Урок 129 Тема. Контрольна робота № 9Мета: перевірити рівень сформованості обчислювальних навичок; навичок розв’язувати задачі; знання порядку виконання дій одного ступеня і різних ступенів; уміння порівнювати іменовані числа. Хід уроку Математичний диктант. • Сума чисел 34 і 18; • різницю чисел 67 і 45 збільшити на 8; • від числа 56 відняти суму чисел 13 і 12; • добуток чисел 2 і 6 поділити на 3; • частку чисел 45 і 5 збільшити на 20. Варіант 1 1. Обчислити. 48 – 29 + 16 31 + 17 – 24 85 – 22 – 33 70 – 6 – 34 25 : 5 + 7 35 : 5 – 7 21 : 3 + 45 (17 + 28) : 5 17 + 5 – (13 – 8) 20 – (15 – 7) – 3 36 : 4 : 3 40 – 20 : 5 2. Розв’язати задачу. У першому поїзді 36 вагонів, у другому — в 4 рази менше, а в третьому — на 7 більше, ніж у другому. Скільки вагонів у третьому поїзді? 3. Порівняти. 45 см __ 3 дм 6 см 3 дм __ 3 см 4. Розв’язати письмово й зробити перевірку. 45 + 37 31 – 25 Варіант 2 1. Обчислити. 35 + 28 – 54 19 + 36 – 18 67 – 38 + 21 66 – 19 + 32 38 + 12 : 4 10 : 2 · 8 28 – 28 : 4 40 – 20 : 5 (50 – 12) + (43 – 3) (33 + 8) – (60 – 25) 6 : 2 · 3 (20 – 8) : 4 (20 – 8) : 4 2. Розв’язати задачу. Юннати виростили 12 білих кролів, а сірих — у 2 рази менше, чорних на 12 більше, ніж сірих. Скільки чорних кролів виростили юннати? 3. Порівняти. 25 см __ 3 дм 2 см 6 дм 8 см __ 8 дм 6 см 4. Розв’язати письмово й зробити перевірку. 49 + 24 51 – 37 | |
| |
Переглядів: 1404 | |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Практична робота: обговорення поведінки відомих літературних героїв (або геро... |
Т. Коломієць «Подарунок». В. Лучук «Кольорові пташки». В. Конопелець «Якого к... |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Це цікаво знати |
Всього коментарів: 0 | |