Урок 55
Тема. Тематичне ліплення за малюнком і власним задумом. Створення композиції за мотивами української народної казки «колобок»Мета: закріпити знання учнів про пластилін та його властивості; вчи-ти учнів створювати композиції за малюнком; розвивати естетичні смаки, мовлення учнів; стежити за правилами особистої гігієни під час роботи з пластиліном. Матеріали й інструменти: сюжетний малюнок, пластилін, підставки, інструменти для різання пластиліну, програвач. ХІД УРОКУ І. Організація класу і підготовка до уроку ІІ. Актуалізація знань Повторення матеріалу про пластилін та його властивості. ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку Учитель Відкладіть усі ви справи, Балачки, пусті забави, Зручно сядьте, ви, будь ласка, Бо прийшла у гості казка. Казок чимало є на світі, І веселих, і сумних. Хіба зможемо прожити ми без них? Казка стукає у двері, Привітаємо її, І, що б там не говорили, Ми пізнаємо її. — Сьогодні ми будемо працювати з пластиліном, створювати казкові сю-жети. Будьте уважні і відгадайте, герої якої казки прийдуть до нас на урок. А тепер гарненько, діти, Поміркуємо хвилину, Що ми будемо ліпити На уроці з пластиліну. Швидше той про це узнає, Хто кмітливий в кожній справі, Хто найпершим відгадає Мої загадки цікаві. Учитель загадує загадки про колобка, зайця, вовка, ведмедя, лисицю. Довгі вуха, куций хвіст, Невеличкий сам на зріст. Я веселий побігайчик І звусь я, діти,... (зайчик). Колобка я з’їла, До зайчика в хатку сіла, Вовкові сестричка, А зовуть мене... (лисичка). Хоч у нього шуба є, Та, як холод настає, Він не їсть тоді, не п’є І не ходить, не гуляє, А у лігво спать лягає. (Ведмідь) V. Слухання казки «колобок» на платівці Вибір учнями сюжету для роботи та елементів для створення компози-ції: дерева, квіти, пеньок, колобок, звірята. VI. Правила роботи з пластиліном Учитель Щоб зліпити з пластиліну Огірок або морквину, Треба ще поміркувати, Який колір добирати. На шматочки поділити, У руках його зігріти, Розім’яти, розкачати І ліпити розпочати. Діти вибирають пластилін за кольором. VII. Фізкультхвилинка Діти беруть у руки шматочки пластиліну і проказують: Пластилін я вибираю, Грію в пальчиках, стискаю,— У долоньках, у теплі Розм’якає пластилін. Зліплю глека, зліплю миску Для лелеки і для лиски. Дам сусідам цю посуду, І вони радіти будуть. VIII. Хвилинка уваги — Діти, чи уважно ви слухали віршика? Про героїв якої казки йдеться у ньому? («Лисиця і журавель») ІХ. Практична робота Роботу можна виконувати диференційовано: • самостійно; • в парах; • колективно. Х. Виставка робіт Інсценізація тих фрагментів, що зображено учнями в композиціях. Зустріч Колобка із: • зайчиком; • вовком; • ведмедем; • лисицею. ХІ. Підсумок уроку — Чи сподобалася вам зустріч із казкою? — Спробуйте вдома скласти казку «Колобок», змінивши її кінцівку на щасливу. | |
| |
Переглядів: 6688 | |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 20 |
Композиції за мотивами казок. Правила безпечного користування інструментами т... |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях. Правила ... |
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення іграшок із горіхів |
Всього коментарів: 0 | |