УРОК 10 Тема. Рух і здоров’я. Мотивування дітей до систематичного заняття фізичними вправами. Рухливі ігри для цілеспрямованого тренування певних груп м’язівМета: пояснити учням значення руху для здоров’я; мотивувати дітей до систематичного заняття фізичними вправами; виховувати прагнення проводити своє життя у русі, працювати, займатися спортом, танцями, щоденно виконувати комплекс вправ ранкової зарядки, виробляти гарну поставу. ХІД УРОКУ 1. Проблемне запитання В ч и т е л ь. Щоб розвиватися, бути здоровим і дужим, потрібно багато рухатися. Як ви вважаєте чому? Доведіть. (Рух — це природна потреба людини. Діти, що мало рухаються, ростуть кволими, погано вчаться, невпевнені у собі, хворобливі.) 2. Робота за підручником (С. 31-32) — Розгляньте малюнок. Що роблять діти? Дайте їм імена. Складіть речення. Орієнтовні відповіді • Дмитрик і Тарасик змагаються з бігу. • Павлик стрибає у довжину. • Наталка і Галинка грають у м’яча. • Даринка і Василько прогулюються із собаками. Висновок: ваш режим дня має передбачати і фізичні вправи, і прогулянки, і посильну працю. Треба ходити, бігати, стрибати, танцювати. Основний вид руху — ходьба. Навчайтеся ходити правильно і красиво. Гарна постава — це ваше гарне здоров’я. Правило 1. Більше рухайся! Правило 2. Ходи рівно, дихай вільно. Учитель. Гра входить у ваше життя з раннього віку. Рухливі ігри і забави розвивають у дітей сміливість, волю, кмітливість. Малюки стають сильнішими й розумнішими. Розгляньте малюнки на с. 32. В які ігри грають діти? Складіть речення. Орієнтовні відповіді • Діти грають у Панаса. • Діти грають у волейбол. • Діти стрибають на скакалці. • Діти грають у квача. Висновок: корисно навчитися грати в рухливі ігри. — А з яким предметом полюбляють грати і діти й дорослі? Загадка Круглий гарний і легенький, високо літає. Йому діти дуже раді, бо ним кожен грає. (М’яч) Учитель. Волейбол, баскетбол, футбол — це рухливі ігри і водночас різноманітні види спорту. Ними займаються і дорослі, й діти. Розгляньте малюнки на с. 33. Назвіть спортивні ігри. (Футбол, водне поло, хокей) — Які народні ігри вам відомі? — У які народні ігри ви граєте у дворі? — Які народні ігри зображені на малюнках на с. 32? — Які спортивні ігри є улюбленими у ваших родинах? Висновок: рух — це здоров’я. Щодня робіть ранкову зарядку. 3. Фізкультхвилинка ЗАЙЧЕНЯТА Забавлялись зайченята,(Встати, підняти руки вгору, потягнутися.) Виглядаючи маму і тата. (Руки на пояс, повторити вліво-вправо з присіданням.) Ось так — лапку до лапки.(Поплескати в долоні.) Ось так — шапку до шапки.(Руки до голови — вгору.) Ось так — вусом потрусим.(Похитати головою.) Так, так, так! (Пострибати.) 4. Продовження роботи за підручником Учитель. На уроках фізкультури ви покращуєте своє здоров’я, бо займаєтесь фізичними вправами. Розгляньте верхні малюнки на с. 34. Що роблять діти? Складіть речення. Орієнтовні відповіді • Діти виконують вправи на гімнастичній лаві. • Діти виконують вправи на колоді. — Яка користь від таких вправ? Висновок: розвивайте рівновагу рухів. — Розгляньте нижні малюнки. Назвіть зображені предмети. — В яких іграх можна використати ці предмети? — Якими з цих предметів ви вмієте користуватися? Висновок: на вас чекають спортивні майданчики, тенісні корти, катки, басейни, стадіони. Обирайте, що вам до вподоби, і не гайте часу. 5.Робота в зошиті (С. 20-21) — Розгляньте малюнки. Складіть речення про те, хто що робить. Орієнтовні відповіді • Зайченя катається на скейті. • Ведмедик грає у футбол. • Мурашка катається на лижах. • Бурундучки грають у настільний теніс. • Мишеня катається на велосипеді. • Бурундучки стрибають у висоту. • Зайченя та їжачок стрибають у мішках. — Розфарбуйте малюнки, на яких зображено спортивні ігри. — Розгляньте види естафет під час спортивних змагань (с. 21). Які з них безпечні? Естафета «Парний біг» Естафета «Біг зі свічкою, що горить» Естафета «Біг спинами одне до одного» Естафета «Біг "возиком" Естафета «Біг з ложкою у роті» Естафета «Біг у мішку» Естафета «Біг у паперовому капелюсі» ЕстафетаЕстафета «Біг у стрибках через «Біг зі зв’язаними спину напарника» ногами» 6. Розучування вправ для фізичного розвитку за підручником (С. 90-91) 7. Робота з прислів’ям — Прочитайте прислів’я. Поміркуйте над його змістом. Наведіть власні приклади, які свідчать про правильність цього твердження. Як про здоров’я дбаєш, так і маєш. 8. Підсумок уроку — Для чого людині потрібно рухатися? — Які справи допомагають вам бути у русі? — Чи любите ви спорт? — Які види спорту полюбляєте? — Чи робите ви щодня ранкову зарядку? — Які ваші улюблені рухливі ігри? — Чим вам подобаються уроки фізкультури? — Чому фізичні вправи приносять користь людині? — Чому посильна фізична праця приносить користь? — Як ви допомагаєте вдома батькам? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1969 | |
Розмітка за зразком, клітинками та лінійкою |
Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст м... |
Ми — українці |
Бережливе ставлення до природи |
Родина, рідня, рід. Сімейний календар |
Всього коментарів: 0 | |