УРОК 133 Тема: Закріплення вивченого. Побудова квадрата на папері у клітинку. Знаходження периметра квадратаМета: повторити і закріпити вивчений матеріал; формувати вміння будувати прямий кут і квадрат на папері в клітинку, знаходити периметр квадрата; розвивати вміння порівнювати і розв'язувати геометричні задачі; виховувати самостійність. ХІД УРОКУ I. Організаційний момент Иумо, перевір, дружок. чи готовий ти почати УРОК? II. Повторення вивченого матеріалу 1 Усна лічба 1)Зберіть число 15. (Можна використовувати два, три і чотири числа.) 2) З’єднайте правильні відповіді. 45 - 5 69 62 + 7 40 96 - 9010 20 - 10 6 40 + 5 45 3) Порівняйте. Поставте знаки >, <, = . На скільки одне число більше іншого? 10 □ 80 54 □ 18 10□66100 □ 93 19 □ 20 90 □ 100 30□ 13 80 □ 70 4) Як називаються ці геометричні фігури? 7 2 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Знайдіть закономірність і вставте пропущені числа. 1) Візьміть аркуш паперу і перегніть його 2 рази, вийшла модель прямого кута. Розгорніть аркуш — можна побачити 4 прямих кута. 2) Самостійно побудуйте свій прямий кут у зошиті. (З коментуванням) 3) Знайдіть у буквах алфавіту ті, у яких є прямий кут. 4) Використовуючи предмети найближчого оточення, покажіть прямі кути. 5) Які точки потрібно з’єднати, щоб вийшов: • прямокутник; • квадрат? 6) Побудуйте квадрат зі стороною 4 см, знайдіть його периметр. 7) Скільки квадратів на малюнках? 4 Розв'язування прикладів Виконавши завдання, учні роблять висновок, як знайти від’ємник. 70 - □ = 50 17 - □ = 8 43 - □ = 13 5 Розв'язування задач Купили 17 аркушів паперу. 11 аркушів було білого паперу, а решта — кольорового. На скільки більше аркушів білого паперу, ніж кольорового. — Чи можна відповісти на питання задачі? — Що спочатку треба дізнатися? — Яку дію виконати? Яку дію треба виконати для відповіді на питання задачі? — Скласти задачу за короткою умовою. Було — ? Дали — 20 грн і 2 грн Стало— 25 грн Після детального аналізу задачі учні записують розв’язання складанням виразу. — Скільки грошей залишиться у Владика, якщо він купить 2 книжки по 10 грн? ● Фізкультхвилинка «Раз» — підняти руки вгору, «Два» — нагнутися додолу. Не згинайте, діти, ноги, Як торкаєтесь підлоги. «Три-чотири» — прямо стати, Будем знову починати. III. Самостійна робота 1 варіант 1. Задача. У потягу 36 вагонів: 10 купейних, інші — плацкартні. На скільки більше в потягу плацкартних вагонів, ніж купейних? 2. Розв’язати приклади. 37 - 17 63 - 42 44+20- 4 98- (60 + 20) 36 + 33 57 + 31 78 - 30- 8 52- 12 + 40 3. Накреслити квадрат із стороною 3 см. Обчислити периметр. 4. Вставити потрібні числа. 70 - □ = 50 16 - □ = 9 2 варіант 1.Задача. Бабуся спекла 39 пиріжків. З капустою було 12 пиріжків, а інші — з картоплею. На скільки менше пиріжків з капустою, ніж з картоплею спекла бабуся? 2. Розв’язати приклади. 54 - 30 86- 34 90- 70+60 13 - (46 - 40) 56 + 13 75- 32 37+ (2+ 30) 100 - (56 - 36) 3. Накреслити прямокутник, довжина якого 5 см, а ширина — 2 см. Обчислити периметр. 4. Вставити потрібні числа. 90 - □ = 40 14- □ = 6 IV. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що таке периметр многокутника? — Як можна знайти прямий кут? — Як знайти невідомий від’ємник? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1653 | |
Заготівля і зберігання природного матеріалу. |
Силуетно-площинне зображення дерев і птахів. Практична робота «Як живеться ва... |
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка» |
Згинання і складання паперу. Виготовлення іграшок із паперу. Жабка |
Це цікаво знати |
Всього коментарів: 0 | |