💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу
Урок № 3

Тема: «Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу».

Мета: навчати учнів з'єднувати відірвані частини паперу за допомогою, склеювання; вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, до праці.

зроблених з паперу

Обладнання: предметні малюнки,технологічні картки, зразок виконаної роботи.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, робота з підручником, практична робота, інструктаж.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Привітання:

       Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочих місць.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності:

       Сьогодні на уроці ми ознайомимося з технікою виготовлення аплікації з рваних частин-паперу.

       Осінь — чудова пора. Листя золоте, червоне, зелене, жовтогаряче. Сьогодні ми спробуємо відтворити цю красу на картоні — зробимо аплікацію з рваних частин паперу.

 На дошці — ілюстрації із зображенням осінньої природи.

       Ми сьогодні вирушимо на екскурсію до лісу. Пропоную до неї підготуватися.

ІІІ. Засвоєння нових знань:

1.    Вступна бесіда:

       Поміркуйте, що оточує нас за містом. (Природа) Це трава, квіти, дерева, озеро, річка і багато іншого. Людина і природа – єдине ціле. Умовно природу можна розділити на земний, водний і повітряний простір.

       Природа багата і різноманітна. Вона щедро ділиться з людиною своїми дарами. Людина отримує від природи різні рослини, рибу, птахів, звірів, сировину для виготовлення матеріалів, з яких вона виготовляє різні предмети.

2.    Демонстрація зразка.

3.    Вступний інструктаж :

       Такі аплікації виходять, якщо папір не різати, а обривати. У цьому випадку краї виходять більш «живими», ворсистими.

       Під час обривання за заздалегідь намальованим контуром пальці рук повинні розташовуватися впритул до контуру з двох боків.

       Обривання робиться невеликими відрізками. Якщо рвати папір по волокну, край буде більш гладкий, якщо впоперек — більш «стихійний», з білим ореолом, що непогано, якщо ви робите море — на хвилі відразу виходить піна.

       Спочатку поміркуйте, що ви хочете показати на своїй аплікації: дерева в лісі, як відлітають птахи у вирій або, як готуються звірі до зими (білочка та їжачок).

       Потім доберіть кольоровий папір, нарвіть маленькі шматочки паперу, розташуйте аплікацію за вашим задумом на картоні.

       А потім охайно склеюйте рвані частини паперу.

       Наприклад, для берізок переведіть на білий папір малюнок стовбурів беріз та обірвіть за контуром.

       Обірвіть трикутнички та приклейте їх до стовбура беріз знизу.

       З чорного паперу обірвіть короткі смужки і приклейте їх вроз¬дріб по стовбуру. Приклейте стовбури па картон.

       3 чорного паперу обірвіть смужки-гілочки і приклейте до стовбурів на картон.

       Із зеленого (жовтого, помаранчевого, червоного) паперу виріжте або відірвіть від нього смужку й обірвіть її на квадратики- листочки. Приклейте їх.

4.    Фізкультхвилинка.

ІV. Практична робота учнів.

      Які правила необхідно повторити перед початком роботи?

        Не заважати сусіду працювати;

        стежити, щоб не розлити клей;

        роботу викопувати охайно;

        не забувати користуватися серветкою для рук.

Учні розпочинають роботу. Учитель допомагає дітям порадами.

V. Підсумок уроку.

1. Виставка, аналіз та вербальне оцінювання робіт.

       Яка робота сподобалася найбільше? Чому?

       Яка робота найохайніша?

       Хто не встиг зробити аплікацію? Чому?

2. Підсумок уроку.

       Що нового ви дізналися на цьому уроці?

       Що навчилися робити?

       Я дякую вам за старанність на уроці?

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (03.08.2013)
Переглядів: 7437 | Рейтинг: 0.0/0
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться»
Чим ми бачимо
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл...
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль...
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В....
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]