💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Цінність життя і здоров’я людини. Повага до себе та інших людей. Особливості поведінки хлопчика і дівчинки

УРОК 12

Тема. Цінність життя і здоров’я людини. Повага до себе та інших людей. Особливості поведінки хлопчика і дівчинки

Мета: сформувати в учнів уявлення про цінність життя і здоров’я; вчити дітей наводити приклади проявів поваги до інших, обґрунтовувати значення бережливого ставлення до себе і до інших; виховувати поважне ставлення до людей.

На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Про дівчаток та хлопчиків».

ХІД УРОКУ

1. Вступне слово вчителя

Учитель. Кожен з нас живе у місті чи селі. Нас оточують предмети, будинки, машини, рослини, тварини... Це — наше довкілля. Як ви гадаєте, як слід ставитися до довкілля? Чому?

— Відгадайте загадку.

Влітку в шубі, а взимку голе. (Дерево)

2. Робота за підручником (С. 38-39)

— Розгляньте верхній малюнок.

— Де гуляють діти?

— Що вони роблять у лісі? Дайте дітям імена. Складіть речення за змістом малюнків.

 Орієнтовні відповіді

 • Світланка годує білочку.

 • Іринка поливає квіти.

 • Сашко з Миколкою розпалюють багаття.

 • Івасик залазив на дерево і зламав гілку.

 — Розгляньте нижній малюнок. Бачите, діти пішли у похід. Що вони робили на галявині?

 — Куди викидає сміття хлопчик?

 — Що робить другий хлопчик?

 — Чому хвилюється пташка?

 — Хто з дітей чинить добре, а хто — ні?

 Висновок: здоров’ю сприяє чисте довкілля.

 Учитель. Подивіться одне на одного. Чим ви подібні, а чим відрізняєтесь? (Подібні за віком, зростом, маємо однакові частини тіла, навчаємось в одному класі, розмовляємо однією мовою; по-різному вдягнені, різні за статтю, маємо різні захоплення, різні характери тощо.)

 Вправа «Мікрофон»

 — Чітко назвіть своє прізвище та ім’я, свою адресу.

Гра «Хвости»

Продовжте речення.

Я — дівчинка.

Мене звуть...

Я живу...

 Вчусь у школі... у... класі

 — Розгляньте малюнок на с. 39.

 — Що тримає в руках дівчинка?

 — Що тримає в руках хлопчик?

 — Які іграшки намальовані?

 — Які із них, на вашу думку, вибере хлопчик, а які — дівчинка? Вправа «Мікрофон»

 — Розкажіть про свої улюблені іграшки.

 Висновок: ти живеш серед людей. Ти — дівчинка чи хлопчик. Усі ви маєте особливості, в тому числі й у поведінці.

 3.Фізкультхвилинка

Руки в боки, руки так (в сторони),

Руки вгору, як вітряк.

Сіли-встали, сіли-встали І за парти посідали.

 Я — хлопчик.

 Мене звуть...

 Я живу...

 Вчусь у школі ... у. класі

 4. Продовження роботи за підручником

 — Розгляньте малюнки на с. 40.

 — Що роблять діти на кожному малюнку? Дайте дітям імена. Складіть речення.

 Орієнтовні відповіді

 • Тарасик та Івасик розчищають доріжку від снігу біля під’їзду.

 • Даринка допомагає мамі прикрашати торт.

 • Миколка та Андрійко ображають Світланку, смикають її за косички.

 • Розлючена Наталка б’є Артемка по голові підручником.

 — Поясніть, хто з дітей чинить добре, а хто — погано.

 — Послухайте вірш Т. Лисенко «Жахливі слова» (С. 41).

 — Якою була дівчинка на вигляд?

 — Яким був хлопчик?

 — Чому вони посварилися?

 — Чому здійнявся вітер, заховалося сонечко і пожовкла вся трава?

 — Які бувають слова?

 — Чи можна говорити такі слова? Чому?

 Висновок: дівчатка і хлопчики мають жити дружно, поважати одне одного, шанувати дорослих.

 5. Робота в зошиті (С. 24)

 № 2. Розгляньте малюнки. Що роблять мишенята на кожному малюнку? Складіть речення.

 Орієнтовні відповіді

 • Дівчинка несе важкі сумки, це побачив хлопчик.

 • Дівчинка і хлопчик стоять біля дверей класу.

 • Дівчинка впала на ковзанці, це побачив хлопчик.

 — Як правильно вдіяти героєві мультфільму? Розфарбуйте малюнки із зображенням ситуацій, у які потрапляли ви.

№ 3. Тест «Так чи ні»

— Уважно слухаючи читання вчителя, оберіть правильну відповідь.

(33 Хлопчики й дівчатка можуть бути справжніми друзями.

(З Діти з фізичними вадами не потребують особливої уваги.

(33 Дівчатка можуть бути міцними, відважними, сміливими.

6. Робота з прислів’ям

Веселий сміх — це здоров’я.

— Чи це справді так? Давайте перевіримо. (Читання гуморесок.)

7. Підсумок уроку

— Чому життя і здоров’я — неоціненний скарб?

— Як довкілля сприяє здоров’ю?

— Як зберегти довкілля чистим?

— Які правила поведінки серед людей ви запам’ятали?

— Ти дівчинка чи хлопчик? Розкажи про себе.

— Які особливості поведінки притаманні дівчаткам і хлопчикам?

— Які правила спілкування дівчаток і хлопчиків ви запам’ятали?

— Які слова не можна вживати у мовленні?

— Наведіть приклади проявів поваги до інших людей.

— Чому потрібно бережливо ставитися до себе і до інших?



Джерело: noindex
Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (20.12.2013)
Переглядів: 1835 | Рейтинг: 0.0/0
Поняття про композицію як витвір мистецтва. Практична робота «Півник і курочк...
Дикі та свійські тварини
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут...
Інформація. Як людина сприймає інформацію
Безпека на відпочинку
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]