УРОК 17 Тема. Твоя квартира. Будь обережнимМета: з'ясувати призначення кожної кімнати у квартирі (власному будинку) і важливості дотримання порядку в них; з'ясувати сутність поняття акуратний; виховувати навички особистої гігієни, працьовитості; сприяти засвоєнню правил поводження з електропобутовими приладами, водопроводом, газовою плиткою. Обладнання: ілюстрації: електроприлади, газова плитка, водопровід і т. д.; грамзапис «Рушники». Хід уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань Перевірка домашнього завдання — Сьогодні працює комісія в складі двох членів — учнів-відмінників (вони сидять окремо), моїх помічників. Вони будуть оцінювати домашні завдання. Індивідуальні завдання мають два учні (картки). Завдання № 1 1) За що ти відповідаєш перед сім'єю? 2) Коли родина живе щасливо? 3) Що означає вислів вдома і стіни гріють? Завдання № 2 1) Що значить жити по совісті? 2) Чому в народі кажуть хліб — батько, вода — мати? Всі готують (2 хв.) відповіді на питання: 1. Яке улюблене свято у вашій сім'ї? 2. Як ви його відзначаєте? Звучить пісня у виконанні М. Свидюка «Рушники». III. Сприйняття й усвідомлення нового матеріалу 1. Слово вчителя. — Уявіть свою квартиру: скільки і які в ній кімнати. Для чого вони призначені? Яку функцію виконують? Які предмети в них є? Яка з них затишніша, а в якій ви любите найчастіше бувати? Чому? В кожній кімнаті затишно, бо акуратно розставлені всі предметні; чисто, немає нічого зайвого. А якби було навпаки? 2. Завдання «Будь обережним». (Учні роздивляються малюнки і пояснюють.) Отже, ці прилади (ілюстрації на дошці) полегшують..., а недбале поводження з ними загрожує.... І тому існують правила поводження з цими приладами. 3. Робота в групах. Група вибирає ту картку, з якою буде працювати малюнки: пилосос, утюг, телевізор, газова плитка, водопровід. На кожному малюнку записані питаннязавдання: 1. Як людина використовує? 2. Правила користування. Експертом в цьому завданні виступає тато одного з учнів, електротехнік, він прекрасно знає правила поводження не тільки з електроприладами, а й з іншою технікою. IV. Узагальнення та закріплення знань 1. Продовжте речення: 1) У квартирі все є для того, щоб було... (зручно і затишно). 2) Квартиру треба тримати в ... (чистоті). 3) Кожна річ повинна мати... (своє місце). 4) Акуратний учень — це той, який все робить... (охайно), у нього всі речі... (чисті). 5) Перед тим як лягти спати, треба... (прибрати всі речі на місце, почистити зуби, провітрити кімнату). 6) Зробив діло —... (гуляй сміло). 7) Одне зараз краще... (трьох потім). 8) Праця чоловіка годує, а лінь... (марнує). 2. Гра «Так» чи «Ні». 1) Працьовита людина — це та, що долає труднощі, виробляє в собі наполегливість, майстерність, спритність. 2) Лінивий завжди все встигає. 3) Вогонь — це гарна цікава іграшка. 4) Можна залишати пилосос ввімкненим на ніч. 5) Не залишай ввімкненим утюг. 6) Можеш вмикати телевізор мокрими руками. 7) Холодильник треба періодично вимикати, щоб помити, провітрити. V. Домашнє завдання Підготуватись до прибирання в класній кімнаті. | |
| |
Переглядів: 1437 | |
Лічба в межах 20. Таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Поня... |
Робочий стіл. Піктограми |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Охорона тварин. Турбота людей про тварин |
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини» |
Всього коментарів: 0 | |