Урок 82 Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Знаходження значень виразів, що містять дії різних ступенівМета: формувати вміння застосовувати знання таблиці множення числа 2 у процесі розв’язання задач та прикладів; ознайомити з прикладами, що містять дії різного ступеня. Обладнання: таблиця усних обчислень, сигнальні картки, картки для індивідуальної роботи, предметні малюнки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання 1) Перший учень зачитує складену задачу № 616 (1) і називає розв’язання. 2) Другий учень зачитує другу складену задачу та її розв’язання. 3) Зачитати відповіді до прикладів на додавання й віднімання № 617. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. Картка 2 Обчислити. Картка 3 Розв’язати задачу. У спортивних змаганнях з фігурного катання брало участь 8 пар. Скільки всього фігуристів брало участь у змаганнях? Картка 4 Порівняти. 2 + 2 + 2 + 2 __ 16 4 + 4 + 4 __ 12 2 · 3 __ 3 + 3 6 + 6 + 6 + 6 __ 18 5 + 5 + 5 __ 20 2 · 8 __ 4 + 4 + 4 3. Усні обчислення 1) Вставити в порожні квадратики потрібні числа. 2) Задачі-вірші. • Дві лисички, дві сестрички, Заплели по дві косички. Скільки разом у лисичок Є заплетених косичок? • Двоє вулицею йдуть, По 5 саджанців несуть. Скільки ямок треба, діти, Щоб саджанці посадити? II. Робота над новим матеріалом 1. Підготовчі вправи 1) Виконання завдання № 618. 2) Виконання завдання № 619. 3) Виконання завдання № 620. 2. Пояснення нового матеріалу За поданими записами учні самостійно пояснюють розв’язання прикладу. 2 · 5 + 6 = 2 · 5 = 10 10 + 6 = 16 3. Первинне закріплення Виконання завдання № 622 (з коментуванням). 4. Виконання завдання № 623 (самостійно) 5. Перевірка роботи Знайти серед пропонованих вчителем чисел відповіді до прикладів № 623 (діти працюють із сигнальними картками). 14 10 20 23 6 25 6. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь 1. Робота над задачами 1) Самостійна робота. 1 варіант розв’язує задачу № 624; 2 варіант розв’язує задачу № 625. 2) Перевірка роботи. 3) Розв’язання задачі № 626. На дошці — скорочений запис задачі. I — 5 в. по 2 к. II — 3 к. } ? к. — Скільки коліс у двоколісних велосипедів? — Як ви дізналися? — Якою дією будемо відповідати на головне запитання задачі? Розв’язання задачі записується на дошці і в зошитах. 2. Завдання для допитливих Сашко та Миколка разом зібрали 30 каштанів. Якщо в числі, що виражає кількість каштанів, зібраних Миколкою, закреслити цифру десятків, то дістанемо число каштанів, зібраних Сашком. Скільки каштанів зібрав кожний з хлопчиків? IV. Підсумок уроку V. Домашнє завдання С. 107 № 627, № 628. | |
| |
Переглядів: 1874 | |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
Безпека на відпочинку |
Перегинання і складання паперу. виготовлення стріли, пташки |
Як зимують птахи і звірі. Турбота людей про птахів, звірів узимку |
Узагальнюючий урок із теми «Мова живопису й графіки». Колективна робота «Хто ... |
Всього коментарів: 0 | |