Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці

УРОК 18

Тема. Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці

Мета: ознайомити учнів з правилами поводження з незнайоми­ми людьми у ліфті, під'їзді, на вулиці; вчити, як діяти, коли дзво- нять у двері, по телефону; спонукати учнів до виконання правил поводження з незнайомими людьми; виховувати сміливість, обережність, обачливість.

На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакати «Якщо ти загубився на вулиці», «Якщо ти вдома сам».

ХіД УРОКУ

Вступна бесіда

Загадка

Вгору, вниз по поверхах, Я везу під самий дах. Хто на кнопку натискає, Я до того й прибігаю. (Ліфт)

Учитель. У якому будинку ви мешкаєте? Чи є у вашому будин- ку ліфт? Чи знаєте ви, як ним правильно користуватися?

Робота за підручником (С. 58)

Учитель. У багатьох будинках є ліфти. Під час користування ліфтом треба дотримуватись таких правил.

Правило 1. Перш ніж увійти до ліфта, подивися вниз.

Правило 2. Не заходь у ліфт спиною.

Правило 3. Не грайся і не стрибай у ліфті.

Правило 4. Заходь у ліфт тільки зі знайомими людьми.

Правило 5. Якщо ліфт раптово зупинився, не намагайся вийти з нього самостійно. Він може несподівано рушити. Поклич на до- помогу.

— Розгляньте малюнки на с. 58.

Що роблять діти у ліфті? Складіть речення. Які дії дітей пра- вильні, а які — ні?

Орієнтовні відповіді

Хлопчик утримує двері ліфта ногою. Це неправильно.

Дівчинка грає у ліфті м'ячем. Це неправильно.

Дівчинка застрягла у ліфті й викликає ліфтера. Це правильно.

Фізкультхвилинка

вишеньки

В сад прийшли під вишню ми Ранньою порою;

Нас умили гілочки свіжою росою. Стали рвати вишеньки із самого ранку,— На солодке вишеньки будуть до сніданку. Рвали, рвали вишеньки кожен поодинці, А нарвали вишеньок кожен по корзинці! Чисті-чисті вишеньки, наче їх помито. За червоні вишеньки уклонімось літу!

Продовження роботи за підручником (С. 59-60)

Учитель. Вам зустрічаються знайомі та незнайомі люди. Серед незнайомців можуть трапитися лихі.

Розгляньте малюнок на с. 59. До якої він казки?

Пригадайте казку «Вовк і семеро козенят». Укладіть речен­ня. (Козенята залишились вдома одні. До них стукає вовк. Козеня- та злякалися.)

Який наказ матусі порушили козенята? Висновок:

Якщо дзвонять у двері, в жодному разі не відчиняйте двері не- знайомцям.

Якщо дзвонять по телефону, не розмовляйте з незнайомцями по телефону — відразу кладіть слухавку.

Запам'ятай!

Нікому не віддавай ключі від квартири чи будинку без дозво- лу батьків.

Розгляньте малюнки на с. 60. Укладіть речення. Орієнтовні відповіді

Незнайома жінка дає дівчинці цукерку.

Незнайомець заходить з дівчинкою у ліфт.

Незнайомець пропонує хлопчику зайти до ліфта.

Як поводитись у таких ситуаціях?

Висновок: на всі пропозиції незнайомих людей відповідай тіль- ки: «Ні!»

Робота в зошиті

1) Розгляньте малюнки на с. 36. Яка небезпека чатує на дітей у ліфті? Складіть речення.

Орієнтовні відповіді

Мала дитина повинна їздити у ліфті тільки з батьками.

Хлопці бешкетують у ліфті. Він може обірватися.

Під час пожежі користуватися ліфтом не можна.

2) Розгляньте малюнки на с. 37. Пройдіть лабіринтом і скажіть, яка небезпека чатує на кожного із зображених дітей. Як треба пово- дитися у цих ситуаціях? Дайте поради.

Орієнтовні відповіді

Не сідай до незнайомця у машину.

Не розмовляй з незнайомими людьми.

На всі пропозиції незнайомих людей відповідай тільки: Ні!»

Робота з прислів'ям

Найбільше щастя в житті — здоров'я.

Поясніть, як ви розумієте зміст прислів'я.

Підсумок уроку

Яких правил ви дотримуєтесь під час користування ліфтом?

Як треба діяти, якщо хтось дзвонить у двері?

Як треба діяти, якщо хтось дзвонить по телефону?

Як слід поводитися, якщо зустріли у під'їзді незнайомця?

Як слід поводитися, якщо зустріли незнайомця на вулиці?



Джерело: noindex
Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 2827 | Рейтинг: 0.0/0
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка»
Риби
Школа ввічливості. Гостини
Пластмасові технічні конструктори. Їх призначення
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]