Урок 9–10
Тема. Сюжетні композиції з рослинних форм. створення колективних сюжетних композицій з природного матеріалуМета: продовжувати формувати інтерес до роботи з природними ма-теріалами; вчити учнів зберігати природні форми в ході виготовлення ви-робу; розвивати вміння підбирати матеріал відповідної форми і кольору для поєднання у виробі; виховувати художній смак та охайність у роботі з природним матеріалом. Обладнання: засушені листки різних форм, клей ПВА, пензлі, картон світлих тонів, зразки виробів. ХІД УРОКУ І. організація класу Учитель Золоті листочки в повітрі кружляють, Їм не хочеться на землю лягати... Діти в класі за парти сідають, Їм все треба і вміти, і знати. ІІ. Повідомлення теми і мети уроку III. Мотивація навчальної діяльності 1. Відгадування загадки. Довгі вуха, куций хвіст, Невеличкий сам на зріст. На городі побував, Там капусту куштував. Довгі лапи: скік та скік. Ми погнались, а він втік. (Зайчик) 2. Уявна подорож казкою «Колобок». • Кого першого у лісі зустрів Колобок? • А хто був другим? Третім? Четвертим? • Отже, у своїй майстерні «Природа і фантазія» ми будемо виготовляти казкового персонажа із казки «Колобок» — зайчика. 3. Хвилинка природознавства. • Діти, а що цікавого ви знаєте про цю лісову тварину — зайця? (Відповіді дітей.) • Які казки про зайчика вам відомі? • Як ви гадаєте, чи справедливим є вислів «втіка, немов заєць»? Чому? • Послухайте вірш В. Бутрім «Зайці». В полі, в лісі проживають, А хаток своїх не мають Довговухі стрибунці. Сірі й білі є зайці. Зимня шубка в них густіша, Навіть в сірого — світліша, Зовсім біла в біляка — Гарна, тепла і м’яка! Взимку від лисиць тікають, Їстоньки собі шукають: Обгризають верболіз, Кору кленів і беріз. IV. Планування наступних дій, відбір матеріалів та інструментів 1. Робота з підручником (С. 9). 2. Повторення правил роботи з ножицями. 3. Відбір листочків горобини різних форм і розмірів для силуета зайчика, для лап, хвостика, вух — короткі листочки видовженої форми. 4. Підбір гілочок туї для кущів (навколо фігури зайчика). V. Фізкультхвилинка Сірий зайчик сів і жде, Спритно вушками пряде. Зимно зайчику сидіти, Треба трошки пострибати. Скік-скок, скік-скок, скік-скок, Пострибавши — відпочити. VI. Практична діяльність учнів Виготовлення зайчика за технологічною карткою. VII. аналіз учнівських робіт VIII. Підсумок уроку • Чого навчалися на уроці? • Що розповідатимете про цей урок удома? IX. Прибирання робочого місця | |
| |
Переглядів: 2938 | |
Що вивчає курс «Основи здоров'я». Здоров'я та його ознаки. Практична ... |
Вода та її властивості. Демонстрація властивостей води (безбарвна, прозора, н... |
Робота з картоном. Настінні сувеніри |
Цікавий світ навколо тебе. Урок позакласного читання |
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми |
Всього коментарів: 0 | |