💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Знаходження значень виразів, що містять дії різних ступенів

Урок 82

Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Знаходження значень виразів, що містять дії різних ступенів

Мета: формувати вміння застосовувати знання таблиці множення числа 2 у процесі розв’язання задач та прикладів; ознайомити з прикладами, що містять дії різного ступеня.

Обладнання: таблиця усних обчислень, сигнальні картки, картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

1) Перший учень зачитує складену задачу № 616 (1) і називає розв’язання.

2) Другий учень зачитує другу складену задачу та її розв’язання.

3) Зачитати відповіді до прикладів на додавання й віднімання № 617.

2. Робота з індивідуальними картками

Картка 1

Обчислити.

Картка 2

Обчислити.

Картка 3

Розв’язати задачу.

У спортивних змаганнях з фігурного катання брало участь 8 пар.

Скільки всього фігуристів брало участь у змаганнях?

Картка 4

Порівняти.

2 + 2 + 2 + 2 __ 16

4 + 4 + 4 __ 12

2 · 3 __ 3 + 3

6 + 6 + 6 + 6 __ 18

5 + 5 + 5 __ 20

2 · 8 __ 4 + 4 + 4

3. Усні обчислення

1) Вставити в порожні квадратики потрібні числа.

2) Задачі-вірші.

• Дві лисички, дві сестрички,

Заплели по дві косички.

Скільки разом у лисичок

Є заплетених косичок?

• Двоє вулицею йдуть,

По 5 саджанців несуть.

Скільки ямок треба, діти,

Щоб саджанці посадити?

II. Робота над новим матеріалом

1. Підготовчі вправи

1) Виконання завдання № 618.

2) Виконання завдання № 619.

3) Виконання завдання № 620.

2. Пояснення нового матеріалу

За поданими записами учні самостійно пояснюють розв’язання прикладу.

2 · 5 + 6 =

2 · 5 = 10

10 + 6 = 16

3. Первинне закріплення

Виконання завдання № 622 (з коментуванням).

4. Виконання завдання № 623 (самостійно)

5. Перевірка роботи

Знайти серед пропонованих вчителем чисел відповіді до прикладів

№ 623 (діти працюють із сигнальними картками).

14 10 20 23 6 25

6. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь

1. Робота над задачами

1) Самостійна робота.

1 варіант розв’язує задачу № 624;

2 варіант розв’язує задачу № 625.

2) Перевірка роботи.

3) Розв’язання задачі № 626.

На дошці — скорочений запис задачі.

I — 5 в. по 2 к.

II — 3 к. } ? к.

— Скільки коліс у двоколісних велосипедів?

— Як ви дізналися?

— Якою дією будемо відповідати на головне запитання задачі?

Розв’язання задачі записується на дошці і в зошитах.

2. Завдання для допитливих

Сашко та Миколка разом зібрали 30 каштанів. Якщо в числі, що виражає кількість каштанів, зібраних Миколкою, закреслити цифру десятків, то дістанемо число каштанів, зібраних Сашком. Скільки каштанів зібрав кожний з хлопчиків?

IV. Підсумок уроку

V. Домашнє завдання

С. 107 № 627, № 628.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (20.11.2013)
Переглядів: 1874 | Рейтинг: 0.0/0
Вітальні листівки. Оздоблення листівки
Безпека на відпочинку
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки
Як зимують птахи і звірі. Турбота людей про птахів, звірів узимку
Узагальнюючий урок із теми «Мова живопису й графіки». Колективна робота «Хто ...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]