Тема. Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиціМета: ознайомити учнів з правилами поводження з незнайомими людьми у ліфті, під'їзді, на вулиці; вчити, як діяти, коли дзво- нять у двері, по телефону; спонукати учнів до виконання правил поводження з незнайомими людьми; виховувати сміливість, обережність, обачливість. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакати «Якщо ти загубився на вулиці», «Якщо ти вдома сам». ХіД УРОКУ Загадка Вгору, вниз по поверхах, Я везу під самий дах. Хто на кнопку натискає, Я до того й прибігаю. (Ліфт) Учитель. У якому будинку ви мешкаєте? Чи є у вашому будин- ку ліфт? Чи знаєте ви, як ним правильно користуватися? Учитель. У багатьох будинках є ліфти. Під час користування ліфтом треба дотримуватись таких правил. Правило 1. Перш ніж увійти до ліфта, подивися вниз. Правило 2. Не заходь у ліфт спиною. Правило 3. Не грайся і не стрибай у ліфті. Правило 4. Заходь у ліфт тільки зі знайомими людьми. Правило 5. Якщо ліфт раптово зупинився, не намагайся вийти з нього самостійно. Він може несподівано рушити. Поклич на до- помогу. — Розгляньте малюнки на с. 58. Що роблять діти у ліфті? Складіть речення. Які дії дітей пра- вильні, а які — ні? Орієнтовні відповіді Хлопчик утримує двері ліфта ногою. Це неправильно. Дівчинка грає у ліфті м'ячем. Це неправильно. Дівчинка застрягла у ліфті й викликає ліфтера. Це правильно. В сад прийшли під вишню ми Ранньою порою; Нас умили гілочки свіжою росою. Стали рвати вишеньки із самого ранку,— На солодке вишеньки будуть до сніданку. Рвали, рвали вишеньки кожен поодинці, А нарвали вишеньок кожен по корзинці! Чисті-чисті вишеньки, наче їх помито. За червоні вишеньки уклонімось літу! Продовження роботи за підручником (С. 59-60) Учитель. Вам зустрічаються знайомі та незнайомі люди. Серед незнайомців можуть трапитися лихі. Розгляньте малюнок на с. 59. До якої він казки? Пригадайте казку «Вовк і семеро козенят». Укладіть речення. (Козенята залишились вдома одні. До них стукає вовк. Козеня- та злякалися.) Який наказ матусі порушили козенята? Висновок: Якщо дзвонять у двері, в жодному разі не відчиняйте двері не- знайомцям. Якщо дзвонять по телефону, не розмовляйте з незнайомцями по телефону — відразу кладіть слухавку. Запам'ятай! Нікому не віддавай ключі від квартири чи будинку без дозво- лу батьків. Розгляньте малюнки на с. 60. Укладіть речення. Орієнтовні відповіді Незнайома жінка дає дівчинці цукерку. Незнайомець заходить з дівчинкою у ліфт. Незнайомець пропонує хлопчику зайти до ліфта. Як поводитись у таких ситуаціях? Висновок: на всі пропозиції незнайомих людей відповідай тіль- ки: «Ні!» 1) Розгляньте малюнки на с. 36. Яка небезпека чатує на дітей у ліфті? Складіть речення. Орієнтовні відповіді Мала дитина повинна їздити у ліфті тільки з батьками. Хлопці бешкетують у ліфті. Він може обірватися. Під час пожежі користуватися ліфтом не можна. 2) Розгляньте малюнки на с. 37. Пройдіть лабіринтом і скажіть, яка небезпека чатує на кожного із зображених дітей. Як треба пово- дитися у цих ситуаціях? Дайте поради. Орієнтовні відповіді Не сідай до незнайомця у машину. Не розмовляй з незнайомими людьми. На всі пропозиції незнайомих людей відповідай тільки: Ні!» Найбільше щастя в житті — здоров'я. Поясніть, як ви розумієте зміст прислів'я. Яких правил ви дотримуєтесь під час користування ліфтом? Як треба діяти, якщо хтось дзвонить у двері? Як треба діяти, якщо хтось дзвонить по телефону? Як слід поводитися, якщо зустріли у під'їзді незнайомця? Як слід поводитися, якщо зустріли незнайомця на вулиці? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2868 | |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композиці... |
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми |
Урок малювання |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
Всього коментарів: 0 | |