 – (70 – 50)

70 – 20 – 20

Картка 2

Користуючись переставною властивістю дії додавання, розв’язати приклади.

40 + 6 + 20

4 + 10 + 50

70 + 6 + 10

30 + 2 + 5 + 40

50 + 1 + 40 + 6

30 + 6 + 50

Картка 3

Порівняти.

40 – 20 __ 30

85 – 5 __ 35

50 __ 50 – 1

50 + 50 __ 100

70 + 4 __ 100

80 __ 70 + 9

3. Усні обчислення

1) Гра «Хто швидше?»

92 – 70 – 10

78 – 6

23 + 16

66 – 43

30 + 6

60 – 40 + 30

35 + 20

11 + 9

29 – 8

45 + 4

2) Гра «Знайди помилку».

Учень розв’язав приклади. Перевір, чи всі приклади він обчислив правильно.

II. Розвиток математичних умінь

1. Виконання завдання № 933 (усно)

2. Виконання завдання № 934 (усно)

3. Виконання завдання № 936

Діти шукають і виписують приклади з відповіддю 50, 73, 80

4. Перевірка роботи

Учень з першого ряду називає приклади з відповіддю 50.

Учень з другого ряду називає приклади з відповіддю 73.

Учень з третього ряду називає приклади з відповіддю 80.

5. Фізкультхвилинка

6. Робота над задачами

1) Розв’язання задачі № 935 (з логічним навантаженням).

На дошці скорочений запис задачі.

}62 кн.

I — 22 кн.

II — ? кн., на 5 кн. менше

III — ? кн.

— Про що дізнаємося спочатку?

— Яку дію треба виконати?

— Про що дізнаємося потім?

— Яку дію треба виконати?

— Якою дією будемо відповідати на головне запитання задачі?

2) Розв’язання задачі № 937.

Діти розв’язують задачу самостійно.

3) Розв’язання задачі № 938.

Діти розв’язують задачу самостійно.

4) Перевірка роботи.

7. Завдання для допитливих

У банці 2 літри молока. Половину молока з цієї банки перелили у каструлю, в якій уже було 3 літри молока. Скільки літрів молока стало в каструлі?

III. Підсумок уроку

IV. Домашнє завдання

С. 153 № 939, № 940.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 1250 | Рейтинг: 0.0/0
Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок та прикрас
Вітальна листівка до Дня перемоги
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А...
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту
Новорічні гірлянди. З’єднання елементів гірлянди. Виготовлення новорічної гір...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]