Урок № 3
Тема: «Властивості паперу. Способи рвання паперу. Послідовність дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу».Мета: навчати учнів з'єднувати відірвані частини паперу за допомогою, склеювання; вчити дотримуватися послідовності дій під час виготовлення аплікації з рваних частин паперу; розвивати дрібну моторику рук, охайність, самостійність; виховувати любов до природи, до праці. зроблених з паперуОбладнання: предметні малюнки,технологічні картки, зразок виконаної роботи. Тип уроку: комбінований. Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, робота з підручником, практична робота, інструктаж. Хід уроку І. Організаційний момент. 1. Привітання: – Нумо, діти, підведіться! Всі приємно посміхніться. Продзвенів уже дзвінок, Починаємо урок! 2. Перевірка готовності до уроку. 3. Упорядкування робочих місць. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності: – Сьогодні на уроці ми ознайомимося з технікою виготовлення аплікації з рваних частин-паперу. – Осінь — чудова пора. Листя золоте, червоне, зелене, жовтогаряче. Сьогодні ми спробуємо відтворити цю красу на картоні — зробимо аплікацію з рваних частин паперу. На дошці — ілюстрації із зображенням осінньої природи. – Ми сьогодні вирушимо на екскурсію до лісу. Пропоную до неї підготуватися. ІІІ. Засвоєння нових знань: 1. Вступна бесіда: – Поміркуйте, що оточує нас за містом. (Природа) Це трава, квіти, дерева, озеро, річка і багато іншого. Людина і природа – єдине ціле. Умовно природу можна розділити на земний, водний і повітряний простір. – Природа багата і різноманітна. Вона щедро ділиться з людиною своїми дарами. Людина отримує від природи різні рослини, рибу, птахів, звірів, сировину для виготовлення матеріалів, з яких вона виготовляє різні предмети. 2. Демонстрація зразка. 3. Вступний інструктаж : – Такі аплікації виходять, якщо папір не різати, а обривати. У цьому випадку краї виходять більш «живими», ворсистими. – Під час обривання за заздалегідь намальованим контуром пальці рук повинні розташовуватися впритул до контуру з двох боків. – Обривання робиться невеликими відрізками. Якщо рвати папір по волокну, край буде більш гладкий, якщо впоперек — більш «стихійний», з білим ореолом, що непогано, якщо ви робите море — на хвилі відразу виходить піна. – Спочатку поміркуйте, що ви хочете показати на своїй аплікації: дерева в лісі, як відлітають птахи у вирій або, як готуються звірі до зими (білочка та їжачок). – Потім доберіть кольоровий папір, нарвіть маленькі шматочки паперу, розташуйте аплікацію за вашим задумом на картоні. – А потім охайно склеюйте рвані частини паперу. – Наприклад, для берізок переведіть на білий папір малюнок стовбурів беріз та обірвіть за контуром. – Обірвіть трикутнички та приклейте їх до стовбура беріз знизу. – З чорного паперу обірвіть короткі смужки і приклейте їх вроз¬дріб по стовбуру. Приклейте стовбури па картон. – 3 чорного паперу обірвіть смужки-гілочки і приклейте до стовбурів на картон. – Із зеленого (жовтого, помаранчевого, червоного) паперу виріжте або відірвіть від нього смужку й обірвіть її на квадратики- листочки. Приклейте їх. 4. Фізкультхвилинка. ІV. Практична робота учнів. — Які правила необхідно повторити перед початком роботи? • Не заважати сусіду працювати; • стежити, щоб не розлити клей; • роботу викопувати охайно; • не забувати користуватися серветкою для рук. Учні розпочинають роботу. Учитель допомагає дітям порадами. V. Підсумок уроку. 1. Виставка, аналіз та вербальне оцінювання робіт. – Яка робота сподобалася найбільше? Чому? – Яка робота найохайніша? – Хто не встиг зробити аплікацію? Чому? 2. Підсумок уроку. – Що нового ви дізналися на цьому уроці? – Що навчилися робити? – Я дякую вам за старанність на уроці? | |
| |
Переглядів: 7437 | |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Чим ми бачимо |
Піклування про здоров'я в сім'ї. Доброзичливі й добрі стосунки між чл... |
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль... |
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В.... |
Всього коментарів: 0 | |