💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Назви компонентів дій додавання й віднімання. Таблиці додавання й віднімання чисел 6 і 7. Порівняння довжини відрізків

Урок 4

Тема. Назви компонентів дій додавання й віднімання. Таблиці додавання й віднімання чисел 6 і 7. Порівняння довжини відрізків. Задачі на різницеве порівняння. Запис математичних виразів за текстовим формулюванням. Поняття доба і тиждень

Мета: закріплювати в учнів уміння правильно вживати назви компонентів та результатів дій додавання й віднімання чисел 6 і 7 у межах 10; формувати вміння порівнювати довжину відрізків; вправляти в записуванні математичних виразів за текстовим формулюванням; формувати поняття доба і тиждень.

Обладнання: таблиця «Доба»; предметні малюнки; картки з числами, карточки з прикладами.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

Діти спочатку по черзі зачитують результати прикладів для зайчика, а потім для білочки.

2. Усна лічба

Робота з картками цифр. На дошці написані приклади, біля кожного з них знаходиться картка з перегорнутою буквою.

Учитель називає приклад, а діти показують відповідь на картці. Якщо не було помилки, вчитель відкриває картку.

5 + 4 = м

6 + 4 = о

9 – 5 = л

7 – 5 = о

3 + 3 = д

6 – 5 = ц

8 – 4 = і

3. Гра «Кіт і миші»

На дошці — малюнок кота, а також записано приклади.

Котик ганявся за мишками. Сірі мишки злякались і у приклади сховались.

II. Повторення вивченого

1. Робота з підручником

1) Виконання завдання № 25.

Діти повторюють назви компонентів дій додавання й віднімання.

2) Усне виконання завдання № 26.

Діти пояснюють, як називають, компоненти дій у прикладах.

3) Гра «Уважно дивись, та гляди не помились».

Як називаються компоненти дій, які сховались під яблучками? (Діти називають компоненти дій та розв’язують приклад.)

+ 4 = 6 7 – = 2 6 + = 9

10 – = 2 3 – = 0

4) Виконання завдання № 27.

Діти самостійно виконують приклади на віднімання, виписують і розв’язують ті, у яких від’ємник дорівнює 7.

5) Виконання завдання № 28.

6) Математичний диктант (№ 30).

Учитель називає приклади, а учні записують відповіді.

Взаємоперевірка.

2. Фізкультхвилинка

III. Вивчення нового матеріалу

1. Групова робота

Діти об’єднуються в групи. У групі опрацьовують матеріал № 32.

Лідер групи доповідає, зрозуміла група матеріал чи ні.

2. Робота з таблицею «Доба»

Діти розглядають малюнки і називають частини доби (ніч, ранок, день, вечір).

3. Бесіда

— Які частини вміщує доба?

— Скільки діб у тижні?

— Назвіть дні тижня.

— Який день розпочинає тиждень?

— Який день закінчує тиждень?

— Який день йде за середою?

4. Хвилинка відпочинку. Гра «Так чи ні?»

— Сьогодні середа?

— На вулиці літо?

— Зараз урок математики?

— Тиждень складається з семи днів?

— Після ранку настає ніч?

4. Розв’язання задач про дні тижня

1) У матусі вихідний день у четвер. У батька — через два дні. У який день тижня вихідний у батька?

2) Сьогодні субота. Через шість днів у нас почнуться канікули. З якого дня тижня розпочнуться канікули?

IV. Р озвиток математичних умінь

1. Виконання завдання № 29

— Яка довжина відрізка зліва?

— Яка довжина відрізка справа?

— Як дізнатися, на скільки сантиметрів відрізок справа коротший лівого?

2. Робота над задачею № 31

— Про що йде мова у задачі?

— Що у задачі відомо?

— Що треба знайти?

— Назвіть ключові слова у задачі.

Діти разом з учителем складають та записують скорочений запис задачі.

Андрій — 9

Тарас — 5

на ? більше

— Хто більше накреслив фігур?

— Як дізнатися, на скільки більше?

Учні записують розв’язання задачі у зошитах.

3. Самостійна робота. Розв’язання задач

1 варіант

Івасик зірвав з дерева 5 яблук та 3 груші. На скільки менше хлопчик зірвав груш, ніж яблук?

2 варіант

На тарілці лежало 8 огірків та 6 помідорів. На скільки більше лежало огірків, ніж помідорів?

4. Перевірка роботи

V. Підсумок уроку

VI. Домашнє завдання

С. 8 № 33. Повторити назви днів тижня, частини доби.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (19.11.2013)
Переглядів: 4929 | Рейтинг: 0.0/0
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле...
Українська народна казка «Лисичка та журавель»
Весняні свята. Мамин день
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]