УРОК 56 Тема: Лічба предметів у межах 20. Порівняння чисел. Вправи на знаходження невідомого доданка. Розв'язування задач. Побудова відрізківМета: вчити утворювати числа із двох доданків, один з яких 10; формувати вміння лічити та порівнювати числа в межах 20, знаходити невідомий доданок, розв'язувати задачі на визначення віку, уміння будувати відрізки; розвивати увагу, математичне мовлення; виховувати акуратність, працьовитість. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент II. Повторення вивченого матеріалу 1 Гра «Ланцюжок» — Продовжте лічбу: від 2 до 12; від 4 до 15; від 13 до 3. 2 Математичний диктант • Число 3 збільшити на 3, отриманий результат збільшити на 2. • Від 8 відняти 3, а потім отриманий результат збільшити на 2. • До 2 додати двічі по 4. • Від 9 відняти двічі по 3. • Записати число, яке стоїть перед числом 11. • Записати число, яке йде за числом 16. • Задумане число збільшили на 10 й одержали 10. Яке число задумали? Самоперевірка робіт 3 Складання, розв'язування і запис у зошит прикладів на додавання і віднімання із заданою парою чисел 1 ряд: 5 і 2 2 ряд: 6 і 4 3ряд: 7 і 0 III. Ознайомлення з новим матеріалом 1 Робота за таблицею Лічба учнями білих і синіх кружечків. Читання й розв’язування прикладів виду: 10 + 1; 10 + 2 і т. д. 2 Порівняння чисел 10 □ 1112 □1517□1013 □ 13 ● Фізкультхвилинка Щось не хочеться сидіти, Треба трохи відпочити. Руки вгору, руки вниз, До сусіда посміхнись. Руки вгору, руки в боки І зроби чотири кроки. Вище руки підніміть, Краще спинку ви прогніть І спокійно руки опустіть. Розведіть їх в сторони, Плесніть кілька раз Й за роботу. Все гаразд! IV. Закріплення вивченого матеріалу 1 Розв'язування прикладів на знаходження невідомого доданка на основі знань про склад числа Наприклад: 6 — це 4 і 2. Отже, у порожню клітинку пишу 4. Одержую приклад 4 + 2 = 6. □ + 7 = 10 8+ □ = 95 + □= 7□+ 4 = 6 2 Робота з геометричним матеріалом — Накресліть відрізок завдовжки 13 см. — Як накреслити другий відрізок, якщо він на 4 см коротший? (13 - 4) — Але ми не вміємо віднімати від тринадцяти чотири. Тоді від кінця першого відрізка відрахуємо ліворуч 4 см і поставимо на відрізку точку. Навпроти неї двома клітинками нижче поставимо ще точку. Це буде кінець другого відрізка. (Учні позначають початок відрізка і з’єднують дві точки.) — Виміряйте довжину другого відрізка і підпишіть. ● Пальчикова гімнастика Ми ділили апельсин, Багато нас, а він — один. Ця часточка — для їжака, Ця часточка — для чижа, Ця часточка — для кошенят, Ця часточка — для каченят, Ця часточка — для бобра, А для вовка — кожура! 3 Самостійна робота (за варіантами) Варіант 1 В Андрія 7 солдатиків, а в Сашка на 4 солдатики менше. Скільки солдатиків у Сашка? Варіант 2 В Андрія 7 солдатиків, а в Сашка — 3. Скільки солдатиків у обох хлопчиків? 4 Задачі на кмітливість • Ігор сумніший за Женю. Женя сумніший за Вову. Хто сумніший за всіх? (Ігор) • У велоперегонах брали участь ведмедики — Тимко, Дружок і Вогник. На фініші Тимко виявився не останнім, а Вогник дістався до фінішу раніше Тимка. У якому порядку ведмедики закінчили велогонку? (Вогник — 1, Тимко — 2, Дружок — 3) 5 Гра «Магазин» У магазині є зошити, лінійки, олівці, ручки. Зошит коштує 18 к., лінійка 13 к., ручка 17 к., олівець 12 к. У вас є монети: 10 к., 2 к., 5 к., 1 к. Які монети ви візьмете, щоб купити кожний із цих предметів? (Ліва рука в кулачку, права її обхоплює.) (Правою рукою по черзі розтискаємо пальці на лівій руці.) (Струшуємо обидві кисті рук.) V. Підсумок уроку. Рефлексія — Назвіть наступне число до числа 10. — Назвіть попереднє число до числа 13. — Скільки місяців у році? — Назвіть перший місяць року. — Назвіть дванадцятий місяць року. — Яке завдання сподобалося на уроці? — Оцінивши свої знання, поставте себе на відповідну сходинку п’єдесталу. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3149 | |
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка» |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна пі... |
Методика загартування; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і с... |
Всього коментарів: 0 | |