Урок 124 Тема. Додавання й віднімання виду 27 + 3, 90 – 2. Складання задачі на знаходження третього доданкаМета: повторити окремі випадки дій додавання й віднімання в межах 100; вправляти учнів у знаходженні невідомих компонентів дій першого ступеня. Обладнання: предметні малюнки, таблиця усних обчислень, скорочений запис задачі, картки для індивідуальної роботи. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання Один учень називає довжину другого відрізка із № 932. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 70 + 30 – 50 60 – (10 + 40) 80 – 60 + 10 40 + (60 – 20) 80 – (70 – 50) 70 – 20 – 20 Картка 2 Користуючись переставною властивістю дії додавання, розв’язати приклади. 40 + 6 + 20 4 + 10 + 50 70 + 6 + 10 30 + 2 + 5 + 40 50 + 1 + 40 + 6 30 + 6 + 50 Картка 3 Порівняти. 40 – 20 __ 30 85 – 5 __ 35 50 __ 50 – 1 50 + 50 __ 100 70 + 4 __ 100 80 __ 70 + 9 3. Усні обчислення 1) Гра «Хто швидше?» 92 – 70 – 10 78 – 6 23 + 16 66 – 43 30 + 6 60 – 40 + 30 35 + 20 11 + 9 29 – 8 45 + 4 2) Гра «Знайди помилку». Учень розв’язав приклади. Перевір, чи всі приклади він обчислив правильно. II. Розвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 933 (усно) 2. Виконання завдання № 934 (усно) 3. Виконання завдання № 936 Діти шукають і виписують приклади з відповіддю 50, 73, 80 4. Перевірка роботи Учень з першого ряду називає приклади з відповіддю 50. Учень з другого ряду називає приклади з відповіддю 73. Учень з третього ряду називає приклади з відповіддю 80. 5. Фізкультхвилинка 6. Робота над задачами 1) Розв’язання задачі № 935 (з логічним навантаженням). На дошці скорочений запис задачі. }62 кн. I — 22 кн. II — ? кн., на 5 кн. менше III — ? кн. — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Про що дізнаємося потім? — Яку дію треба виконати? — Якою дією будемо відповідати на головне запитання задачі? 2) Розв’язання задачі № 937. Діти розв’язують задачу самостійно. 3) Розв’язання задачі № 938. Діти розв’язують задачу самостійно. 4) Перевірка роботи. 7. Завдання для допитливих У банці 2 літри молока. Половину молока з цієї банки перелили у каструлю, в якій уже було 3 літри молока. Скільки літрів молока стало в каструлі? III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання С. 153 № 939, № 940. | |
| |
Переглядів: 1250 | |
Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок та прикрас |
Вітальна листівка до Дня перемоги |
В. Лучук «Жолудь». Є. Гуцало «Без дороги ходить дощ». П. Ребро «Суперечка». А... |
Де ти живеш. Що дає місто — селу, село — місту |
Новорічні гірлянди. З’єднання елементів гірлянди. Виготовлення новорічної гір... |
Всього коментарів: 0 | |