Урок № 8 Тема: Розвиток логічного мислення і математичних здібностей. Істинні та хибні висловлення. Закріплення навичок роботи з мишею. Розвиток просторової уяви. Комп’ютерна підтримка уроків математики.Мета уроку:
Обладнання: програма «Математичний космодром». Хід уроку І. Організація класу. Повторення правил з техніки безпеки. 1. Хвастливий учень вирішив показати глибокі пізнання знайомій однокласниці, став від’єднувати монітор від несправного комп’ютера. · Чи порушив він правила безпеки? Якщо так, то які? 2. Дуже старанна учениця, виконуючи на комп’ютері завдання, присунулась надто близько до екрана монітора.. · Чи порушила вона правила техніки безпеки? Якщо так, то які? ІІ. Перевірка домашнього завдання. 1. Робота над запитаннями.
2. Перевірка завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 17 з підручника. Розминка. Ми сьогодні знову помандруємо по країні Математики. Елзік теж хоче з вами помандрувати, але йому треба допомогти розв’язати такі завданні 1. Вставити пропущені числа: __, 8, __, __, __,12, __, __,15, __, __,18, __, __. 2. Розв’язати кругові приклади. 20-15 10-8 12+7 15-1 5+10 2+10 19+1 14-4 3. Розв’язати задачу. Дві дівчинки повертаються зі школи додому, а на зустріч їм їдуть три хлопчики. Скільки всього дітей йде додому? Молодці, ви добре справились з цим завданням. Отже, вас можна назвати справжніми друзями Елзіка. Повідомлення теми і мети уроку. Діти, скажіть, як же ви навчилися швидко рахувати. З чого це почалося? ( За допомогою пальців та інших предметів). Отже, тема нашого уроку пов’язана з історією лічби. А називається вона «З чого все почалося». ІІІ. Вивчення нового матеріалу. 1. Читання тексту вчителем. 2. Словникова робота. Агава – рослина, яка росте в тропічному і субтропічному кліматі. 3. Бесіда по змісту прочитаного.
4. Фізкультхвилинка. Діти, станьте біля парт, будемо відпочивати. Раз, два – дерева, Три, чотири – вийшли звірі. П’ять, шість – пада ліст. Сім, вісім – птахи в лісі, Дев’ять, десять – це сунички Підняли до сонця лички. ІV. Робота за комп’ютером. 1. Бесіда. Пригадайте, чи можна розпочинати роботу без дозволу вчителя? На минулому уроці ви працювали за програмою «Математичний космодром». Ви вчилися запускати ракету.
Сьогодні ми продовжимо керувати космічними кораблями. Але тепер слід посадити ракету на землю. Для цього потрібно виконати приклад на віднімання і натиснути потрібну кнопку на пульті керування. 2. Практична робота учнів. Вчитель допомагає учням працювати за комп’ютером. 4. Релаксація.
V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. Урок наближається до кінця; перевіримо, як засвоїли тему уроку.
VІ. Домашнє завдання. Виконати 2 завдання «Для розумників і розумниць» на сторінці 19 у підручнику. Завдання 1. Розв’язати задачу. Завдання 2. допомогти гномикові продовжити ряд чисел. | |
| |
Переглядів: 1864 | |
Значення повітря для живої природи |
Д. Павличко «Квітка», В. Кухалашвілі «Як побачити вітер?». В. Лучук «Сіла хма... |
Вітальні листівки. Оздоблення листівки |
М. Підгірянка «Загадка». О. Сенатович «Бігли діти повз ялинку...». Т. Коломіє... |
Вирізування з паперу серветок, сніжинок |
Всього коментарів: 0 | |