Урок № 20 Тема: «Комбінована аплікація. Послідовність дій під час виготовлення комбінованої аплікації».Мета: ознайомити учнів із технологією виготовлення комбінованої аплікації, закріпити навички роботи з ножицями, клеєм, повторити навички і прийоми різання по криволінійному контуру; виховувати естетичний смак, відчуття прекрасного. Обладнання: кольоровий папір, картон, кольорові ілюстрації, клей ПВА, пензлики для клею, ножиці, серветки. Тип уроку: комбінований. Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності. – Сьогодні ми Казку сюди запросили, Щоб бачити Казку і слухать гуртом, А Казка в дорозі десь там загубилась — Давайте її пошукаєм разом. Разом: Каз-ко! Каз-ко! (Входить хлопець з торбинкою). – Хто ти такий? Тебе ніхто не кликав! – Я посланець від Казки. Вона просила передати вам ось цю торбинку. В ній є різні загублені речі від казок. Якщо ви відгадаєте, з яких вони казок, то тоді прийде пані Казка. (Ключик, яйце, рукавичка, люстерко, ...). (Діти відгадують всі казки і з'являється Казка.) – Здрастуйте, діти. Впевнена в тому, що ви всі давно знайомі зі мною. Я приходжу до вас перед сном, щоб ви спали спокійно, щоб у сні на вашому обличчі не зникала посмішка, щоб сон ваш був чарівним. Я — українська народна Казка. А чи знаєте ви українські казки? Які? (Діти називають.) – А чи знаєте ви цю народну казку? (Читає уривок з казки "Колосок "). "Замісив він тісто, нарубав дров, розпалив у печі. А коли піч нагрілася, посадив у неї пироги. – Зараз ви спробуєте виготовити комбіновану аплікацію, яка і буде ілюстрацією до української народної казки "Колосок". ІІІ. Засвоєння нових знань: 1. Демонстрація і аналіз зразка виробу. 2. Технологія виготовлення виробу. Розгляд і аналіз технологічної картки: – Для основи композиції можна використати аркуш альбомного паперу, перегнувши його так, щоб отримати квадрат. На квадраті вимірюють знизу 7 см і відмічають лінію згину (а). Перегинають по лінії папір під прямим кутом (б). На вертикальній площині основи виконують аплікацію. Стилізовано зображують хатинку з тином, вітрячок, сонечко, хмаринку (б). З цупкого паперу вирізують фігури мишенят і півника (в, г), користуючись для розмічання шаблоном. Фігурки також прикрашають аплікаційно. 3. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструментів. 4. Повторення правил техніки безпеки. (Розкаже інженер з техніки безпеки). 5. Фізкультхвилинка. ІV. Практична робота 1. Поточний інструктаж. Бажано виріб виготовляти попарно: один учень виконує аплікацію, а другий — вирізує фігурки мишенят і півника та прикрашає аплікаційно. Вчитель наголошує, що площина паперу повинна бути гармонійно заповнена аплікацією. 2. Аналіз типових помилок. 3. Відбір кращих аплікацій на виставку. V. Підсумок уроку. – Чому ви навчилися на уроці? – Що цікавого ви для себе побачили? Кому б ви розповіли казку за цією аплікацією? | |
| |
Переглядів: 3937 | |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
Підсумковий урок за рік. Як ми навчилися берегти своє здоров'я (тестуванн... |
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця |
Створення пейзажу. Послідовність дій під час створення пейзажу. Ескіз виробу.... |
Фантастичні образи |
Всього коментарів: 0 | |