УРОК 16 Тема: Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитиниМета: з'ясувати, в які ігри і якими іграшками полюбляють гратися діти. Познайомити учнів з деякими старовинними іграми. Розвивати бажання і уміння гратися, узгоджувати дії з іншими учасниками гри, дотримуватися правил гри. Розвивати логічне мислення, уважність. Вчити дітей доводити розпочату гру до кінця. Виховувати почуття взаємодопомоги, вміння перемагати і програвати. Обладнання: малюнки, де зображені зимові свята: Новий рік, Різдво, Святий Миколай. Ілюстрації до народних ігор, виставка улюблених іграшок дітей. Хід уроку І. Актуалізація опорних знань учнів 1. Сіроокі дівчатка, Ясноокі хлоп'ятка, Заспокойтеся, сідайте, Час вже працювати. 2. Проблемний вступ до уроку. Зверніть увагу на малюнки, які свята зображені на малюнках? — Яке свято вам подобається найбільше? Чому? — Скажіть, хто з вас любить гратися із друзями? — В які ігри ми гралися з вами? — Яку нову гру ми вивчили нещодавно? — Яка ваша улюблена гра? — Як ви гадаєте, чи потрібно дітям гратися у різноманітні ігри? Чому? II. Формування нових знань, прийомів і засобів діяльності 1. Повідомлення теми і завдань уроку. Сьогодні на уроці ми поговоримо з вами про різноманітні ігри, іграшки, з'ясуємо, в які ігри ви любите гратися, чи допомагають вам ігри у навчанні. Грайтесь, дітки, забавляйтесь Та розуму научайтесь, Бо давно люди говорять, Що, хто розуму не має, Того щастя обминає. (Олена Пчілка ) 2. Розповідь вчителя. Кожна людина в своєму житті вчиться, набуті знання завжди потрібні їй. Кожна людина була маленькою, її серйозне життя починається з гри. У ході гри людина набуває знання. Наш земляк І. Ю. Рєпін почав у 3 роки вирізати різні фігурки тварин з паперу, гратися ними, а в 6 років добре малював аквареллю. Композитор В. Моцарт почав у 3 роки гратися з клавесином, пізніше почав грати, а в 12 років написав свою першу оперу. Учений-фізик І. Ньютон любив конструювати і серйозно зайнявся конструюванням уже в 7 років. Хто любить гратися, той любить навчатися, ніколи не проводить час у безділлі. Щоб краще навчатись, треба розвивати увагу, бо вона — двері до знань. Ніколи не можна обминати труднощів, того, чого ви боїтеся, бо страх робить людину боягузом. У всьому звичайному і навіть звичних іграх знаходити щось нове. Необхідно розвивати пам'ять, вранці особливо, повторити вивчений вірш чи лічилку з гри. 3. Робота за підручником, с. 50, 51. Ігри. «Знайди зайве» «Що на що схоже» (тренінг на пам'ять, увагу, спостережливість ). 4. Інтелектуальні ігри. У ч е н ь 1 Ми прийшли сюди сьогодні, Щоб вести запеклий бій. Тільки ні — не кулаками, А у веселій, дружній грі. У ч е н ь 2 Вже готові ми змагатись, Жоден не посміє здатись. А якщо програти доведеться, Ніс не вішать — все минеться. «Розминка». (Учням пропонується закінчити початі скоромовки.) 1) Бабин біб розцвів у... (дощ), Буде бабі біб у... (борщ). 2) Хитру сороку спіймати... (морока), А на сорок... (сорок) сорок... (морок). 3) Босий хлопець (сіно косить), Роса росить (ноги босі). — Які ігри, пов'язані з м'ячем, ви знаєте? III. Формування вмінь та навичок 1) Бесіда. — Чим збагачується дитина, граючись в різноманітні ігри? — Коли дитина або команда програє у грі, як треба себе поводити? 2) Гра «Я знаю твоє загадане число». Дитина загадує число в межах 10. До загаданого числа додає 3. Викликана дитина говорить це число, а вчитель правильно відповідає, яке число загадав учень. — Хто здогадався, чому я називала правильно загадані вами числа? 3) Робота у зошиті з друкованою основою, с. 16. — Зафарбуйте той малюнок, де зображено ваше улюблене заняття. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1503 | |
Дещо з історії |
Як тварини готуються до зими |
Об’ємні вироби з паперу. Виготовлення ялинкових прикрас. Новорічна гірлянда |
Робота з папером. Іграшки зі смужок. Котик |
Елементарна будова тварин і птахів. Практична робота «Силуети тварин і птахів... |
Всього коментарів: 0 | |