Лічба в межах 20. Таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Поняття вартість монет

Урок 1

Тема. Лічба в межах 20. Таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Поняття вартість монет. Задачі на знаходження суми та остачі й зменшення числа на кілька одиниць

Мета: Ознайомити учнів з підручником математики для 2 класу; повторити лічбу в межах 20, таблиці додавання й віднімання чисел 2 і 3 в межах 10; вдосконалювати вміння складати й розв’язувати задачі за малюнками та числовими даними; розвивати логічне мислення, пам’ять.

Обладнання: Гматеріал, предметні малюнки, таблиці додавання і віднімання чисел 2 і 3.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Вступне слово вчителя

— Розгляньте уважно обкладинку підручника.

— Хто намальований?

— Які числа написані на обкладинці?

— Як ви вважаєте, до скількох будемо рахувати в 2 класі?

2. Знайомство з умовними позначками

— Відкрийте підручник на с. 2.

— Яким умовним знаком позначається границя матеріалу уроку?

— Що означає ось такий знак ?

— Яким знаком позначається вправа з логічним навантаженням?

— А колові приклади?

II. О голошення теми та мети уроку. Повторення нумерації в межах 20 та випадків додавання та віднімання, пов’язаних з нумерацією

1. Гра «Клубочок»

Дитина називає приклад на додавання чи віднімання чисел 2 і 3. Вказує прізвище того, хто буде рахувати. Вказаний учень рахує, називає відповідь і свій приклад. Передає іншому.

2. Робота з підручником

1) Діти виконують завдання № 1. (Рахують зелені та червоні перчини.)

— Скільки зелених? (10)

— Скільки червоних? (10)

— Скільки десятків у числі 10?

— Скільки усього перчин?

— Скільки це десятків?

2) З кожного рядочка один учень розповідає за бажанням таблиці додавання та віднімання чисел 2 і 3. Визначаються переможці — ті, хто не припустився жодної помилки.

3. Веселі задачі

• У садок до годівниці

Прилетіли три синиці,

Потім — ще три птиці.

Скільки птиць на годівниці?

• На лужку серед лози

Заховались дві кози,

А отут стоять ще дві

У густій рясній траві.

Підрахуємо гуртом,

Скільки всіх тих кіз разом?

4. Виконання завдання № 4

Діти розглядають монети та називають вартість кожної.

— Як можна набрати 15 копійок?

— Як можна набрати 13 копійок?

— Скільки усього копійок?

— На скільки 10 більше за 2?

— На скільки 2 менше ніж 5?

5. Фізкультхвилинка

1–2 — встали дерева;

3–4 — вийшли звірі;

5–6 — пада лист;

9–10 — це сунички

Підняли угору личка.

6. Робота з геометричним матеріалом. Розвиток пам’яті та уваги

— Які перед вами геометричні фігури?

— Скільки трикутників?

— На скільки менше прямокутників, ніж трикутників?

Діти заплющують очі. Учитель тим часом змінює порядок розташування фігур.

— Що змінилось? (Можна змінити порядок розташування декілька разів.)

III. Р озвиток математичних умінь

1. Каліграфічна хвилинка

Діти прописують рядочки цифр 2 і 3.

2. — Уважно подивіться на цифри, написані на дошці. Розташуйте їх у порядку збільшення та запишіть у зошит.

3 8 1 0 7 5 4

3. Перевірка роботи

4. Робота над задачами № 3 (1, 2)

Учні розглядають малюнки. Складають задачі. Учитель допомагає дітям. Розв’язання задач усно.

5. Робота з прикладами «Виправ помилку»

— До нас завітав їжачок. Він теж почав навчатися у школі, тільки в лісовій. Він розв’язав приклади, але не впевнений, правильно чи ні. Допоможемо йому?

Діти записують приклади у зошитах, обчислюють та виправляють помилки.

6. Перевірка роботи

— Ви молодці! Діти, їжачок вам дуже вдячний.

IV. Підсумок уроку

— Про що йшла мова на уроці?

— Що більше за все сподобалося?

Категорія: Математика | Додав: SYLER (19.11.2013)
Переглядів: 4929 | Рейтинг: 0.0/0
Елементарне поняття про архітектуру як вид мистецтва. Практична робота «Місто...
Ю. Ярмиш «Зайчаткова казочка»
Вибір друзів. Уміння товаришувати й спілкуватися в класі та сім'ї. Практи...
Свійські тварини рідного краю
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]