Урок 1 Тема. Лічба в межах 20. Таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Поняття вартість монет. Задачі на знаходження суми та остачі й зменшення числа на кілька одиницьМета: Ознайомити учнів з підручником математики для 2 класу; повторити лічбу в межах 20, таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10; вдосконалювати вміння складати й розв’язувати задачі за малюнками та числовими даними; розвивати логічне мислення, пам’ять. Обладнання: Гматеріал, предметні малюнки, таблиці додавання і віднімання чисел 2 і 3. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Вступне слово вчителя — Розгляньте уважно обкладинку підручника. — Хто намальований? — Які числа написані на обкладинці? — Як ви вважаєте, до скількох будемо рахувати в 2 класі? 2. Знайомство з умовними позначками — Відкрийте підручник на с. 2. — Яким умовним знаком позначається границя матеріалу уроку? — Що означає ось такий знак ? — Яким знаком позначається вправа з логічним навантаженням? — А колові приклади? II. О голошення теми та мети уроку. Повторення нумерації в межах 20 та випадків додавання та віднімання, пов’язаних з нумерацією 1. Гра «Клубочок» Дитина називає приклад на додавання чи віднімання чисел 2 і 3. Вказує прізвище того, хто буде рахувати. Вказаний учень рахує, називає відповідь і свій приклад. Передає іншому. 2. Робота з підручником 1) Діти виконують завдання № 1. (Рахують зелені та червоні перчини.) — Скільки зелених? (10) — Скільки червоних? (10) — Скільки десятків у числі 10? — Скільки усього перчин? — Скільки це десятків? 2) З кожного рядочка один учень розповідає за бажанням таблиці додавання та віднімання чисел 2 і 3. Визначаються переможці — ті, хто не припустився жодної помилки. 3. Веселі задачі • У садок до годівниці Прилетіли три синиці, Потім — ще три птиці. Скільки птиць на годівниці? • На лужку серед лози Заховались дві кози, А отут стоять ще дві У густій рясній траві. Підрахуємо гуртом, Скільки всіх тих кіз разом? 4. Виконання завдання № 4 Діти розглядають монети та називають вартість кожної. — Як можна набрати 15 копійок? — Як можна набрати 13 копійок? — Скільки усього копійок? — На скільки 10 більше за 2? — На скільки 2 менше ніж 5? 5. Фізкультхвилинка 1–2 — встали дерева; 3–4 — вийшли звірі; 5–6 — пада лист; 9–10 — це сунички Підняли угору личка. 6. Робота з геометричним матеріалом. Розвиток пам’яті та уваги — Які перед вами геометричні фігури? — Скільки трикутників? — На скільки менше прямокутників, ніж трикутників? Діти заплющують очі. Учитель тим часом змінює порядок розташування фігур. — Що змінилось? (Можна змінити порядок розташування декілька разів.) III. Р озвиток математичних умінь 1. Каліграфічна хвилинка Діти прописують рядочки цифр 2 і 3. 2. — Уважно подивіться на цифри, написані на дошці. Розташуйте їх у порядку збільшення та запишіть у зошит. 3 8 1 0 7 5 4 3. Перевірка роботи 4. Робота над задачами № 3 (1, 2) Учні розглядають малюнки. Складають задачі. Учитель допомагає дітям. Розв’язання задач усно. 5. Робота з прикладами «Виправ помилку» — До нас завітав їжачок. Він теж почав навчатися у школі, тільки в лісовій. Він розв’язав приклади, але не впевнений, правильно чи ні. Допоможемо йому? Діти записують приклади у зошитах, обчислюють та виправляють помилки. 6. Перевірка роботи — Ви молодці! Діти, їжачок вам дуже вдячний. IV. Підсумок уроку — Про що йшла мова на уроці? — Що більше за все сподобалося? | |
| |
Переглядів: 4977 | |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 9 |
Елементарне поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Практична... |
В. Чухліб «Повінь». Прислів'я. |
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д... |
Всього коментарів: 0 | |