Урок 4 Тема. Назви компонентів дій додавання й віднімання. Таблиці додавання й віднімання чисел 6 і 7. Порівняння довжини відрізків. Задачі на різницеве порівняння. Запис математичних виразів за текстовим формулюванням. Поняття доба і тижденьМета: закріплювати в учнів уміння правильно вживати назви компонентів та результатів дій додавання й віднімання чисел 6 і 7 у межах 10; формувати вміння порівнювати довжину відрізків; вправляти в записуванні математичних виразів за текстовим формулюванням; формувати поняття доба і тиждень. Обладнання: таблиця «Доба»; предметні малюнки; картки з числами, карточки з прикладами. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання Діти спочатку по черзі зачитують результати прикладів для зайчика, а потім для білочки. 2. Усна лічба Робота з картками цифр. На дошці написані приклади, біля кожного з них знаходиться картка з перегорнутою буквою. Учитель називає приклад, а діти показують відповідь на картці. Якщо не було помилки, вчитель відкриває картку. 5 + 4 = м 6 + 4 = о 9 – 5 = л 7 – 5 = о 3 + 3 = д 6 – 5 = ц 8 – 4 = і 3. Гра «Кіт і миші» На дошці — малюнок кота, а також записано приклади. Котик ганявся за мишками. Сірі мишки злякались і у приклади сховались. II. Повторення вивченого 1. Робота з підручником 1) Виконання завдання № 25. Діти повторюють назви компонентів дій додавання й віднімання. 2) Усне виконання завдання № 26. Діти пояснюють, як називають, компоненти дій у прикладах. 3) Гра «Уважно дивись, та гляди не помились». Як називаються компоненти дій, які сховались під яблучками? (Діти називають компоненти дій та розв’язують приклад.) + 4 = 6 7 – = 2 6 + = 9 10 – = 2 3 – = 0 4) Виконання завдання № 27. Діти самостійно виконують приклади на віднімання, виписують і розв’язують ті, у яких від’ємник дорівнює 7. 5) Виконання завдання № 28. 6) Математичний диктант (№ 30). Учитель називає приклади, а учні записують відповіді. Взаємоперевірка. 2. Фізкультхвилинка III. Вивчення нового матеріалу 1. Групова робота Діти об’єднуються в групи. У групі опрацьовують матеріал № 32. Лідер групи доповідає, зрозуміла група матеріал чи ні. 2. Робота з таблицею «Доба» Діти розглядають малюнки і називають частини доби (ніч, ранок, день, вечір). 3. Бесіда — Які частини вміщує доба? — Скільки діб у тижні? — Назвіть дні тижня. — Який день розпочинає тиждень? — Який день закінчує тиждень? — Який день йде за середою? 4. Хвилинка відпочинку. Гра «Так чи ні?» — Сьогодні середа? — На вулиці літо? — Зараз урок математики? — Тиждень складається з семи днів? — Після ранку настає ніч? 4. Розв’язання задач про дні тижня 1) У матусі вихідний день у четвер. У батька — через два дні. У який день тижня вихідний у батька? 2) Сьогодні субота. Через шість днів у нас почнуться канікули. З якого дня тижня розпочнуться канікули? IV. Р озвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 29 — Яка довжина відрізка зліва? — Яка довжина відрізка справа? — Як дізнатися, на скільки сантиметрів відрізок справа коротший лівого? 2. Робота над задачею № 31 — Про що йде мова у задачі? — Що у задачі відомо? — Що треба знайти? — Назвіть ключові слова у задачі. Діти разом з учителем складають та записують скорочений запис задачі. Андрій — 9 Тарас — 5 на ? більше — Хто більше накреслив фігур? — Як дізнатися, на скільки більше? Учні записують розв’язання задачі у зошитах. 3. Самостійна робота. Розв’язання задач 1 варіант Івасик зірвав з дерева 5 яблук та 3 груші. На скільки менше хлопчик зірвав груш, ніж яблук? 2 варіант На тарілці лежало 8 огірків та 6 помідорів. На скільки більше лежало огірків, ніж помідорів? 4. Перевірка роботи V. Підсумок уроку VI. Домашнє завдання С. 8 № 33. Повторити назви днів тижня, частини доби. | |
| |
Переглядів: 4929 | |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
Українська народна казка «Лисичка та журавель» |
Весняні свята. Мамин день |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 19 |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
Всього коментарів: 0 | |